مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آزارو آزارو پور هوم (Azzaro pour Homme)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: اسطوخودوس، لیمو، ریحان، زیره سیاه، ترنج، مریم گلی، رازیانه، زنبق

نت میانی: سدر، خس‌خس، نعنای هندی، چوب صندل، میوه ارس، هل

نت پایانی: کهربا، مشک، چرم، لوبیای تونکا، گلسنگ

گروه عطری: آروماتیک فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,202,200 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3351500980406
توضیحات

آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت 100ml، عطری خارق‌العاده برای کلاسیک‌پسندان 

خرید ادو تویلت مردانه آزارو مدل Azzaro Pour Homme از همان دسته خرید‌هایی است که برای افراد کلاسیک‌پسند، همیشگی می‌شود. اگر از همین دسته افراد هستید حتما آن را سفارش دهید. با اسپری آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت روایح گرم و تندِ آن را حس خواهید کرد. خرید ادو تویلت مردانه پور هوم برای روز‌های سرد و خنک بسیار مناسب است و اسپری آن در چنین روزهایی شما را سرشار از انرژی، جذابیت و غرور مردانه خواهد کرد.

مشخصات کامل عطر آزارو پور هوم

قبل از خرید عطر آزارو پور هوم با رایحه ی گرم و تلخ، می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم تا از خرید آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت مطمئن شوید. این عطر برند فرانسوی آزارو در سال ۱۹۷۸ به بازار عطر دنیا عرضه شد. رایحه بی‌نظیر آن توسط دستان و مشام عطرسازان مطرحی به‌نام‌های ریچارد ویرتز (Richard Wirtz) و جرارد آنتونی (Gerard Anthony) طراحی شد. 

زمانی که این عطر را برای اولین بار بر پوست خود اسپری می‌کنید، متوجه مخلوط روایح اسطوخودوس، رازیانه، لیمو، زیره‌ِسیاه، ریحان، ترنج، کلاری مریم گلی و زنبق خواهید شد. این روایح در کنار هم ترکیب عجیبی و جذابی را تشکیل داده‌اند. 

پس از زمان کوتاهی مسیر نت‌های ابتدایی به سمت نت‌های میانی تغییر پیدا خواهد کرد. نت‌های میانی مخلوطی از دانه‌ سرو کوهی، سدر، هل، گیاه خس‌خس، چوب صندل و نعنایِ‌هندی هستند. در آخر نت‌های پایه که شامل کهربا، مشک، چرملوبیای تونکا و گل‌سنگ هستند، از راه می‌رسند و برای مدت زمان طولانی ماندگار خواهند ماند.

برند آزارو
عطار ریچارد ویتز، جرارد آنتونی
سال عرضه 1978
کشور مبدا برند فرانسه

طراحی شیشه آزارو پور هوم

قبل از خرید عطر آزارو پور هوم مردانه اصل ادو تویلت، توجه به رنگ و ظاهر آن نیز جالب است. با نگاه به شیشه‌ این عطر، چشمانتان جذب رنگ زرد تیره‌ی آن و همچنین نامAzzaro Pour Homme  در قسمت پایین شیشه خواهد شد. موردِ دیگری که جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده است، درب مشکی‌رنگ بطری است. 

خدمات فروشگاه رهاپرفیوم 

رهاپرفیوم سایت فروش محصولات مراقبت از پوست، عطر است. این سایت تخصصی برای رضایت حال مشتریان خود انواعی از خدمات و محصولات از بهترین برند‌های دنیا را در این سایت قرار داده است. خرید عطر ارزان، خرید عطر مردانه گرم، خرید عطر زنانه گرم، خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا و خرید ادلکن زنانه با ماندگاری بالا از نمونه خدمات این فروشگاه است.

خرید آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت با ارسال فوری خدمت فوق‌العاده‌یِ دیگری از سایت رهاپرفیوم است تا شما نهایت آسایش را در خرید تجریه کنید. البته این خدمات برای خرید عطر زنانه با اصل نیز انجام می‌شود. فقط کافیست عطر دل‌خواه را در نظر بگیرید سپس گزینه‌یِ سفارش ارسال فوری عطر را انتخاب کنید.

خرید عطر آزارو آزارو پور هوم

قیمت آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت 

قیمت ادو تویلت مردانه پور هوم برای اغلب افراد اهمیت دارد؛ اما قبل از توجه به قیمت باید خرید آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت اورجینال را در نظر داشت؛ زیرا اگر خرید آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت اصل انجام ندهید با عطر، رایحه، ماندگار و قدرت پخش متفاوتی رو‌به‌رو خواهید شد. البته می‌توان خرید آزارو آزارو هوم مردانه ادو تویلت با قیمت مناسب را از طریق بررسی قیمت‌ها در بین سایت‌های مختلف انجام داد و بهترین را برگزید.

خرید آزارو آزارو پور هوم 

رایحه‌ ی عطر اصل ازارو پور هوم از نکات پر اهمیت در زمان خرید است که باید در نظر گرفت. علاوه بر تطابق رایحه با سلیقه ی فرد، باید با نوع آب‌ و هوا نیز سازگار باشد. نکته دیگر این که برخی از عطرها اغوا کننده هستند و تاثیر بی نظیری بر جذابیت فرد دارند. ادکلن آزارو پور هوم آهنربایی قدرتمند برای مردان است تا گیرایشان را در جمع های مختلف افزایش دهند.

اگر قصد خرید عطر مردانه آزارو را دارید باید علاوه بر توجه به رایحه به نکات دیگری همچون ماندگاری و غلظت آن توجه کنید. غلظت آزارو پور هوم ادوتویلت است. این غلظت نشان از درصد پایین تر عطر و رایحه ی ملایم تر آن نسبت به عطرهای ادوپرفیوم دارد.  

ماندگاری عطر آزارو با در نظر گرفتن غلظت آن بسیار خوب است و با افشانه کمی از آن برای ساعت ها از رایحه ی دلنشینش لذت خواهید برد. نکته دیگر که در زمان خرید عطر باید به آن دقت کنید؛ قدرت پخش و سیاژه ی عطر آزارو پور هوم است. آزارو آزارو پور هوم پخش بوی قابل قبولی دارد به همین خاطر  اسلحه ای قدرتمندی برای جذب اطرافیان به ویژه جنس مخالف است.

اصل و اورجینال بودن ادکلن آزرا پور هوم از دیگر نکات اساسی و کلیدی در زمان خرید این عطر کهربایی است. برای خرید عطر اصل ازارو پور هوم باید به فروشگاه های مطمئن و معتبر سر بزنید. رهاپرفیوم از نمونه همین فروشگاه ها در فضای مجازی است. این فروشگاه خدمات بی نظیر دارد یکی از این خدمات قیمت بسیار مناسب این عطر مردانه است. 

در آخر این که حجم این ادکلن فرانسوی 100 میلی لیتر است. این حجم نیاز شما را برای مدت ها رفع می کند. سایز و ابعاد مناسب آن این امکان را برای شما به وجود می آورد که آن را با خود در هر جا که خواستید همراه خود ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3351500980406

مشخصات

نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Pour Homme Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
1978
گروه عطری
آروماتیک فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Gerard Anthony
Richard Wirtz
نت ابتدایی
اسطوخودوس
ترنج
رازیانه
ریحان
زنبق
زیره سیاه
لیمو
مریم گلی
نت میانی
خس‌خس
سدر
میوه ارس
نعنای هندی
هل
چوب صندل
نت پایانی
لوبیای تونکا
مشک
چرم
کهربا
گلسنگ
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
5
8 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Pour Homme Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
1978
گروه عطری
آروماتیک فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Richard Wirtz
Gerard Anthony
نت ابتدایی
ریحان
زیره سیاه
ترنج
مریم گلی
رازیانه
زنبق
اسطوخودوس
لیمو
نت میانی
نعنای هندی
چوب صندل
میوه ارس
هل
سدر
خس‌خس
نت پایانی
مشک
چرم
لوبیای تونکا
گلسنگ
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام