مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج جورنی (Amouage Journey)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: نارنج، هل، ترنج، فلفل سیچوآن، بهار نارنج

نت میانی: تنباکو، عود، میوه ارس، گرانیول

نت پایانی: لوبیای تونکا، روغن سیپریول، چرم، آمبروکسان

گروه عطری: چوبی ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666317920
توضیحات

خرید عطر آمواج جورنی

معرفی و بررسی آمواج جورنی مردانه

امروزه هنگام خرید عطر، با محصولات بسیار زیادی مواجه خواهید شد و تقریبا هر سلیقه‌ای که داشته باشید، در نهایت می‌توانید محصول مورد علاقتان را پیدا کنید.

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید عطر مردانه باشید یا خرید عطر زنانه. اگر بخواهید محصولی مناسب را تهیه کنید، باید از پیش با ویژگی‌ها و خصوصیات عطری که قصد تهیه‌ی آن را دارید آشنا باشید. از همین رو، در این مطلب تصمیم گرفتیم تا شما را با عطر آمواج جورنی مردانه بیشتر آشنا کرده تا اگر قصد خرید ادوپرفیوم مردانه آمواج جورنی، را داشتید، بهتر و با آگاهی بیشتری تصمیم‌گیری کنید.

رایحه‌ی آمواج جورنی مردانه

اولین چیزی که هنگام خرید عطر نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، رایحه‌ی آن است. چه به دنبال عطر زنانه ادو پرفیوم باشید و چه به دنبال عطر مردانه ادو پرفیوم، اگر محصولی که آن را استشمام می‌کنیم دارای رایحه‌ی خوبی نباشد، در همان قدم اول تهیه‌ی آن کنسل می‌شود.

خوشبختانه در مورد عطر آمواج جورنی مردانه، رایحه‌ی این محصول از جذابیت خوبی برخوردار است و گروه‌بندی آن نیز در دسته‌ی چوبی ادویه‌ای قرار می‌گیرد و به خوبی می‌تواند فضاسازی مورد نیاز را انجام دهد. اگر قصد تهیه‌ی عطر با رایحه‌ای جذاب را دارید، می‌توانید نسبت به خرید عطر آمواج جورنی مردانه، اقدام کنید.

برند آمواج جورنی
عطار پیر نگرین و آلبرتو موریلاس
سال عرضه 2014
کشور مبدا برند عمان

ماندگاری و پخش بو آمواج جورنی مردانه

دو تا از مهم‌ترین فاکتورها هنگام تهیه‌ی عطر، ماندگاری و پخش بو می‌باشد. ماندگاری آمواج جورنی مردانه به دلیل غلظت بالایی که دارد، بسیار خوب می‌باشد و می‌تواند تا حدود ۸ ساعت نیز به خوبی رایحه‌ی خودش را حفظ کند.

در مورد پخش بو نیز طبق نظرات کاربران، پخش بوی این محصول بسیار مناسب است و رایحه‌اش را به سرعت در فضا پخش می‌کند. اگر قصد خرید عطر با پخش بوی بالا را دارید، می‌توانید نسبت به تهیه‌ی این محصول اقدام کنید.

قیمت ادکلن آمواج جورنی

ادکلن آمواج جورنی یک انتخاب عالی برای هر کسی است که دنبال رایحه‌ای مردانه، شیک و مدرن می‌ گردد. 
علاوه بر رایحه شگفت ‌انگیز، قیمت خوب این ادکلن نیز یکی از مزایای آن است. با اینکه این ادکلن در کیفیت و رایحه با برندهای معروف ترکیب می ‌شود، اما با توجه به قیمت مناسب خود ارزش خرید بسیار بالایی دارد. به همین دلیل، اگر شما دنبال یک ادکلن با کیفیت و قیمتی کاملا مناسب هستید، ادکلن آمواج جورنی را به شما پیشنهاد می ‌کنیم.

خرید آمواج جورنی مردانه ادو پرفیوم

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید عطر مردانه با قیمت مناسب را داشته باشید یا خرید اینترنتی عطر زنانه در هر صورت قبل از اقدام به خرید، اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن فروشگاهی معتبر است. از این نظر، ما به شما فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم را پیشنهاد می‌دهیم. اگر قصد خرید آمواج جورنی مردانه با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید با خیالی راحت به این فروشگاه مراجعه کنید. قیمت ادوپرفیوم مردانه آمواج جورنی در این فروشگاه از میانگین بازار کمتر بوده و می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر، محصولی اورجینال را تهیه کنید.

از دیگر مزایایی که رهاپرفیوم به شما ارائه می‌دهد، ارسال سریع محصولات است. این فروشگاه همواره در تلاش است تا محصولات را در اسرع وقت به دست مشتریان برساند و اگر قصد خرید آمواج جورنی مردانه با ارسال فوری را دارید، رهاپرفیوم بهترین گزینه است.

نحوه استفاده از آمواج جورنی

عطر Amouage Journey یکی از عطرهای محبوب و پرفروش شرکت Amouage محسوب می‌ شود. این عطر بویی خنک و تلخ دارد که با تلفیق نت‌ های سبز، چوبی و گلی به دست آمده است. در ادامه، نحوه استفاده از عطر آمواج جورنی را برای شما توضیح می ‌دهیم.
  • پوست خود را تمیز و خشک کنید: قبل از استفاده از هرگونه عطر، حتما باید پوست خود را تمیز کنید و خشک کنید تا بوی عطر، به خوبی جذب شود.
  • چند قطره از عطر را روی پوست بپاشید: برای استفاده از عطر Amouage Journey، می‌ توانید چند قطره از آن را روی نقاطی از بدنتان مانند پشت گوش، گردن، مچ دست و زیر کاهنه بپاشید.
  • عطر را روی پوست پخش کنید: پس از پاشیدن عطر روی نقاط مختلف بدن، بهتر است با کمک دست، آن را روی پوست خود پخش کنید تا آمواج جورنی مردانه بهترین رایحه را ارائه دهد.
  • در صورت لزوم، دوباره این فرآیند را تکرار کنید: اگر بعد از چند ساعت استفاده از عطر، بوی آن کم شده، می‌ توانید دوباره چند قطره از آن را روی پوست خود بپاشید.
  • حفظ وضعیت عطر: برای حفظ وضعیت عطر، بهتر است آن را در جای خنک و خشک نگهداری کنید و از تماس با نور خورشید و گرما جلوگیری کنید. همچنین، از محلول ‌های شیمیایی و آب استفاده نکنید تا عطر خود را بهم نزنید.
در کل، استفاده از عطر Amouage Journey بسیار ساده است و با رعایت این نکات، می ‌توانید از بوی جذاب و خنک آن لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666317920

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Journey Man Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
بهار نارنج
ترنج
فلفل سیچوآن
نارنج
هل
نت میانی
تنباکو
عود
میوه ارس
گرانیول
نت پایانی
آمبروکسان
روغن سیپریول
لوبیای تونکا
چرم
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
5
8 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(4.9)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Journey Man Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
هل
ترنج
فلفل سیچوآن
بهار نارنج
نارنج
نت میانی
میوه ارس
گرانیول
تنباکو
عود
نت پایانی
روغن سیپریول
چرم
آمبروکسان
لوبیای تونکا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام