مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر نینا ریچی ال اکستاز (Nina Ricci Lextase)

جنسیت: زنانه

حجم: 80 میلی لیتر

نت ابتدایی: فلفل صورتی، گلابی، هلو

نت میانی: یاس، رز، تمشک، گل های سفید

نت پایانی: نعناع هندی، وانیل، بنزوئین، کهربا، مشک، سدر ویرجینیا، کارامل

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,356,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3137370317166
توضیحات

نینا ریچی ال اکستاز (Nina Ricci Lextase)

عطر نینا ریچی له اکستاز ادو پرفیوم زنانه عطری است مجلل و جذاب که از زمان عرضه اش در سال 2015، زنان سراسر جهان را مجذوب خود کرده است.این عطر با ترکیب رایحه های گلی و شرقی، تجسم ظرافت، زنانگی و زیبایی را به همراه دارد. خرید ادوپرفیوم نینا ریچی له اکستاز زنانه بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به رایحه های گلی علاقه مند هستند.

بررسی نت های ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی ال اکستاز

نت های ابتدایی عطر نینا ریچی ال اکستاز شامل فلفل صورتی و گلابی است که دهانی میوه ای و تند به آن بخشیده که بلافاصله توجه افراد را به خود جلب می کند. این ویژگی بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه ادو پرفیوم را نینا ریچی ال اکستاز می داند. قلب این عطر از گل های سفید از جمله گل رز، یاس و زنبق تشکیل شده است. این مواد رایحه ای لطیف و در عین حال اغوا کننده ایجاد می کنند که اشتیاق و احساسات را به ذهن متبادر می کند.

نت های پایه عطر نینا ریچی ال اکستاز وانیل، بنزوئین و مشک است. این مواد رنگی گرم و کرمی به عطر می دهند که ساعت ها پس از استفاده روی پوست باقی می ماند. وانیل طعمی از شیرینی را اضافه می کند که تندی فلفل صورتی را متعادل می کند، در حالی که مشک رایحه ای بی نقص را به همراه می آورد. با این ترکیبات می توان در کنار این عطر، نسبت به خرید عطر مردانه ادو پرفیوم نیز اقدام کرده و یک ست عالی را ایجاد کرد.

ویژگی های منحصر به فرد L'Extase Nina Ricci perfume

یکی از بارزترین ویژگی های عطر Nina Ricci L'Extase Edp  طراحی زیبای بطری آن است. بطری این عطر منحصر به فرد بوده و به شکل یک سیب طلایی، با یک پنجره شیشه ای شفاف که مایع صورتی کم رنگ درون آن را نشان می دهد، طراحی شده است. قسمت بالای بطری با یک ساقه طلایی و یک زنجیر ظریف که از درپوش آویزان شده است، تزئین شده و جلوه ای از زرق و برق را به طراحی کلی می بخشد. با این تفاسیر پس می توان گفت که اگر افراد به دنبال خرید عطر شیک بودند، به راحتی می توانند خرید عطر اصل زنانه نینا ریچی ال اکستاز را در لیست خود جای دهند.

چرا نینا ریچی ال اکستاز؟

عطر Nina Ricci L'Extase برای زنان مدرنی که اعتماد به نفس دارند، عالی است. این عطر دارای رایحه ای همه کاره است که می توان آن را در روز یا عصر استفاده کرد و برای هر موقعیتی مناسب دانست. برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر  زنانه با پخش بوی بالا هستند، نینا ریچی ال اکستاز بهترین انتخاب است. حال چرا نینا ریچی ال اکستاز؟ زیر این عطر هر آنچه که شما از یک عطر بی نقص می خواهید را در خود جای می دهد.

خرید اینترنتی عطر تجاری نینا ریچی ال اکستاز

در خاتمه، عطر نینا ریچی ال اکستاز یک شاهکار ماندگار است که تا به امروز فروش بسیاری را از آن خود کرده است. با انتخاب رهاپرفیوم می توان به راحتی خرید اینترنتی این عطر را در کنار خرید عطر مردانه اصل انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن مورد نظر خود انتخاب می کنید، سپاسگزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3137370317166

مشخصات

نام برند
نینا ریچی
نام انگلیسی
Nina Ricci L'Extase Edp 80ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Francis Kurkdjian
نت ابتدایی
فلفل صورتی
هلو
گلابی
نت میانی
تمشک
رز
گل های سفید
یاس
نت پایانی
بنزوئین
سدر ویرجینیا
مشک
نعناع هندی
وانیل
کارامل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
نینا ریچی
نام انگلیسی
Nina Ricci L'Extase Edp 80ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Francis Kurkdjian
نت ابتدایی
گلابی
هلو
فلفل صورتی
نت میانی
رز
تمشک
گل های سفید
یاس
نت پایانی
بنزوئین
کهربا
مشک
سدر ویرجینیا
کارامل
نعناع هندی
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام