مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
ماسک مو آبرسان اینکتو (Inecto)نارگیل حجم 300میلی لیتر

ویژگی‌های محصول:

حاوی روغن نارگیل ارگانیک
تغذیه کننده
براق کننده
ترمیم کننده
نرم کننده
آبرسان قوی
رفع خشکی مو
بدون ایجاد اثر چربی و سنگینی
ترکیبات وگان
بدون تست حیوانی
تولید شده از 94 درصد ترکیبات طبیعی

ادامه مطلبنمایش کمتر
390,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
5012008689205
توضیحات

معرفی ماسک مو کاسه ای آبرسان مدل نارگیل 300میل اینکتو:

ماسک مو نارگیل اینکتو فوق‌العاده غنی و مرطوب‌کننده بوده است، که موهای خشک و دارای موخوره را تقویت می‌کند. نارگیل موجود در این ماسک، مو‌ها را سالم‌تر به نظر می‌رساند و نرم و ابریشمی خواهد کرد. با دارا بودن روغن نارگیل که سرشار از ویتامین E است، یک نرم‌کننده قوی، تغذیه‌کننده مناسب ومرطوب‌کننده مو می‌باشد. این ماسک مو محصول کمپانی Inecto در حجم 300 میلی‌لیتر که مناسب مو‌های خشک و بسیار خشک می‌باشد. این محصول دارای مواد مغذی برای مو، مانند روغن‌های طبیعی است. هنگام استفاده از آن به‌سرعت جذب موها شده و آن را بازسازی می‌کند و ظاهری نرم، صاف، شاداب و درخشنده به موها می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این محصول استفاده از مواد ارگانیک و کاملاً طبیعی می‌باشد. این ماسک داخل یک محفظه‌ی کاسه‌ای طراحی و تولیدشده است. از ویژگی‌های این محصول: تغذیه‌کننده و تقویت‌کننده مو، نرم‌کننده قوی مو، آب‌رسان مو، دارای عصاره نارگیل، ساخته‌شده از 90% مواد ارگانیک و طبیعی، افزایش شفافیت و درخشندگی مو، برطرف‌کننده خشکی مو، ضد وز، مناسب موهای خشک و شکننده ، موهای آسیب‌دیده از رنگ و دکلره

فواید ماسک مو نارگیل اینکتو
ماسک مو نارگیل اینکتو حاوی تمام ویتامین‌هایی است که از نازک و شکننده شدن موها پیشگیری می‌کند. مقاومت مو‌ها در برابر موخوره و استفاده از وسایل آرایش مو مانند سشوار و اتو را افزایش می‌دهد. ماسک مو با مراقبت سه‌گانه خود از ریشه، ساقه و پیاز مو و از بین بردن آلودگی موها به‌تدریج باعث بازسازی و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود. این ماسک مو در حمام بعد از شستن مو‌ها استفاده می‌شود. استفاده از این ماسک مو برای جلوگیری از ریزش مو نیز انتخاب مناسبی می‌باشد.
ترکیبات ماسک مو نارگیل اینکتو
در این ماسک عصاره‎‌های طبیعی به‌کاربرده شده که 94% این عصاره‌ها کاملاٌ طبیعی و ارگانیک بوده است. عصاره اصلی این ماسک روغن نارگیل بوده که سرشار از ویتامین E است. ویتامین E موجود در این ماسک برای تقویت ساقه مو که جزو ضروری‌ترین ویتامین‌ها برای رشد و حفظ سلامت موها است.
روش مصرف ماسک مو نارگیل اینکتو
روش استفاده از این ماسک مو به شرح زیر می‌باشد: این ماسک را داخل حمام بعد از شامپو زدن و شستشو آب مو‌ها را گرفته و بگذارید مرطوب بماند. مو‌ها را به دو دسته تقسیم کنید هر دسته را به‌طور جداگانه پایین‌تر از گوش‌ها ماسک را بزنید. زدن ماسک را از همان پایین گوش شروع کنید و تا انتهای موها آن را ادامه دهید و بگذارید تا 5 دقیقه روی مو‌ها ماندگار شوند. مو‌ها را بعد از گذشت 5 دقیقه با آب سرد آبکشی کرده و دیگر لازم به زدن شامپو نیست.
میزان مصرف ماسک مو نارگیل اینکتو
مصرف ماسک مو معمولاً برای موهای نرمال یک‌بار در هفته پیشنهاد می‌شود. اما بسته به نوع مو و آسیب‌دیدگی آن دفعات استفاده از ماسک مو قابل‌تغییر است. افرادی که دارای موهای خشک و یا آسیب‌دیده‌ای هستند ترجیحاً بیش از یک‌بار در هفته استفاده از ماسک مو به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
5012008689205

مشخصات

نام برند
اینکتو
نام انگلیسی
Inecto Moisturising Coconut Hair Mask 300ml
جنسیت
زنانه و مردانه
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اینکتو
نام انگلیسی
Inecto Moisturising Coconut Hair Mask 300ml
جنسیت
زنانه و مردانه

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام