مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آزارو کروم لجند (Azzaro Chrome Legend)

جنسیت: مردانه

حجم: 125 میلی لیتر

نت میانی: سیب، مشک، کهربا، خزه بلوط، سدر، لوبیای تونکا، چای، خس‌خس

گروه عطری: آروماتیک میوه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,750,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3351500015245
توضیحات

آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت

آیا تصمیم به خرید ادو تویلت مردانه آزارو مدل Chrome Legendدارید؟ باید بگویم انتخاب شایسته‌ای کرده‌اید؛ زیرا این عطر رایحه‌ای خنک و بی‌نظیر دارد. این ادو تویلت از کمپانی آزارو حسی از طراوت و سرزندگی را در روز‌های گرم سال به شما تزریق می‌کند.

مشخصات کامل آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت

 با زدن آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت 125ml رد فوق‌العاده‌ای از خود به جا می‌گذارید و همه را جذب خود خواهید کرد. البته قبل از خرید عطر آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت به شما پیشنهاد می‌کنیم، این مطلب را بخوانید تا بیشتر با آن آشنا شوید.  

برند آزارو در سال ۲۰۰۷ رایحه‌ای استثنایی از سری شاهکارهای دو عطر‌سازش (الیور پشوکس و کریستوف رایناود) را به بازار جهانیِ عطر معرفی کرد. این عطر از خانواده‌ی روایح آروماتیک‌میوه‌ای است و ترکیبی از روایح میوه‌ها و گیاهان سر‌سبز را دارد. 

به محض این‌که درپوش نقره‌ای رنگ عطر را بردارید و آن را اسپری کنید با عطر روایح مرکبات تازه (سیب و پرتقال)، ماته و چای سیاه در همان ابتدای کار سرشار از انرژی مثبت خواهید شد. کمی بعد نت‌های میانی با رایحه‌ی استثنایی مشک و خزه شما را درگیر خود خواهند کرد. پس از مدتی کوتاه روایح سدر و وتیور فضای اطراف شما را پر خواهند کرد. 

نام برند آزارو
غلظت ادو تویلت
جنسیت مردانه
حجم 125ml

طراحی شیشه عطر آزارو کروم لجند

این عطر نه‌تنها رایحه‌ای وصف‌ناپذیری دارد بلکه ظاهرِ شکیلی نیز دارد. بطری شیشه‌ای آبی‌رنگ با درپوش و شانه‌یِ‌فلزی، ترکیبی از مرد امروزی را به رخ می‌کشد. بر روی شانه فلزی این بطری نام عطر حک شده است. 

قیمت عطر مردانه آزارو کروم لجند و خرید عطر آزارو کروم لجند اورجینال   

آیا خرید عطر با قیمت مناسب برایتان اهمیت دارد؟ پس قبل از هر اقدامی این متن را بخوانید. اگر تصمیم به خرید آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت با قیمت مناسب دارید باید بین فروشگاه‌های فروش عطر مناسب‌ترین آن را بیابید؛ اما این موضوع را در نظر بگیرید که خرید آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت اورجینال در الویت قرار دارد و هر قیمت ارزانی دلیل بر بهترین انتخاب نیست. پس در زمان خرید عطر مردانه و همچنین زنانه با قیمت مناسب، اصل‌بودن را در نظر بگیرید. 

خرید عطر آزارو کروم لجند

راهنمای خرید اینترنتی آزارو کروم لجند

Azzaro Chrome Legend یک عطر مردانه محبوب است که بسیاری از آقایان به دنبال آن هستند. اگر شما نیز به دنبال خرید عطر کروم لجند از طریق اینترنت هستید، در ادامه چند راهنمایی برای خرید موفق آن را در  اختیار شما قرار می دهیم.

جستجوی قیمت

قبل از خرید، بهتر است قیمت‌ های مختلف را بررسی کنید. البته با انتخاب رهاپرفیوم برای خرید ادکلن آزارو کروم لجند، بهترین قیمت را بابت آن پرداخت خواهید کرد.

اعتماد به فروشنده

مطمئن شوید که از یک فروشگاه آنلاین مورد اعتماد خرید می کنید. بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی می‌ تواند به شما در انتخاب فروشنده مناسب کمک کند. رهاپرفیوم این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بازخورد محصولات را مشاهده و نظرات را مطالعه کنید.

مشخصات محصول

در صفحه محصول سعی کنید به طور دقیق مشخصات عطر آزارو کروم لجند را بخوانید. اطلاعاتی مانند حجم، ترکیب رایحه و نوع عطر (EDT یا EDP) مهم هستند. اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شامل همه جزئیات است. با انتخاب رهاپرفیوم می توانید قبل از خرید عطر به طور کامل جزئیات آن را مطالعه کرده و سپس خرید را انجام دهید.

اصالت محصول

اگرچه خرید از فروشگاه ‌های آنلاین معتبر به طور کلی امن است، اما در خرید عطرها به اصالت محصول توجه کنید. خرید از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه مانند رهاپرفیوم، کاهش خطر خرید محصول تقلبی را در پی دارد.

اطلاعات تماس

در صورتی که سوال یا مشکلی پیش آمد، اطلاعات تماس با فروشگاه را ذخیره کنید. این کار به شما کمک می ‌کند در صورت نیاز به پشتیبانی مراجعه کنید.

پتحویل محصول

بررسی کنید که فروشگاه آزارو کروم مردانه را به منطقه شما ارسال می‌کند یا خیر. همچنین، زمان تحویل و روش ‌های ارسال را نیز بررسی کنید. البته با انتخاب رهاپرفیوم، شما در هر جایی از ایران که باشید، عطر مورد علاقه‌تان ارسال خواهد شد.

فروشگاه رهاپرفیوم و خدمات بی‌نظیر آن  

خرید آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت با پخش بوی بالا از جمله نکات مهم در زمان خرید عطر مردانه خنک است. البته پخش بو به مواد اولیه در ساخت آن بستگی دارد پس باید با خواندن توضیحات عطر در سایت‌های فروش عطر همچون رهاپرفیوم انتخاب متناسبی انجام دهید.   

رهاپرفیوم علاوه بر توجه به اصل‌بودن خرید عطر مردانه به خرید آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت با قیمت مناسب هم اهمیت داده است. به همین خاطر با ورود به سایت بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را خواهید دید. قبل از خرید آزارو کروم لجند مردانه ادو تویلت اصل به شما پیشنهاد می‌کنیم توضیحات عطر‌های این سایت را بخوانید تا با اطمینان خیال آن را سفارش دهید.

با جست‌و‌جو سایت رهاپرفیوم در گوگل و ورود به آن خرید عطر زنانه ارزان، خرید عطر ارزان مردانه، خرید عطر زنانه خنک و خرید عطر مردانه ادو تویلت را انجام دهید. البته این‌ها تنها مزایای این سایت نیست و با ورود به آن با خدمات بیشتری رو‌به‌رو خواهید شد. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3351500015245

مشخصات

نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Chrome Legend Edt 125ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
آروماتیک میوه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Christophe Raynaud
Olivier Pescheux
نت میانی
خزه بلوط
خس‌خس
سدر
سیب
لوبیای تونکا
مشک
چای
کهربا
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
5
8 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Chrome Legend Edt 125ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
آروماتیک میوه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Olivier Pescheux
Christophe Raynaud
نت میانی
سیب
مشک
کهربا
خزه بلوط
سدر
لوبیای تونکا
چای
خس‌خس

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام