مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر بولگاری امنیا امیتیس (Bvlgari Omnia Amethyste)

جنسیت: زنانه

حجم: 65 میلی لیتر

نت ابتدایی: نت های سبز، گریپ فروت

نت میانی: رز بلغاری، زنبق

نت پایانی: نت‌های چوبی، آفتاب‌پرست باغچه

گروه عطری: چوبی گلی مشک

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,203,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
783320402586
توضیحات

بولگاری امنیا امیتیس زنانه ادو تویلت 65ml

بولگاری امنیا امیتیس زنانه ادو تویلت 65ml، عطری فوق‌العاده بوده که در سال 2006 وارد بازار شد. برای دسته افرادی که قصد خرید عطر زنانه معتدل بکر را دارند، بولگاری امنیا امیتیس بهترین انتخاب است.

نام برند بولگاری
غلظت ادو تویلت
جنسیت زنانه
حجم 65ml

عطر بوگاری امنیا امیتیس، بهترین برای زنان منحصر به فرد

اگر خرید عطر امنیا آمتیس ادو تویلت بنفش زنانه را انتخاب می‌کنید، باید به انتخاب شما تبریک گفت! بولگاری امنیا امیتیس بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند در روزهای گرم بهاری و تابستانی، به خوبی بدرخشند و رایحه‌ای خنک را از خود به جای بگذارند. شما همچنین می‌توانید در کنار خرید عطر زنانه امینیا امیتیس، به خرید عطر مردانه معتدل نیز پرداخته و ستی جذاب را با همسر خود به همرا داشته باشید.

نت‌های امنیا امیتیس نشان می‌دهند که تا چه اندازه این عطر بی‌نظیر است. نت‌های ابتدایی آن شامل رایحه گریپ فروت و رایحه های سبز بوده که با خرید بولگاری امنیا امیتیس زنانه ادو تویلت اصل به راحتی قابل تشخیص است. پس از آن، نت‌های میانی هستند که ترکیب رایحه گل رز بلغاری و زنبق هستند. در انتها نیز، نت‌های پایانی هستند که تایید نهایی خرید بولگاری امنیا امیتیس زنانه ادو تویلت با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد و از ترکیب گل آفتاب گردان و رایحه های چوبی تهیه شده‌اند.

خرید عطر بولگاری امنیا امیتیس

قیمت عطر بولگاری امنیا امیتیس

به دنبال عطر بولگاری امنیا آمتیست با قیمت مناسب هستید؟ رهاپرفیوم را انتخاب کنید.

با انتخاب رهاپرفیوم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر، می توانید از رایحه لذت بخش Bvlgari Omnia Amethyste با قیمتی مقرون به صرفه لذت ببرید. رهاپرفیوم عکس آمیتیس را به همراه قیمت های رقابتی و معاملات ویژه ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا از این عطر فریبنده لذت ببرید، بدون اینکه به هزینه بالایی را پرداخت کنید. 

با تعهد رهاپرفیوم به رضایت مشتری و شهرت قابل اعتماد آنها، می توانید اطمینان داشته باشید که خرید عطر بولگاری امنیا امیتیس اصیل را با قیمتی کاملا منصفانه انجام می دهید. این فرصت را از دست ندهید و با رهاپرفیوم جذابیت افسون‌کننده Bvlgari Omnia Amethyste را با هزینه‌ ای مناسب تجربه کنید.

خرید ادکلن بولگاری امنیا امیتیس

وقتی نوبت به خرید ادکلن نفیس بولگاری آمنیا آمیتیس می رسد، به فروشگاه اینترنتی معتبر رهاپرفیوم مراجعه کنید. رهاپرفیوم با شهرت در ارائه انتخاب گسترده ای از عطرهای با کیفیت بالا، تجربه خرید یکپارچه ای را برای علاقه مندان به عطر تضمین می کند.

خرید ادکلن Bulgari Amenia Amitis از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم مزایای بی شماری را به همراه دارد.

  • شما می‌توانید با خیال راحت از خانه خود خرید کنید و از هیچ زحمتی برای بازدید از فروشگاه‌ های فیزیکی متقبل نشوید. 
  • رابط کاربر پسند و ناوبری بصری وب سایت رهاپرفیوم پیدا کردن و انتخاب عطر مورد نظر را آسان می کند.

علاوه بر این، رهاپرفیوم اصالت محصولات خود را تضمین می کند و این اطمینان را به شما می دهد که شما یک ادکلن اصل، بولگاری آمنیا آمیتیس با قیمت مناسب را دریافت کنید. آنها عطرهای خود را مستقیما از تامین کنندگان معتبر تهیه کرده و خیال شما مشتریان عزیز را از بابت کیفیت و مبدا خریدتان راحت می کنند.

خرید بولگاری امنیا امیتیس با قیمت استثنایی

مظهر ظرافت را با Bvlgari Amenia Emitis کشف کنید که اکنون با قیمتی استثنایی منحصرا در فروشگاه رهاپرفیوم موجود است. با خرید عطر بولگاری امنیا امیتیس، خود را در هاله فریبنده این عطر مجلل غوطه ور کنید، که با ترکیبی دقیق از مواد کمیاب و نفیس ساخته شده است. بولگاری آمنیا امیتس با ترکیبی از نت‌ های گل و چوب، رایحه ‌ای مسحورکننده ایجاد می‌ کند که به ظرافت روی پوست شما می ‌نشیند. 
از شکوه این عطر دلربا لذت ببرید که با دقت در یک بطری با طراحی زیبا که نشان دهنده هنر مشهور این برند است (برای بررسی بهتر این عطر می توانید به مشاهده عکس آمیتیس در همین صفحه بپردازید). با پیشنهاد بی نظیر رهاپرفیوم، فرصت را غنیمت شمرده و خرید ادکلن بولگاری امنیا امیتیس را با قیمت استثنایی انجام دهید.
چرا رهاپرفیوم را برای خرید بولگاری امنیا امیتیس انتخاب کنیم؟
هنگامی که نوبت به خرید عطر بولگاری می رسد، رهاپرفیوم به عنوان مقصد نهایی برای علاقه مندان به عطر برجسته می شود. حال چرا انتخاب رهاپرفیوم را پیشنهاد می کنیم؟

قیمت های استثنایی

در رهاپرفیوم، می توانید Bulgari Amenia Emitis را با قیمتی استثنایی خریداری کنید. تعهد این فروشگاه به ارائه نرخ ‌های رقابتی تضمین می‌ کند که مشتریان ارزش فوق ‌العاده‌ای را برای پول خود دریافت می ‌کنند و به شما این امکان را می‌ دهد تا از خرید این عطر لذت ببرید.
تضمین اصالت
رهاپرفیوم به دلیل تعهد خود به اصالت مشهور است. هنگام خرید Bvlgari Amenia Emitis، می توانید مطمئن باشید که یک محصول اصلی را دریافت می کنید، مهر و موم شده و بسته بندی شده تا یکپارچگی آن حفظ شود.
خدمات مشتری بی عیب و نقص
تیم رهاپرفیوم به ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان خود افتخار می کند. از توصیه ‌های متخصصان فروش عطر گرفته تا پاسخ ‌های سریع به پرسش ‌ها، این مجموعه بهترین تجربه خریدی یکپارچه و رضایت ‌بخش را تضمین می کند.

رهاپرفیوم، بهترین برای خرید عطر 

رها پرفیوم این زمینه رابرای شما ایجاد می‌کند تا با قیمتی عالی به خرید عطر با کیفیت بپردازید. از سویی دیگر، اگر قصد خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه امنیا امیتیس را دارید، رهاپرفیوم به شما این امکان را می‌دهد که ابتدا به بررسی قیمت بولگاری امنیا امیتیس زنانه ادو تویلت پرداخته و سپس خرید عطر ارزان قیمت را برای خود انجام دهید. رهاپرفیوم همچنین به راحتی خرید عطر مردانه را نیز برای شما در سریع‌ترین زمان، امکان پذیر می‌کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
783320402586

مشخصات

نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Omnia Amethyste Edt 65ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
65ml
سال معرفی
2006
گروه عطری
چوبی گلی مشک
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
نت های سبز
گریپ فروت
نت میانی
رز بلغاری
زنبق
نت پایانی
آفتاب‌پرست باغچه
نت‌های چوبی
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
بولگاری
نام انگلیسی
Bvlgari Omnia Amethyste Edt 65ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
65ml
سال معرفی
2006
گروه عطری
چوبی گلی مشک
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Alberto Morillas
نت ابتدایی
گریپ فروت
نت های سبز
نت میانی
زنبق
رز بلغاری
نت پایانی
نت‌های چوبی
آفتاب‌پرست باغچه

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام