مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پرفیوم د مارلی لیتون (Parfums De Marly Layton)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 125 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، سیب

نت میانی: یاس، بنفشه

نت پایانی: فلفل، وانیل

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
11,979,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700578518002
توضیحات

پرفیوم د مارلی لیتون زنانه و مردانه ادو پرفیوم 125 میلی لیتر

عطر پرفم د مارلی لیتون زنانه و مردانه یک عطر گلی کهربایی مناسب برای زنان و مردان است. Layton در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه سازنده این عطر  یکی از بهترین عطرسازان جهان، حمید مراتی کاشانی است. نت‌های اولیه این عطر سیب، اسطوخودوس، ترنج و پرتقال ماندارین هستند. رایحه میانی شمعدانی، بنفشه و یاس می‌باشد و نت‍های پایه عبارتند از وانیل، هل، چوب صندل، فلفل، نعناع هندی و چوب گوایاک. خرید پرفم د مارلی لیتون زنانه و مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد دارند عطری را خریداری کنند که هم مناسب خود و هم پارتنرشان باشد.

معرفی پرفیوم د مارلی لیتون زنانه و مردانه ادو پرفیوم 125 میلی لیتر

Layton عطری است که ماهیت دبونیر را به تصویر می کشد. این رایحه شرقی و گلی اغواکننده با امضای بویایی شدید از ترنج باز می‌شود، در حالی که اسطوخودوس و شمعدانی رایحه‌ای تازه، شیک و بی‌نقص را به یکباره ترکیب می‌کنند و این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا خرید عطر زنانه ادو پرفیوم را به درستی انجام دهید. 

شدت ادو پرفیوم این عطر درواقع توسط کهربا تقویت می‌شود و با ظرافت طبیعی فلفل صورتی به طور کامل تکمیل می‌شود. اگر به دنبال خرید عطر زنانه با پخش بوی بالاهستید، لیتون بهترین انتخاب است. شخصیت اصلی عطر لیتون که متمایز و اعتیاد آور است، بیشتر توسط وانیل و چوب‌های گرانبها منتقل می‌شود که از طریق نت جذاب قهوه کاراملی شکل می‌گیرند. با خرید ادکلن زنانه مردانه پرفیومز د مارلی لیتون ادو پرفیو می‌توانید تمامی این رایحه‌ها را به صورت یکجا با هر بار اسپری کردن، استشمام کنید.

قیمت ادو پرفیوم پرفم د مارلی لیتون زنانه و مردانه نیز آنقدر مناسب است که تمامی افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید عطر زنانه ادو پرفیوم لیتون کنند. رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی اقدام به خرید عطر لیتون کنید.

چه چیزی لیتون را منحصر به فرد کرده است؟

نت‌های لیتون به گونه‌ای است که شاید کمتر کسی فکرش را بکند که این رایحه‌ها در کنار یک دیگر به خوبی ظاهر می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا لیتون به عطری خاص و منحصر به فرد تبدیل شود. با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید در سریع‌ترین زمان اقدام به هرگونه خرید عطر مردانه و زنانه کرده و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی ابتدا به بررسی قیمت ادو پرفیوم پرفم د مارلی لیتون زنانه و مردانه  اصل پرداخته و سپس خرید عطر لیتون را انجام دهید. 

از ای که رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن خود انتخاب می‌کنید، سپاس گزاریم. در صورتی که ساکن شهر تهران هستید، می‌توانید به صورت حضوری نیز اقدام به خرید انواع عطرهای با کیفیت کرده و خدمات ارزنده این مجموعه بهره‌مند شوید. با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید بهترین‌ها را برای خود به همراه داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره خرید عطر نیز می‌توانید با پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700578518002

مشخصات

نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Layton Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Hamid Merati-Kashani
نت ابتدایی
ترنج
سیب
نت میانی
بنفشه
یاس
نت پایانی
فلفل
وانیل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums de Marly Layton Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Hamid Merati-Kashani
نت ابتدایی
سیب
ترنج
نت میانی
بنفشه
یاس
نت پایانی
وانیل
فلفل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام