مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر ورساچه پور هوم (Versace Pour Homme)

جنسیت: مردانه

حجم: 100-200 میلی لیتر

نت ابتدایی: لیمو، ترنج، بهار نارنج، رز

نت میانی: گل شمعدانی، سدر، مریم گلی، سنبل

نت پایانی: مشک، لوبیای تونکا، کهربا

گروه عطری: آروماتیک فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
حجم
3,685,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8011003801619
توضیحات

ورساچه پور هوم مردانه ادو تویلت

برند سرشناس و ایتالیاییِ ورساچ، در سال 2008، ورساچه پور هوم مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر را به بازار معرفی و عرضه کرد. این عطر ترکیبی از نت‌های آروماتیک فوژه، با طبع خنک و ملایم دارد به همین خاطر برای استفاده در روزهای گرم فصل تابستان توصیه می‌شود. 

بررسی اجمالی ورساچ پور هوم 

رایحه‌یِ دل‌نشین و خط بوی جذاب برای جنس مخالف از ویژگی‌های برجسته‌یِ این عطر است که سبب محبوبیت فوق‌العاده آن شده است. البته باید در زمان خرید عطر مردانه خنک این مدل دقت کنید که ماندگاری آن متوسط است که با توجه به غلظت ادوتویلت آن، معقول و منطقی به نظر می‌رسد. 

شور و هیجان روایح، القای حس اعتما‌به‌نفس و قدرت مردانه از دیگر خصوصیات عطر ورساچ پور هوم است. اگر به فروشگاه‌های مختلف فروش عطر سر بزنید و قیمت ورساچه پور هوم برای خرید عطر و ادکلن در الویتتان نباشد، این عطر از جمله پیشنهادات فروشندگان خواهد بود.

خرید عطر ورساچه پور هوم با این همه ویژگی در کنار خرید عطر زنانه خنک، جفت این مدل تکمیل خواهد شد. با خرید عطر زنانه و همچنین مردانه این مدل هم ست کلکسیون شما کامل خواهد شد و هم ترکیب عطری فوق‌العاده‌ای خواهید داشت که در میان مجموعه عطری جهان کم‌نظیر است. 

طراحی شیشه ادوتویلت پور هوم ورساچه

 شیشه عطر مردانه پور هوم در عین سادگی جلال و شکوه یک سنگ قیمتی تراش‌خورده را دارد. در وسط این بطری دایره‌یِ فلزی رنگی می‌بینید که چهره‌یِ اسطوره‌یِ یونانی بر آن حک شده است. در کنار این تراش جذاب شیشه و آرم آن، درب نقره‌ای رنگ پور هوم ورساچ مردانگی و جسارت خاصی به شکل ظاهری عطر بخشیده است. 

درون این شیشه شفاف به وضوح مایع آبی رنگ عطر دیده می‌شود و به‌صورت ناخودآگاه حسی از خنکی و طراوت را منتقل می‌کند. برای داشتن این رایحه‌یِ دل‌پذیر می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا پس از خرید عطر با ارسال فوری آن را درب منزل در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

قیمت ورساچه پور هوم  

خرید عطر مردانه با قیمت مناسب از جمله فاکتورهای مهم اکثر افراد است. قیمت عطر هم با توجه به رایحه، غلظت، تبلیغات و مواد تشکیل‌شده آن در بازار متفاوت است. قیمت این عطر از برند معروف ورساچ با توجه به تمام فاکتورها متناسب ارزیابی می‌شود.

راهنمای خرید اینترنتی ورساچه پور هوم

خرید اینترنتی در دنیای امروز با وجود زندگی های پرمشغله و شلوغ امروزی، بسیار لذت بخش، کاربردی و کارراه انداز است؛ اما برای خرید بعضی از کالاها باید دقت کرد. خرید عطر و ادکلن از همان دسته خریدهاست که باید با دقت بالا، به ترکیب نت ها، رایحه یِ کلی، ماندگاری، قدرت پخش و قیمت آن انجام شود. 

برای خرید اینترنتی عطر ورساچه پورهوم علاوه بر توجه به این نکات باید فروشگاه مطمئنی را برای سفارش آن در نظر گرفت؛ زیرا برخی از فروشگاه های فضای مجازی قیمت ورساچه پور هوم بسیار پایین به فروش می رسانند که شک برانگیز است. احتمالا چنین وب سایت هایی عطری فیک و غیر اصلِ ادکلن ورساچ پور هوم را به فروش می رسانند.

خرید ورساچه پور هوم با ترکیب رایحه دل‌پذیر 

با اسپری ورساچ پور هوم بر پوست، نبض یا لباستان، ترکیبی از نت‌های گل رز، بهارنارنج، لیمو و ترنج را استشمام می‌کنید. این ترکیبِ شیرین از مرکبات و گل انرژی‌ مثبتی را به وجودتان سرازیر خواهند کرد.  

پس از آن به آرامی این نت‌های آغازین جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند تا شما با ترکیب روایح سدر، گل شمعدانی، گل سنبل و گیاه مریم‌گلی رو‌به‌رو شوید. پس از نت‌های میانی به نت‌های پایانی خواهید رسید که شامل ترکیب روایح دانه‌ تونکا، مشک و کهربا هستند.

چرا رهاپرفیوم را برای خرید عطر ورساچه انتخاب کنیم؟

فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم از جمله فروشگاه های معتبر و مطمئن برای فروش عطر و ادکلن است. شما می توانید برای سفارش ادکلن ورساچه پور هوم از طریق این وب سایت اقدام کنید. پس از خرید و سفارش عطر ورساچه پور هوم ادکلنی اصل به دستتان خواهد رسید.

در رهاپرفیوم می‌توانید عطر ورساچه را در زمان از شبانه روز سفارش دهید و پس از انتخاب در هر نقطه از ایران آن را دریافت کنید. در این فروشگاه برای افرادی که مایلند عطر در سریع ترین زمان ممکن به دستشان برسد، ارسال فوری در نظر گرفته شده است.

علاوه بر تمام این خدمات کاربر پسند که در بالا به آنها اشاره شد، اگر باز هم پس از بررسی کامل توضیحاتِ عطر، سوالی در خصوص عطر ورساچه پور هوم یا سفارش آن برای شما پیش آمد، می‌ توانید با مشاوران حرفه ایِ رهاپرفیوم تماس برقرار کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8011003801619

مشخصات

نام برند
ورساچه
نام انگلیسی
Versace Pour Homme Edt 200ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
200ml
سال معرفی
2008
گروه عطری
آروماتیک فوژه
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
بهار نارنج
ترنج
رز
لیمو
نت میانی
سدر
سنبل
مریم گلی
گل شمعدانی
نت پایانی
لوبیای تونکا
مشک
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
ورساچه
نام انگلیسی
Versace Pour Homme Edt 200ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
200ml
100ml
سال معرفی
2008
گروه عطری
آروماتیک فوژه
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
بهار نارنج
رز
لیمو
ترنج
نت میانی
سنبل
گل شمعدانی
سدر
مریم گلی
نت پایانی
کهربا
مشک
لوبیای تونکا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام