مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پاکو رابان وان میلیون لاکی (Paco Rabanne 1 Million Lucky)

جنسیت: مردانه

نت ابتدایی: آلو، گریپ فروت، ترنج

نت میانی: شکوفه پرتقال، سدر، عسل، چوب کشمیر، فندق

نت پایانی: خس‌خس، نعناع هندی، خزه بلوط

گروه عطری: چوبی 

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,125,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3349668570751
توضیحات

پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر ادکلن 1 میلیون لاکی Paco Rabanne عطری است چوبی مناسب برای مردان. 1 میلیون لاکی در سال 2018 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر توسط Natalie Gracia-Cetto یکی از بهترین عطرسازان جهان، ساخته شده است.

نت‌های ابتدایی آن ترکیبی از آلو، نت‌های ازونیک، گریپ فروت و ترنج هستند. رایحه میانی را فندق، عسل، سدر، چوب کشمیر، یاس و شکوفه پرتقال تشکیل داده است و نت‌های پایه عبارتند از عنبروود، نعناع هندی، خزه بلوط و خس خس. خرید پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه ادو تویلت بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد دارند عطری با رایحه طبیعی خنک را به همراه داشته باشند.

معرفی پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه ادو تویلت

پرفروش ترین عطرهای خانه پاکو رابان Paco Rabanne 1 Million (2008) و Lady Million (2010) تعابیر جدیدی را دریافت می‌کنند که در بهار 2018 منتشر می‌شود! 1 میلیون لاکی و لیدی میلیون لاکی.

این در واقع خبری بود که قبل از عرضه پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه ادو تویلت توسط خانه عطرسازان جهان ارائه شد. این خبر بیشتر برای دسته افرادی خوش بود که به دنبال خرید عطر مردانه خنک بودند و در کنار آن نیز خرید عطر با قیمت عالی هم مد نظرشان بود.

قیمت عطر وان میلیون مردانه پاکو رابان بسیار مناسب و عالی توسط رهاپرفیوم ارائه شده است تا تمامی افراد بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. 

عطر پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه ادو تویلت پس از عرضه با جملات زیر ارائه شد:

"رویاهای خود را غنیمت بشمارید و زندگی خود را از نو بسازید. وقتی شادی به وجود آمد آن را در دستان خود بگیرید. احساسش کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و جرات کنید تا بلند پروازانه زندگی کنید؛ بدون محدودیت. هر لحظه از زندگی خود را با لذت رو به جلو ببرید."

ادو تویلت One Million Lucky به عنوان رایحه ای تپنده و گیرا از تن‌های چوبی معرفی شده است و خرید عطر مردانه خوشبو را برای بسیاری از افراد ساده می‌کند. اگر به دنبال خرید عطر زنانه خنک هستید، همین حالا پاکو رابان وان میلیون لاکی را برای خود انتخاب کنید. این عطر مناسب برای فصول گرم است.

خرید اینترنتی ادوتویلت پاکو رابان وان میلیون لاکی

خرید اینترنتی ادوتویلت پاکو رابان وان میلیون لاکی در حال حاضر توسط رهاپرفیوم برای تمامی افراد امکان پذیر است. رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌ساز تا بتوانید اقدام به خرید عطر زنانه و مردانه ارزان کرده و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه اورجینال پرداخته و سپس خرید عطر اصل خود را انجام دهید. 

رهاپرفیوم همواره این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی اقدام به خرید عطر و ادکلن با قیمت مناسب و همچنین کیفیت عالی کنید.

نکته حائز اهمیت این است که اگر ساکن شهر تهران باشید، می‌توانید خرید عطر مورد علاقه خود را از طریق رهاپرفیوم به شکل حضوری انجام دهید و از رایحه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3349668570751

مشخصات

نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne 1 Million Lucky Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
آلو
ترنج
گریپ فروت
نت میانی
سدر
شکوفه پرتقال
عسل
فندق
چوب کشمیر
نت پایانی
خزه بلوط
خس‌خس
نعناع هندی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پاکو رابان
نام انگلیسی
Paco Rabanne 1 Million Lucky Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
اسپانیا
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
آلو
گریپ فروت
ترنج
نت میانی
شکوفه پرتقال
سدر
عسل
چوب کشمیر
فندق
نت پایانی
نعناع هندی
خزه بلوط
خس‌خس
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام