مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
جولیتا اُستی کرم چند منظوره 100 میلی لیتر
140,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6267711200127
توضیحات

کرم مغذی ویتامینه دست و صورت جولیتا اُستی با فرمولی منحصربفرد با ترکیبی از ( روغن بادام – نرم کننده، مرطوب کننده و سرشار از آنتی اکسیدان، روغن آووکادو – نرم کننده و محافظ پوست، آلانتوئین – کمک به بازسازی کننده سلول های پوست و ضد التهاب، کلاژن ، پروتئین ابریشم- کاهش دهنده چین و چروک، ویتامین E- حاوی آنتی اکسیدان ها و کاهنده عوامل مخرب،پرو ویتامین B5 – نرم کننده و لطیف کننده پوست، شی باتر – مغذی و نرم کننده) می باشد. این محصول منحصر به فرد از برند جولیتا اُستی حاوی ویتامین ها و مواد مغذی منحصر به فرد مناسب انواع پوست میباشد.

کرم دست و صورت جولیتا اُستی به واسطه وجود کلاژن هیدرولیز شده، اوره، روغن بادم و گلیسیرین، ضمن رطوبت رسانی، نرمی و لطافت فوق العاده ای که به پوست میبخشد موجب جوانی پوست و به تاخیر افتادن روند پیری آن خواهد شد. وجود شی باتر، ویتامین ها و ویتامین B5  در فرمولاسیون این محصول قدرت پوشانندگی و ماندگاری فراورده را بالا برده و باعث حفاظت پوست در مقابل رادیکال های آزاد و عوامل محیطی خواهد شد.

با استفاده مداوم از این کرم چند منظوره شادابی و سلامت را به پوست شما باز می گردد، در فرمولاسیون کرم چند منظوره جولیتا اُستی از مواردی که می تواند برای پوست و سلامت شما مضر باشد مانند پارابن، پترولاتوم و اتانول استفاده نگردیده است. این محصول در حجم 100 میل مطابق با کیفیت و استانداردهای روز اروپا توسط گروه کیاقشم در ایران تولید شده است.

نحوه مصرف کرم ویتامینه صورت جولیتا اُستی:

بر روی پوست تمیز دست و صورت خود مقدار مناسبی از کرم مغذی ویتامینه دست و صورت جولیتا اُستی را ماساژ دهید و به اینکار ادامه دهید تا کاملا جذب پوست شود، این کرم را می توانید به دفعات در طول روز استفاده کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6267711200127

مشخصات

نام برند
جولیتا اُستی
نام انگلیسی
Giulietta Osti Multi Action Restorative Cream 100 Ml
حجم
100ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایران
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جولیتا اُستی
نام انگلیسی
Giulietta Osti Multi Action Restorative Cream 100 Ml
حجم
100ml
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایران

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام