مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت (Bvlgari Goldea The Roman Night Absoloute)

جنسیت: زنانه

حجم: 75 میلی لیتر

نت ابتدایی: آلو، شکوفه پرتقال

نت میانی: وانیل، یاس رازقی

نت پایانی: خزه بلوط، مشک، نعناع هندی

گروه عطری: چایپر گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
ناموجود
4,056,223 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
783320408861
توضیحات

بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت زنانه ادو پرفیوم 75 میلی لیتر

عطر Goldea The Roman Night Absolute که توسط بولگاری عرضه شده است، یک عطر خاص با رایحه گلی شیپر زنانه است. Goldea The Roman Night Absolute در سال 2018 توسط آلبرتو موریلاس ساخته و روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی آن آلو و شکوفه پرتقال هستند.

نت‌های میانی وانیل ماداگاسکار و یاس و نت‌های پایه مشک سیاه، نعناع هندی و خزه هستند. خرید بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت زنانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد خرید عطری با رایحه ملایم دارند.

معرفی بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت

Bvlgari Goldea The Roman Night Absolute عطری است برای زنان و متعلق به خانواده عطرهای شیپر گل و همچنین بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند خرید عطر زنانه ادو پرفیوم را انجام دهند.

این ترکیب عطر همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، توسط آلبرتو موریلاس ساخته شد و در سال 2018 روانه بازار شد. قیمت ادو پرفیوم زنانه بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت با توجه به ترکیبات آن که رایحه‌ای دلنشین را ایجاد می‌کنند، به گونه‌ای که خرید عطر مردانه ادو پرفیوم و زنانه ادو پرفیوم را برای ما بسیار دلچسب می‌کند، بسیار مناسب است.

خرید بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت اورجینال درواقع یک خلاقیت گرانبها برای زنانی که یک وسیله همچون الماس برایشان به اندازه کافی خوب است. شاید برایتان جالب باشد که افرادی که از این عطر استفاده کردند این نظر را دارند که Goldea The Roman Night Absolute چیزی بیش از یک عطر است و باید به عنوان جواهری از هنر عطرساز، نمادی از لوکس بودن معرفی شود. اگر به دنبال خرید عطرزنانه خوشبو هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این عطر را در لیست خرید خود جای دهید.

رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی خرید عطر زنانه با کیفیت بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت را انجام دهید. این عطر به ویژه در ماه‌های سرد می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده باشد.

چرا باید رهاپرفیوم را برای خرید عطر انتخاب کنیم؟

دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد چرا باید رهاپرفیوم را برای خرید عطر مردانه و زنانه انتخاب کنیم. از بین آن‌ها اما مهم‌ترین دلیل ایجاد زمینه‌ای است که شما می‌توانید با توجه به آن خرید عطر با قیمت مناسب را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت عطرها مانند قیمت ادوپرفیوم زنانه بولگاری گلدیا د رومان نایت ابسولوت اصل بپردازید و سپس ثبت سفارش خود را انجام دهید.

به این صورت می‌توانید عطری که با بودجه شما برابری دارد را انتخاب کنید. در کنار تمامی این تفاسیر، شما می‌توانید خرید عطر اورجینال را با قیمتی بسیار عالی از طریق رهاپرفیوم خریداری کرده و در سریع‌ترین زمان آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. رهاپرفیوم همچنین زمینه خرید حضوری را نیز برای شما فراهم می‌کند.

برای انجام این کار کافیست ساکن تهران باشید تا به فروشگاه این مجموعه مراجعه کنید. از این که رهاپرفیوم را برای خرید عطر خود انتخاب می‌کنید، بسیار سپاس گذاریم و امیدواریم که بهترین‌ها را در اختیار شما قرار داده باشیم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
783320408861

مشخصات

نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Goldea The Roman Night Aloute For Women Edp 75ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
75ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
چایپر گلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
آلو
شکوفه پرتقال
نت میانی
وانیل
یاس رازقی
نت پایانی
خزه بلوط
مشک
نعناع هندی
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Goldea The Roman Night Aloute For Women Edp 75ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
75ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
چایپر گلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
آلو
شکوفه پرتقال
نت میانی
وانیل
یاس رازقی
نت پایانی
مشک
نعناع هندی
خزه بلوط

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام