مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر پرفیوم د مارلی گرینلی (Parfums De Marly Greenley)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 125 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، سیب، پرتقال ماندارین، چوب کشمیر

نت میانی: چامپاک، بنفشه، پوماروز، نعنای هندی

نت پایانی: کهربا، چوب عنبر، خزه بلوط

گروه عطری: مرکبات آروماتیک

ادامه مطلبنمایش کمتر
10,800,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700578500861
توضیحات

پرفم د مارلی گرینلی زنانه و مردانه ادو پرفیوم 125 میلی لیتر

عطر اگرینلی پرفم د مارلی دارای یک رایحه معطر مرکباتی بوده که مخصوص زنان و مردان است. در واقع باید بگوییم که گرینلی یک عطر جدید است که در سال 2020 عرضه شده. نت‌های ابتدایی آن سیب سبز، ترنج کالابریایی و پرتقال ماندارین هستند.

نت‌های میانی عبارتند از پتی‌گرن، ترمه، سدر، پوماروز و بنفشه و نت‌های پایه عبارتند از خزه بلوط، مشک و عنبروود. خرید پرفم د مارلی گرینلی زنانه و مردانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به دنبال عطرهایی با رایحه‌های میوه‌ای بوده که بتوانند با پارتنر خود ست کنند.

معرفی پرفم د مارلی گرینلی زنانه و مردانه ادو پرفیوم 125 میلی لیتر

با خرید گرینلی ادو پرفیوم زنانه و مردانه پارفومز د مارلی، شما طعمی تازه از ترنج سیسیلی و سیب سبز با قلب چوبی از چوب سدر که منجر به نت‌های پایه چوب عنبر می‌شود را با خود به همراه خواهید داشت. گرینلی منبع انرژی خالص است و بهترین انتخاب برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه معتدل هستند.

افرادی تجربه خرید عطر زنانه خوشبو معتدل را داشتند، این نظر را دارند که گرینلی یک نفس از بهار است و احساس بسیار خوبی به هنگام استفاده به شما می‌دهد. این عطر برای استفاده روزانه و همچنین هدیه، بهترین انتخاب است.

پرفم د مارلی گرینلی گویی لمسی تازه، سبز و میوه ای، و ادای احترامی پر جنب و جوش به قدرت زمین است. قیمت عطر گرینلی د مارلی ادو پرفیوم زنانه و مردانه نیز به عنوان یک عطر تازه در بازار آنقدر مناسب است که شما می‌توانید به راحتی آن را از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم خریداری کرده و به استفاده از آن بپردازید.

ترکیبی تازه از ترنج سیسیلی و سیب سبز با قلب چوبی از چوب سدر که منجر به نت‌های پایه ظریف کهربا می‌شود. اگر به دنبال خرید عطر زنانه با کیفیت هستید، قطعا پرفم د مارلی گرینلی زنانه و مردانه ادو پرفیوم 125 میلی لیتر بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.

چه چیزی عطر گرینلی را منحصر به فرد کرده است؟

ترکیب نت‌های این عطر که هم رایحه‌ای سبز و هم میوه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت، آن را تبدیل به یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین عطرهای امروزی کرده است. شما می‌توانید با انتخاب رهاپرفیوم و خرید عطر مردانه و زنانه اصل، تمامی این رایحه‌ها را برای خود به همراه داشته باشید. 

چرا رهاپرفیوم؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن باید انتخاب کنیم؟ رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی ثبت سفارش خود را در هر زمان از شبانه روز انجام دهید. از طرفی دیگر، هزینه‌ای که رهاپرفیوم بابت خرید عطر اورجینال از شما دریافت می‌کند، بسیار مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی دیگر است. همین مسئله می تواند خاطر شما را از خرید عطر مردانه معتدل و عطر زنانه معتدل آسوده کند.

به طور کلی با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید در هر زمان از شبانه روز ابتدا به بررسی قیمت محصولات مانند قیمت گرینلی ادو پرفیوم زنانه و مردانه پارفومز د مارلی اصل پرداخته و سپس ثبت سفارش خرید عطر خوشبو مورد علاقه خود را انجام دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700578500861

مشخصات

نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums De Marly Greenley Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2020
گروه عطری
مرکبات آروماتیک
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
ترنج
سیب
پرتقال ماندارین
چوب کشمیر
نت میانی
بنفشه
نعنای هندی
پوماروز
چامپاک
نت پایانی
خزه بلوط
چوب عنبر
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
پرفیوم دی مارلی
نام انگلیسی
Parfums De Marly Greenley Edp 125ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
125ml
سال معرفی
2020
گروه عطری
مرکبات آروماتیک
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
سیب
پرتقال ماندارین
چوب کشمیر
ترنج
نت میانی
بنفشه
پوماروز
نعنای هندی
چامپاک
نت پایانی
چوب عنبر
خزه بلوط
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام