مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پرفیوم د مارلی دلینا اکسکلوسیف (Parfums De Marly Delina Exclusif)

جنسیت: زنانه

حجم: 75 میلی لیتر

نت ابتدایی: لیچی، گلابی

نت میانی: عود، گل محمدی

نت پایانی: وانیل، مشک

گروه عطری: شرقی

ادامه مطلبنمایش کمتر
12,100,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700578522009
توضیحات

پرفیوم د مارلی دلینا اکسکلوسیف (Parfums De Marly Delina Exclusif)

عطر پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف، عطری مجلل است که ظرافت و جذابیت را از خود به نمایش می گذارد. این عطر یک نسخه ارتقا یافته از Parfums De Marly Delina اصلی است که در سال 2018 روانه بازار شد. این عطر با دقت بالاتری نسبت به نسخه قبلی خود ساخته شده است تا ترکیبی منحصر به فرد از نت های گلی و میوه ای را ایجاد کند که شما را مسحور خود می کند. خرید پرفیوم زنانه دلینا اکسکلوسیو پرفیوم دو مارلی بیشتر برای خانم های شیک پوشی مناسب است که به رایحه های شیرین و در عین حال تند، علاقه دارند.

بررسی نت های عطر پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف زنانه

عطر با ترکیبی از ریواس تازه و لیچی باز می شود که پیچ و تاب شیرین و تند را به عطر می بخشد. در قلب عطر یک دسته گل سفید شامل گل رز ترکی، گل صد تومانی و زنبق دره دیده می شود که این عطر را تبدیل به بهترین انتخاب برای خرید عطر زنانه ادو پرفیوم می کند.

این نت های گلی حسی رمانتیک و زنانه به عطر می بخشند. همانطور که عطر روی پوست می نشیند، پایه ای گرم و چوبی را ایجاد می کند که شیرینی نت های بالایی و میانی را متعادل می کند. نت های پایه شامل وانیل، مشک و کشمیران است. با خرید عطر مردانه ادو پرفیوم در کنار دلینا اکسکلوسیف زنانه، می توانید یک ست عالی را برای خود و پارتنرتان ایجاد کنید.

بررسی طراحی بطری عطر مارلی دلینا اکسکلوسیف ادو پرفیوم زنانه

ادوپرفیوم د مارلی دلینا اکسکلوسیف اورجینال در یک بطری شیشه ای خیره کننده به شکل ساعت شنی عرضه می شود. شیشه شفاف، رنگ صورتی کم رنگ عطر را به نمایش می گذارد و آن را جذاب تر می کند. روی بطری یک درپوش طلایی پوشانده شده است که ظاهری لوکس به طراحی کلی می بخشد. اگر به دنبال خرید عطر زنانه لاکچری هستید، به جرات می توان گفت که Delina Exclusif Eau de Parfum بهترین انتخاب است.

ماندگاری عطر Parfums De Marly Delina Exclusif

یکی از مواردی که Parfums De Marly Delina Exclusif را از سایر عطرها متمایز می کند، ماندگاری آن است. این عطر ساعت ها روی پوست باقی می ماند و به سرعت از بین نمی رود. این بدان معنی است که شما می توانید آن را در صبح اسپری کنید و همچنان بوی شگفت انگیزی تا آخر شب داشته باشید. با این حساب، می توان به جرات گفت که پرفم د مالی دلینا بهترین انتخاب برای خرید عطر مردانه خوشبو است.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید انواع عطر و ادکلن

در خاتمه، Parfums De Marly Delina Exclusif عطری زیباست که ارزش خرید را دارد. نت های شیرین و گلی به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند تا رایحه ای زنانه و پیچیده ایجاد کنند. طراحی خیره کننده بطری و رایحه ماندگاری طولانی این عطر نیز آن را به بهترین انتخاب برای یک هدیه ارزشمند تبدیل می کند. با انتخاب رهاپرفیوم می توان به راحتی خرید عطر اصل پرفیم د مارلی را انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن خود انتخاب می کنید، سپاسگزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700578522009

مشخصات

نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Delina Exclusif Edp 75ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
75ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
شرقی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Quentin Bisch
نت ابتدایی
لیچی
گلابی
نت میانی
عود
گل محمدی
نت پایانی
مشک
وانیل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Delina Exclusif Edp 75ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
75ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
شرقی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Quentin Bisch
نت ابتدایی
لیچی
گلابی
نت میانی
عود
گل محمدی
نت پایانی
وانیل
مشک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام