مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر دیور ساواج الکسیر (Dior Sauvage)

خانواده بویایی: ادویه ای، باطراوت، چوبی
نت های بالایی: دارچین، جوز هندی و هل، گریپ فروت
نت های میانی: اسطوخودوس
نت های پایه: لیکور، چوب صندل، کهربا، گیاه نعناع هندی، وتیور هائیتی

ادامه مطلبنمایش کمتر
حجم
8,228,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3348901567572
توضیحات

عطر دیور ساواج الکسیر (Dior Sauvage)عطری از خانه یِ عطر و ادکلن معروف و شناخته شده یِ دیور است که در سال 2021 به دنیای پر از روایح عطر و ادکلن معرفی شد. ساواج الکسیر با ترکیب آکورد جذاب و جادوییش طرفداران فراوانی را نسبت به نسخه های قبلی این کمپانی جذب خود کرده است.

عطر ساوج که گاهی سَویج هم گفته می شود، از سال 1966، به دفعات با غلظت ‌های پرفیوم، ادوتویلت، ادوپرفیوم توسط کمپانیِ لوکسِ دیور معرفی شده است؛ اما در سال 2021 نسخه یِ پرفیوم الکسیر روانه بازار شد که نسبت به نسخه های قبلی بهتر عمل کرده است.

مشخصات و ویژگی های بارز عطر ساواج دیور الکسیر

اگر به دنبال راهنمای خرید عطر ساواج الکسیر هستید ما را در این متن همراهی کنید تا با مشخصات عطر ساواج دیور الکسیر آشنا شوید. این عطر نت های ساده، عمیق و پرقدرتی دارد که هر کسی با بوییدن آن، وسوسه می شود تا دنیای روایح خود را خانه تکانی کند. 

رایحه ی نافذ و گیرایِ ساواج الکسیر مردی آراسته، با قدرت، با اعتماد به نفس، با اصالت و فراتر از مد، زمان و مکان را به نمایش می گذارد. چنین مردی با هر گامی که برمی دارد، هر کسی را محو تماشای خود می کند. این همه ویژگیِ کم نظیر و خارق العاده، مهر تاییدی برای خرید عطر دیور ساواج الکسیر هستند.

اگر از جمله طرفدارای روایح گرم، تلخ و کمی تند هستید مطمئنن عطر دیور ساواج الکسیر dior sauvage elixir نظر مثبت شما را جلب خواهد کرد. با خرید عطر و ادکلن این نسخه در سرمای سوزان پاییز و زمستان، لبریز از انرژی خواهید شد. البته بعضی از افراد اعتقاد دارند که سویج عطری برای همه ی فصول است.

ادکلن ساواج الکسیر شرکتی نام خود را از نسخه ی اولیه اسم سویج محصول سال 1966 (Eau Savage) گرفته است؛ اما رایحه یِ شگفت انگیز ساواج الکسیر متفاوت با نسخه های قبلی است. نام عطر دیور ساواج الکسیر در لغت به معنای وحشی است؛ این نام در ذهن هر مخاطبی به طور ناخودآگاه دنیای وحشی، گرم، ترسناک و دشتی وسیع در قلب جنگل را به تصویر می کشد.

با خرید عطر ساواج الکسیر می توانید عطری فوق العاده برای شب ها و روزهای سرد سال، ضیافت های شبانه، محافل دوستان، رسمی و کاری داشته باشید. عطری کلاسیک در عین حال جدید است که برای مردان جوان و مسن طراحی شده است. 

ماندگاری و قدرت پخش عطر دیور ساواج الکسیر

علاوه بر این عطر دیور ساواج الکسیر، ماندگاری بالا و قدرت پخش فوق العاده ای دارد و خیال شما را بابت خرید ادکلن این نسخه مطمئن خواهد کرد. این عطر مردانه و گیرا از آن دسته عطرهاست که می تواند به عنوان امضا هر فردی انتخاب شود.

عطرساز عطر مردانه الکسیر پرفیوم

عطرساز زبردست و معروف دنیای عطر، آقای فرانسوا دماچیی (Francois Demachy) با مشام قدرتمند خود عطر مردانه الکسیر پرفیوم را طراحی کرد. فرانسوا دماچیی برای طراحیِ این عطر از نسخه یِ اولیه الهام گرفته بود. این پرفیومر شناخته شده، نت های این عطر مردانه را به ترتیبی چیدمان کرد که در گروه بویایی آروماتیک قرار گرفت.

بررسی نت های جادوییِ عطر مردانه الکسیر پرفیوم

در زمان بررسی مشخصات ادکلن دیور ساواج الکسیر باید به دقت نت ها و ترکیب آنها را در هر مرحله وارسی کنید. با افشانه ی کمی از عطر الکسیر نت های ادویه ایِ دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت با تندی و گرمای خود شما را غافلگیر خواهند کرد. 

این گرما و تندی مدت کوتاهی همراهیتان خواهد کرد. البته این تندی کمی سنگین حس می شود و شاید آن را نپسندید؛ اما کمی صبر کنید تا نت های میانی و پایانی از راه برسند. در ادامه ی راه آکورد آرامبخشی از تک نت میانی اسطوخودوس حس خواهید کرد. 

این رایحه ی میانی کم کم رنگ باخته و قدمهای سنگین و چوبیِ نت های پایانی جلوه خواهند کرد. آکورد حاصل از نت های لیکور، چوب صندل، کهربا، گیاه نعناع هندی و وتیور هائیتی جنجالی به پا خواهند کرد تا شور، هیجان و اعتماد به نفس خاصی را از اعماق وجودتان لمس کنید.

 طراحی شیشه پرفیوم Dior Sauvage Elixir

کمپانی دیور برای طراحیِ شیشه یِ بطری پرفیوم سویج الکسیر از نسخه‌های قبلی ساوج الهام گرفته است به همین خاطر شکل و شمایل ساده ای دارد. البته کمی تفاوت با نسخه های قبلی دارد و اختلاف آن با نسخه های قبلی در ارتفاع کمتر سویج الکسیر است.

با نگاه اولیه استوانه ای به رنگ سرمه ایِ درخشان می بینید که حسی از مردانگی را القا می کند. بر سر این بطری درپوشی استوانه ای قرار دارد. این درپوش با رنگ بدنه هماهنگی بسیار خوبی دارد. بر این درپوش سه خط موازی به صورت فرورفته دیده می شود. 

بر شیشه نام Sauvage دیده می شود که فونتی به رنگ سفید و درشت تر از دیگر عبارات دارد. کمی پایین تر از نام عطر، اسم ELIXIR با فونتی بسیار کوچکتر چاپ شده است. در پایین عطر نیز نام و نشان دیور (Dior) به صورت درشت خودنمایی می کند.

این عطر حجمی معادل 60 میلی لیتر دارد و درون جعبه ای مکعب مستطیلی و مشکی رنگ قرار دارد. بر جعبه جز به جزِ موارد چاپ شده بر شیشه، نوشته شده است. 

قیمت عطر دیور ساواج الکسیر

کمپانی های عطرسازی برای قیمت گذاری هر عطر و ادکلنی، به کیفیت مواد اولیه، تبلیغات و طراحی شیشه عطر توجه می کنند. قیمت عطر دیور ساواج الکسیر با توجه به این فاکتورها تعیین شده است. ادکلن ساواج الکسیر قیمت به نسبت بالایی دارد؛ اما با بوییدن رایحه ی دلپذیرش متوجه می شوید که ارزش پرداخت چنین هزینه ای را دارد.

رهاپرفیوم فروشگاهی معتبر برای خرید ادکلن مردانه دیور ساواج الکسیر

برای خرید و سفارش این نسخه از ادکلن مردانه باید به فروشگاه معتبری مراجعه کنید تا ادکلن مردانه دیور ساواج الکسیر را با رایحه یِ اورجینال آن دریافت کنید. رهاپرفیوم از جمله فروشگاه های اینترنتی تضمین شده ای است که خدمات بی نظیری را به مخاطبان خود ارائه می دهد. 

از جمله مزایای کاربر پسند این فروشگاه قیمت های به نسبت پایین است. قیمت عطر دیور ساواج الکسیر نیز در این وب سایت بسیار عالی به فروش می رسد. قیمت ادکلن زنانه نیز در رهاپرفیوم همانند قیمت عطرهای مردانه مناسب است.

شما می توانید برای سفارش چنین شاهکاری در هر ساعت از شبانه روز به این وب سایت مراجعه کنید و پس از مطالعه ی توضیحات تکمیلی، اگر مجدد سوالی داشتید با مشاوران سایت ارتباط برقرار کنید. در رهاپرفیوم می توانید علاوه بر سفارش عطر دیور ساواج الکسیر، برای خرید عطر زنانه الکسیر پرفیوم نیز اقدام کنید تا کلکسیون عطرهای شما با پارتنرتان بی نظیر شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3348901567572

مشخصات

نام برند
دیور
نام انگلیسی
Dior Sauvage Elixir Parfum 60ml
غلظت
پرفیوم الکسیر
حجم
60ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
آروماتیک
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Francois Demachy
نت ابتدایی
جوز هندی
دارچین
هل
گریپ فروت
نت میانی
اسطوخودوس
نت پایانی
شیرین‌بیان
نعناع هندی
وتیور
چوب صندل
کهربا
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
دیور
نام انگلیسی
Dior Sauvage Elixir Parfum 60ml
غلظت
پرفیوم الکسیر
حجم
60ml
سال معرفی
2021
گروه عطری
آروماتیک
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Francois Demachy
نت ابتدایی
گریپ فروت
جوز هندی
هل
دارچین
نت میانی
اسطوخودوس
نت پایانی
نعناع هندی
چوب صندل
شیرین‌بیان
کهربا
وتیور
شاید دوست داشته باشید :
6,534,000 تومان (بدون مالیات)
جنسیت: مردانه   حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: فلفل سیاه، ترنج نت میانی: خس‌خس، نعنای هندی، اسطوخودوس، فلفل سیچوآن، فلفل صورتی، گل شمعدانی، المی نت پایانی: لابدانیوم، سدر، آمبروکسان گروه عطری: شرقی گلی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام