مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آنتونیو روسینی توسکان (Antonio Rossini Tuscan)

جنسیت: مردانه

نت ابتدایی: تمشک، زعفران، آویشن

نت میانی: سرو، خزه بلوط

نت پایانی: کهربا، چرم، وانیل

گروه عطری: چوبی ادویه ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
ناموجود
2,299,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6269523600027
توضیحات

آنتونیو روسینی توسکان مردانه ادو پرفیوم 100ml

آنتونیو روسینی توسکان مردانه ادو پرفیوم 100ml، عطری خارق‌العاده که در سال 2016 وار بازار شد و تا به امروز نیز فروش بی‌نظیری را از آن خود کرده است. اگر احتیاج به خرید عطر مردانه تلخ دارید، آنتونیو روسینی توسکان بهترین انتخاب است. 

برند آنتونیو روسینی
عطار -
سال عرضه 2016
کشور مبدا برند فرانسه

آنتونیو روسینی توسکان، عطری برای مردان بی‌همتا

عطر روسینی توسکان بویی سرد و چرمی دارد. نت‌های آن نیز به گونه‌ای در هم تنیده شده‌اند تا دوام عالی را برای شما ایجاد کنند. رایحه این عطر تا حدودی شبیه به رایجه تام فور توسکان لیدر است، اما اگر رهاپرفیوم را برای خرید انتخاب کنید، هزینه آن به مراتب از تام فورد ارزان‌تر است.

نکته حائز اهمیت این است که اگر نیاز به خرید عطر زنانه تلخ داشتید، می‌توانید نسخه زنانه این عطر را خریداری کنید تا ستی جذاب را با همسر خود داشته باشید. در رابطه با نت‌های این عطر نیز می‌توانیم بگوییم که نت‌های آغازین، رایحه زعفران، تمشک و آویشن را با خود به همراه دارند. نت‌های میانی ترکیبی از درخت سرو، خزه و بلوط است. در انتها نیز، نت‌های پایه که مهر تایید بر خرید آنتونیو روسینی توسکان مردانه ادو پرفیوم اصل می‌زند، ترکیبی از وانیل، کهربا و چرم است.

رهاپرفیوم، بهترین در ارائه عطرهای اورجینال

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت آنتونیو روسینی توسکان ادوپرفیوم پرداخته و سپس خرید عطر مردانه با ارسال فوری را انجام دهید تا در سریع‌ترین زمان، این محصول به دست شما برسد. شما همچنین می‌توانید با قیمتی عالی نسبت به خرید عطر اورجینال آنتونیو روسینی و همچنین خرید عطر زنانه پرداخته و از آن‌ها برای سوپرایز عزیزانتان استفاده کنید. نکته حائز اهمیت این است که رهاپرفیوم با عرضه مستقیم این محصول، توانسته قیمت ادو پرفیوم مردانه توسکان آنتونیو روسینی تا حد زیادی کاهش دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا هر فرد بتواند نسبت به خرید ادو پرفیوم مردانه توسکان آنتونیو روسینی اقدام کند.

قیمت ارزان ادکلن آنتونیو روسینی توسکان

عطر Antonio Rossini Tuscan یک انتخاب مناسب و ارزان است. قیمت مناسب آن، اجازه می ‌دهد تا به کیفیت عالی این عطر دست پیدا کنید بدون اینکه بودجه خود را زیاد کنید. هرچند قیمت دقیق ممکن است بسته به مکان خرید و تخفیفات موجود متغیر باشد، اما در مقایسه با برخی از عطرهای برندهای معروف، معمولا به صورت فوری و در دسترس قرار دارد.

علاوه بر قیمت مناسب، عطر ادکلن آنتونیو روسینی دارای رایحه ‌ای خوشبو و جذاب است. با ترکیباتی از نت ‌های مرکباتی، چوبی و مرکباتی تند، این عطر یک حس تازگی و انرژی را القا می ‌کند. همچنین، ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد که شما را در طول روز همراه می‌ شود.

با توجه به قیمت مناسب و رایحه خوب، عطر Antonio Rossini Tuscan یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌ خواهند عطر با کیفیتی را با هزینه کمتری تهیه کنند. با این حال، قبل از خرید، بهتر است نمونه ‌ای از آن را تست کنید تا مطمئن شوید که با سلیقه و شیوه زندگی خود سازگار است.

خرید عطر آنتونیو روسینی توسکان

راهنمای خرید عطر آنتونیو روسینی

راهنمای خرید عطر آنتونیو روسینی به شرح زیر است:

شناخت نوت ‌ها

هر عطر دارای نت ‌های مختلف است که رایحه آن را تشکیل می‌ دهند. بررسی کنید که عطر آنتونیو روسینی دارای کدام نت‌ ها است، مانند نت‌ های گلی، مرکباتی، چوبی و غیره. این اطلاعات به شما کمک می ‌کند تا بفهمید آیا روایح مورد علاقه شما در این عطر وجود دارد یا خیر.

تست عطر

اگر امکانش را دارید، قبل از خرید عطر آنتونیو روسینی، آن را بر روی پوست خود تست کنید. برخی از فروشگاه ‌ها نمونه‌ های آزمایشی عطر را در اختیار شما قرار می‌ دهند. با تست روی پوست، می ‌توانید رایحه و پخش بوی آن را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که با سلایق شما سازگار است.

معتبرترین فروشگاه ‌ها

برای خرید آنتونیو روسینی توسکان، به فروشگاه‌ های با رتبه بالا و معتبر مراجعه کنید. از این طریق می ‌توانید از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید و خرید امنی داشته باشید.

بررسی قیمت

قبل از خرید، قیمت عطر آنتونیو روسینی را مقایسه کنید. در نظر داشته باشید که قیمت معمولا بسته به محل خرید و نوع عطر متغیر است. اما از قیمت منصفانه و مناسبی برخوردار است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6269523600027

مشخصات

نام برند
آنتونیو روسینی
نام انگلیسی
Antonio Rossini Tuscan Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
آویشن
تمشک
زعفران
نت میانی
خزه بلوط
سرو
نت پایانی
وانیل
چرم
کهربا
نظرات(5)
رتبه‌بندی کلی
4.7
5 نظرات
ارزش خرید
(4.6)
کیفیت کالا
(4.8)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آنتونیو روسینی
نام انگلیسی
Antonio Rossini Tuscan Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
چوبی ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
تمشک
زعفران
آویشن
نت میانی
خزه بلوط
سرو
نت پایانی
کهربا
چرم
وانیل
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
2,238,500 تومان (بدون مالیات)
(5)
جنسیت: زنانه حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: آناناس، توت‌فرنگی، گریپ فروت، نارنگی نت میانی: گل صدتومانی، گل سوسن، ارکیده وانیلی، گل یاس، توت قرمز نت پایانی: مشک، بلوط، خزه گروه عطری: گلی میوه‌ای
4,598,000 تومان (بدون مالیات)
جنسیت: مردانه  حجم: 125 میلی لیتر نت ابتدایی: شوید، درخت کاج، ریحان، اسطوخودوس، نعناع، گالبانوم نت میانی: درمنه، بلوط، نعنای هندی، خزه بلوط نت پایانی: عود، نت‌های چوبی، کاستوریم، مشک گروه عطری: آروماتیک سبز
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام