مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر بولگاری من تری اسنس (Bvlgari an Terrae Essence)

جنسیت: مردانه

نت ابتدایی: بالنگ، پرتقال زینتی

نت میانی: خس‌خس، ریشه زنبق زرد

نت پایانی: استیراکس

گروه عطری: چوبی 

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,082,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
783320416101
توضیحات

رایحه ای گرم و دلنشین برای مردی کاوشگر و عاشق جاذبه های طبیعی! حماسه ای باشکوه از عطرهای مردانه که قدرت عناصر طبیعت را به تصویر می کشد. پس از آتش، چوب و هوا، مرد بولگاری زمین را کاوش می کند. "Bvlgari Man Tree Essence" به قدرت زمین، غنای واقعی و باروری متنوع آن ادای احترام می کند. بولگاری Man Tree Essence با الهام از خاک حاصلخیز توسکانی، با غنای نمادین خود که نماد لذت های واقعی است، بر اساس مواد خام استثنایی ساخته شده است و این غنا را به رایحه چوبی غریزی وتیور با ظرافت مدرن و صیقلی تبدیل می کند. رایحه ای بی عیب و نقص که از طریق تعبیر وتیور ترکیب شده با یک آکورد دودی بی نظیر تفسیر شده است. این عطر با جوهره ای چوبی از دل طبیعت و عناصر جذاب تشکیل دهنده آن زاده شده است.نت های اولیه امضای عطر وتیور چوبی مانند مرکبات آفتاب گیر است. پس از باز شدن نت های آغازین، این ترکیب یادآور منظره ای آفتابی ایتالیایی با باغ های مرکبات و مناظر طلایی است. همانطور که نت های قلبی ظاهر می شوند، ترکیب بی سابقه ای از دو دو وتیور (ریشه وتیور و گیاه آن) را نشان می دهد که شدت خام  رایحه عطر را تشکیل می دهند. نت های پایه خاکی غنی در نهایت یک آکورد خاکی و چوبی استثنایی را نشان می دهند که به عطر یک امضای منحصر به فرد می بخشد.

خرید ادو پرفیوم بولگاری من تیری اسنس مردانه

لدکلن بولگاری بولگاری  Eau de parfum BVLGARI Bvlgari Man Terrae Essense در سال 2021 در ایتالیا تولید شد. این عطر مناسب سنین 25 تا 35 سال است و ماندگاری آن بین 7 تا 12 ساعت می باشد. پخش این عطر به اندازه یک اتاق بوده و در شرکت LVMH تولید شده است. ادوپرفیوم Bvlgari Man Terrae Essense جزء دسته عطرهای گرم به حساب آمده و در گروه تخصصی عطرهای Woody قرار میگیرد. نت اولیه یا نت بالایی ادکلن مردانه بولگاری من تره اسنس ترنج (مرکبات)، نت میانی یا نت میانی یا آکورد عطر بولگاری من ترائه اسنس زنبق زرد (عنبیه)،  وتیور (وتیور) و نت پایه یا ماندگار است. عطر بولگاری Man Terrae Essense از نت های خاکی، نوعی چوب به نام استایراکس استفاده می کند. عطر Bvlgari Man Terrae Essense دارای رایحه ای تلخ و گس است و بر اساس تجربه تخصصی گروه عطر کامران در بین گروه عطرهای بهاری جدیدترین عطر عطر خاص و عجیب عطر خاکی عطر رسمی عطر روزمره عطر پاییزی است. ، عطر کالج، برگزار می شود.

یکی از معیارهای انتخاب ادکلن مردانه خنک، مناسب سن مصرف کننده عطر است. علاوه بر توجه به قدمت عطر، در انتخاب و خرید ادکلن زنانه خنک نیز گزینه مهمی است. به این ترتیب عطرهای مردانه بیشتر دارای خاصیت گرمی هستند. از نظر رایحه، تخصص گروه عطر کامران سالهاست که در زمینه فروش عطر و عطر مردانه انتخاب شده است یا به عبارت ساده عطرهای مردانه به فروش می رسد عمدتا دارای سبک بویی تلخ و شیرین هستند.با توجه به اصول طراحی عطر، عطرهای گرم برای مجالس و جلسات رسمی، جلسات مهم کاری و کاری، مهمانی های عصرانه، بازدید رسمی از رستوران ها و سایر رویدادهای مشابه که عمدتاً رسمی و مهم هستند، مناسب است. با توجه به تخصص گروه عطر کامران، عطرهای گرم دارای درجه پخش بو بیشتری هستند و برای فصول سردی مانند پاییز و زمستان مناسب هستند. همچنین عطرهای گرم برای افرادی که سردردهای میگرنی دارند مناسب نیست. استفاده از عطرهای گرم در مهمانی های عصرانه، مهمانی های رسمی، جلسات کاری مهم توصیه می شود. همچنین به خاطر داشته باشید که عطرهای گرم برای محیط کاری که ساعت ها در آن سپری می کنید مناسب نیستند.عطرها چهره بسیار اسرارآمیزی دارند، بنابراین تعیین شخصیت آنها آسان نیست. بیشتر عطرها در عطرهای مشترک مردانه و زنانه استفاده می شود و مناسب فصل بهار و پاییز می باشد. طبق تجربه، اکثر افراد با سبک دانشگاهی از عطر استفاده کرده اند.

 بولگاری من تیری اسنس ادکلن مردانه ادو پرفیوم را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی رها پرفیوم خریداری کنید. رها پرفیوم عطر اورجینال مورد علاقه شما را با قیمت های مناسب عرضه می کند پس با خرید و استفاده از این عطر همیشه به اوج جذابیت نگاه خواهید کرد.همچنین اگر شما قصد خرید ادکلن زنانه برای عزیزانتان را دارید میتوانید از وب سایت رها پرفیوم کمک بگیرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
783320416101

مشخصات

نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Man Terrae Essence Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
بالنگ
پرتقال زینتی
نت میانی
خس‌خس
ریشه زنبق زرد
نت پایانی
استیراکس
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Man Terrae Essence Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
چوبی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
پرتقال زینتی
بالنگ
نت میانی
خس‌خس
ریشه زنبق زرد
نت پایانی
استیراکس

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام