مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر استی لودر مدرن میوز (Estee Lauder Modern Muse)

جنسیت: زنانه  

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین

نت میانی: گل مریم، یاس رازقی، نت‌های گل، پیچ امین‌الدوله، یاس، لیلی

گروه عطری: گلی چوبی مشک

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,658,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
027131261629
توضیحات

استی لودر مدرن میوز زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

استی لودر مدرن میوز زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر یک رایحه گلی وودی مشک زنانه است. Modern Muse در سال 2013 توسط هری فرمونت و اولیویه کرسپ طراحی و وارد بازار شد. خرید استی لودر مدرن میوز زنانه ادو پرفیوم بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال خرید عطرهایی با رایحه شیرین و ملایم هستند.

استی لودر مدرن میوز، مناسب زنان خاص

استی لادر Modern Muse را به عنوان اولین عطر بزرگ در دهه گذشته پس از Beyond Paradise از سال 2003 ارائه کرد. این عطر تلاش Estée Lauder برای صعود به رده بندی بالای خانه‌های عطر بود و برای دسته افرادی که به دنبال خرید ادکلن زنانه معتدل هستند، انتخاب فوق‌العاده عالی بود

عطرساز هری فرمونت به هنگام ساخت این عطر سعی داشته تا دوگانگی ترکیب را با ایجاد یک ترکیب دو آکورد از یاس درخشان (که نماد زنانگی است) و چوب های براق (نماینده قدرت) است را بیان کند که با خرید ادکلن زنانه استی لودر، به راحتی قابل استشمام هستند. آکورد اول، آکورد یاس، نت‌های عجیب و غریب ماندارین، گل سرخ، زنبق تازه، پیچ امین الدوله، گلبرگ‌های شبنم دار، یاس سامباک و یاس سامباک چینی مطلق را ترکیب می‌کند. آکورد چوبی براق ترکیبی از دو نوع نعناع هندی، وانیل ماداگاسکار، چوب کهربا و مشک نرم است که برای افرادی که به دنبال خرید ادکلن هستند، گزینه عالی را ایجاد می‌کند.

استی لودر مدرن میوز زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

استی لودر مدرن میوز زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر، عطری که نشان دهنده ترکیبی عالی از پویایی و مدرنیته است. Modern Muse مخفف خلاقیت زنان است. به همراه این عطر می‌توانید خود را مسحور قدرت و زنانگی کنید. خرید استی لودر مدرن میوز زنانه ادو پرفیوم بیشتر برای دسته افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند با خرید یک عطر با کیفیت، در میان دوستان خود بدرخشند.

معرفی استی لودر مدرن میوز زنانه

استی لادر یکی از برندهای محبوب عطرسازی، Modern Muse را ارائه کرده تا تمامی افرادی که به دنبال خرید ادکلن مردانه معتدل و یا زنانه معتدل هستند، بتوانند بهترین را برای خود خریداری کنند. استی لودر مدرن میوز، اولین عطر پرفروش در دهه گذشته پس از Beyond Paradise از سال 2003 (wwd) است. این عطر تلاش Estée Lauder برای صعود به فروش بیشتر در خانه عطر را نشان می‌دهد. افرادی که علاقه به خرید عطر مردانه ادو پرفیوم را دارند، می‌توانند مدل مردانه این عطر را برای خود انتخاب کنند. مدرن میوز نمادی است که امروز یک زن مستقل و با اعتماد به نفس به همراه دارد. قیمت ادو پرفیوم استی لودر مدرن میوز زنانه اورجینال نیز آنقدر مناسب است که هر فرد می‌تواند به راحتی آن را از فروشگاه معتبر رهاپرفیوم خریداری کند.

عطرساز استی لودر یعنی هری فرمونت سعی کرده تا به هنگام طراحی این عطر، دوگانگی را در ترکیب آن ایجاد کند. او ابتدا یک ترکیب دو آکورد از یاس درخشان (که نماد زنانگی است) و چوب های براق (نماینده قدرت) را ارائه داده است. آکورد اول که با خرید عطر زنانه اورجینال استی لودر به راحتی استشمام می‌شود، آکورد یاس بوده که نت‌های عجیب و غریب ماندارین، گل سرخ، زنبق تازه، پیچ امین الدوله، گلبرگ‌های شبنم دار، یاس سامباک و یاس سامباک چینی مطلق را ترکیب می‌کند‌. آکورد چوبی براق ترکیبی از دو نوع نعناع هندی، وانیل ماداگاسکار، چوب کهربا و مشک نرم است. با خرید استی لودر مدرن میوز ادوپرفیوم زنانه اصل می‌توانید تمامی رایحه‌های معرفی شده در این بخش را به راحتی استشمام کنید.

رهاپرفیوم، ارائه دهنده بهترین عطرهای اورجینال

رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی اقدام به خرید عطر مورد علاقه خود با قیمتی بسیار مناسب کنید. در واقع رهاپرفیوم بهترین عطرها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با قیمتی مناسب اقدام به خرید این موارد کرده و از رایحه‌ی دل‌انگیز آن‌ها بهره‌مند شوید. نکته دیگر این است که اگر به دنبال خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید، رهاپرفیوم می‌تواند بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

در واقع این مجموعه با هدف ارائه عطرها باکیفیتی که قیمت مناسبی را از آن خود کرده‌اند، این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به راحتی اقدام ابتدا به بررسی قیمت آن‌ها، به عنوان مثال قیمت استی لادر مادرن میوز  زنانه با کیفیت پرداخته و سپس عطری که با بودجه شما همخوانی دارد را ثبت سفارش کنید. اگر ساکن تهران هستید، رهاپرفیوم خرید حضوری را نیز برای شما امکان پذیر می‌کند.

خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه استی لودر مدرن میوز

خرید ادو پرفیوم زنانه استی لودر  مدرن میوز اصل تنها از طریق رهاپرفیوم امکان پذیر است. شما می‌توانید خرید عطر و ادکلن با کیفیت را در هر زمان از شبانه روز توسط این فروشگاه اینترنتی انجام دهید. در کنار آن همچنین می‌توانید خرید عطر مردانه را نیز با قیمتی عالی انجام دهید. به طور کلی، با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید هم به خرید ادکلن مردانه بپردازید و هم مدل زنانه

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
027131261629

مشخصات

نام برند
استی لودر
نام انگلیسی
Estee Lauder Modern Muse Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
آمریکا
عطرساز
Harry Fremont
نت ابتدایی
پرتقال ماندارین
نت میانی
لیلی
نت‌های گل
پیچ امین‌الدوله
گل مریم
یاس
یاس رازقی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
استی لودر
نام انگلیسی
Estee Lauder Modern Muse Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
گلی چوبی مشک
کشور مبدأ برند
آمریکا
عطرساز
Harry Fremont
نت ابتدایی
پرتقال ماندارین
نت میانی
لیلی
گل مریم
یاس رازقی
نت‌های گل
پیچ امین‌الدوله
یاس

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام