مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آزارو کروم یونایتد (Azzaro Chrome United)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، فلفل سیچوآن، گشنیز

نت میانی: چای سیاه، برگ بنفشه

نت پایانی: مشک، سدر

گروه عطری: چوبی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,480,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3351500957712
توضیحات

آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت 100ml عطری برای لحظات طلایی دوستانه

با خرید عطر، مخصوصا خرید ادو تویلت مردانه آزارو مدل Chrome Unitedلحظاتی دل‌انگیز را در کنار دوستان خود تجربه کنید. Richard Ibanez (عطرساز) با ذوق و نبوغ خود و الهام از اوقات خوش دوستانه، این اثر هنری را خلق کرد. سپس در سال 2013 این عطر مردانه، خنک و تلخ توسط برند آزارو به دنیای عطر معرفی شد. 

رایحه آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت 100ml

قبل از خرید آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت اصل بیایید با این عطر بیشتر آشنا شویم. آزارو کروم یونایتد از گروه چوبی‌ادویه‌ای است. به همین خاطر خرید عطر ادوتویلت مردانه آزارو کروم یونایتد را برای روز‌های گرم تابستان و بهار به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا رایحه‌ای خنک و تلخ دارد. 

از زمانی که رایحه آن در هوا پخش می‌شود، شما بوی نت‌های ابتدایی ترنج، گشنیز و فلفل سیچوان را حس خواهید کرد. با کم‌رنگ‌شدن نت‌های آغازین، نت‌های میانی و قلب عطر بیشتر حس خواهد شد. نت‌های میانی شامل برگ بنفشه و چای سیاه هستند که حسی متفاوت در شما ایجاد خواهند کرد. در آخر نت‌های پایه و پایانی مشک سفید و سدر ظاهر می‌شوند تا انرژی شگفت‌انگیزی را به شما تزریق کنند.

برند آزارو
عطار ریچارد لبانز
سال عرضه 2013
کشور مبدا برند فرانسه

شکل ظاهری عطر آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت

این عطر، ظاهری ساده و شیک دارد. با نگاه‌کردن به شیشه عطر یونایتد، مایع آبی‌رنگ، درون بطری مکعبیِ‌شیشه‌ای خواهید دید. این ظاهر بطری با درپوش مکعبی و نقره‌ای آن کامل می‌شود و حسی از مردانگی را القا می‌کند. با نگاه دقیق‌تر، در قسمت پایین شیشه، اسم برند آزارو را می‌بینید که بر آن حک شده است. در قسمت بالا نیز اسم عطر را خواهید دید که بر آن چاپ شده است. 

عطر ادوتویلت مردانه آزارو کروم یونایتد به‌عنوان هدیه

خرید عطر از این برند به‌عنوان هدیه انتخاب شایسته‌ای است. به طور کل با هدیه این عطر می‌توانید هر مردی را که به رایحه خنک علاقه‌مند است خوشحال کنید. البته قبل از خرید ادکلن مردانه به قیمت آن نیز توجه کنید تا خرید تمام‌عیاری انجام دهید. قیمت عطر ادوتویلت مردانه آزارو کروم یونایتد در فروشگاه‌های مختلف کمی تفاوت دارد. با کمی گشت در بین سایت‌های اینترنتی خرید آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت با قیمت مناسب را خواهید یافت. 

خرید عطر آزارو کروم یونایتد

اهمیت سایت‌‌های فروش آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت

برای خرید آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت اورجینال به شما پیشنهاد می‌کنیم، سایت‌های معتبر را در نظر بگیرید؛ زیرا این‌گونه فروشگاه‌ها در زمان خرید، عطر اصل را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین برای آسایش بهتر شما، خدمات خرید آزارو کروم یونایتد مردانه ادو تویلت با ارسال فوری را به شما پیشنهاد می‌دهند. 

عطرزنانه با قیمت مناسب، عطر زنانه و عطر مردانه اورجینال و همچنین خرید عطر زنانه با پخش بوی بالا، خرید عطر مردانه معتدل خوشبو و عطر زنانه معتدل با قیمت مناسب از دیگر خدمات این سایت‌ها است.

قیمت آزارو کروم یونایتد

Azzaro Chrome United عطری است که توسط برند معروف Azzaro تولید شده و یکی از محصولات پرفروش و محبوب این برند است. قیمت Azzaro Chrome United به طور کلی به عوامل مختلفی وابسته است، از جمله مکان جغرافیایی فروش، نوع فروشگاه و حجم مورد نظر.

در بسیاری از فروشگاه‌ های عطر و اینترنتی مانند رهاپرفیوم، قیمت عطر آزارو کروم در محدوده قیمت‌ های مناسب قرار دارد. با این حال، قیمت دقیق تمامی محصولات عطر از جمله Azzaro Chrome United ممکن است در طول زمان تغییر کند. در هر صورت، بهتر است قبل از خرید، قیمت را از منابع معتبر مثل وبسایت‌ های رسمی مانند فروشگاه رهاپرفیوم بررسی کنید.

خرید اینترنتی ادکلن آزارو کروم

رهاپرفیوم یک فروشگاه آنلاین معتبر است که عطرها و ادکلن ‌های صد در صد اورجینال را ارائه می‌ دهد. با خرید آنلاین از رهاپرفیوم، می ‌توانید به راحتی و با قیمت مناسب، عطر مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

آزارو کروم یونایتد یکی از عطرهای برجسته این برند است که با ترکیبی منحصر به فرد از نت‌های مرکباتی، ادویه‌ای و چوبی ساخته شده است. این ادکلن زنانه احساس تازگی و انرژی را به شما القا می‌کند و برای هر روز استفاده مناسب است.

رهاپرفیوم با ارائه تخفیف ‌های ویژه و ارسال سریع، بهترین تجربه خرید عطر ازارو كروم يونايتد را برای شما فراهم می‌ کند. شما می ‌توانید به وبسایت رسمی رهاپرفیوم مراجعه کرده و در بخش مربوطه به جستجوی " آزارو کروم مردانه" بپردازید. پس از انتخاب عطر مورد نظر، می‌ توانید آن را به سبد خرید اضافه کنید و با تکمیل فرآیند خرید، اقدام به پرداخت و ارسال سفارش خود کنید.

با استفاده از خدمات ارائه شده توسط رهاپرفیوم، می‌ توانید به سادگی و با اطمینان خرید اینترنتی عطر آزارو کروم را انجام دهید و از تجربه خریدی مطمئن و راحت لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3351500957712

مشخصات

نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Chrome United Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Richard Ibanez
نت ابتدایی
ترنج
فلفل سیچوآن
گشنیز
نت میانی
برگ بنفشه
چای سیاه
نت پایانی
سدر
مشک
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Chrome United Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Richard Ibanez
نت ابتدایی
ترنج
فلفل سیچوآن
گشنیز
نت میانی
چای سیاه
برگ بنفشه
نت پایانی
مشک
سدر

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام