مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج بلاسم لاو (Amouage Blossom Love)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: شکوفه گیلاس، رز

نت میانی: وانیل، کانانگا، آماراتو

نت پایانی: کشمیر، لوبیای تونکا، چوب صندل

گروه عطری: گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
13,800,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666263005
توضیحات

همه چیز درباره آمواج بلاسم لاو زنانه ادو پرفیوم

دنیای عطرها بسیار گسترده است و همیشه هنگام خرید عطر اورجینال با محصولات مختلفی مواجه خواهید شد. هر کدام از این محصولات ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و اگر می‌خواهید عطری مناسب را پیدا کرده و خریداری کنید، باید ویژگی‌های آن‌ها را شناخته و سپس، در مورد خرید یا عدم خرید تصمیم بگیرید.

ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به بررسی یکی از جذاب‌ترین محصولات زنانه، یعنی آمواج بلاسم لاو بپردازیم و شما را با این محصول، بیشتر آشنا کنیم. با ما تا انتها، همراه باشید.

رایحه‌ی آمواج بلاسم لاو زنانه

چه به دنبال تهیه‌ی محصولی زنانه باشید و چه به دنبال خرید عطر مردانه، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، رایحه‌ی محصول است. گروه رایحه‌ی این محصول در دسته‌بندی رایحه‌های گلی قرار می‌گیرد و از همین نظر، می‌تواند لطافت خاصی را به شما ارائه کند.

به طور کلی، رایحه‌های گلی را می‌توان رایحه‌های زنانه‌ی خاصی دانست که با سلیقه‌ی بسیاری از افراد سازگار هستند و نظر خریداران را به سرعت به خود جلب می‌کنند.

از ترکیباتی که در ساخت این محصول به کار برده شده است می‌توان به ترنج، رز، شکوفه گیلاس، وانیل، دانه توکا و کهربا اشاره کرد.

برند آمواج
عطار ناتالی لرسون و الیز بنات 
سال عرضه 2017
کشور مبدا برند عمان

ماندگاری آمواج بلاسم لاو زنانه

یکی از فاکتورهایی که برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد، ماندگاری است. خوشبختانه این محصول یک ادوپرفیوم است و از همین رو، ماندگاری بالایی نیز دارد. غلظت بالای ادو پرفیوم سبب می‌شود تا رایحه‌ی این عطر، بتواند مدت زیادی را دوام آورده و حتی در برخی شرایط آب و هوایی خاص، تا ۸ ساعت نیز به خوبی قابل استشمام باشد. آمواج بلاسم لاو زنانه را می‌توان گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا دانست. گزینه‌ای که هیچگاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

پخش بوی آمواج بلاسم لاو زنانه

چه به دنبال خرید عطر زنانه گرم باشید و چه به دنبال خرید عطر مردانه گرم، همیشه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید مورد بررسی قرار دهید، پخش بو است. پخش بوی آمواج بلاسم لاو زنانه، طوری است که توانسته نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند و تقریبا ۱۰۰ درصد مصرف کنندگان، از میزان پخش بوی آن رضایت داشته‌اند. بنابراین نیازی نیست تا در مورد پخش بوی این محصول، نگرانی به خرج دهید.

خرید عطر آمواج بلاسم لاو

آمواج بلاسم لاو زنانه ادو پرفیوم را از کجا تهیه کنیم؟

اولین قدم برای تهیه‌ی یک محصول، پیدا کردن فروشگاهی مطمئن است. ما به شما رهاپرفیوم را پیشنهاد می‌دهیم. در رهاپرفیوم نه تنها می‌توانید نسبت به خرید عطر زنانه ارزان یا خرید عطر مردانه با قیمت مناسب اقدام کنید، بلکه تنوع محصولات این فروشگاه سبب می‌شود تا بتوانید در خرید، از اتخاب‌های زیادی برخوردار باشید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این فروشگاه، می‌توان به این اشاره کرد که محصولات در اسرع وقت به دست شما رسیده و بنابراین اگر قصد خرید عطر با ارسال فوری را داشتید، به هیچ عنوان این فروشگاه اینترنتی را از دست ندهید.

راهنمای خرید عطر آمواج بلاسم لاو 

عطر Amouage Blossom Love یک عطر شیرین و میوه ‌ای با رایحه‌ی گلابی، گریپ فروت و نعناع است که در سال ۲۰۱۷ توسط خانه‌ی عطر آمواج (Amouage) معرفی شد. این عطر برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است و با ماهیتی جوان پسند و شاداب از مورد پسند خانم های جوان و مدرن است.

اگر به دنبال خرید عطر Amouage Blossom Love هستید، قبل از خرید حتما باید رایحه‌ ی آن را بو کنید تا مطمئن شوید که با سلیقه ‌ی خودتان سازگار است. اگر روش اینترنتی مانند انتخاب فروشگاه رهاپرفیوم را برای خرید ادکلن آمواج صورتی انتخاب می کنید، توصیه می کنیم ابتدا به بررسی اطلاعاتی که ارائه شده بپردازید و سپس خرید ادکلن را انجام دهید.

در صورتی که تصمیم به خرید این عطر را گرفتید، قبل از خرید قیمت‌ ها را در فروشگاه ‌های مختلف مقایسه کنید تا از بهترین قیمت برخوردار شوید. همچنین، حتما از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید و از فروشنده‌ی معتبر خرید کنید.

بعد از خرید عطر Amouage Blossom Love، نیز باید به دقت از آن مراقبت کنید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا رایحه‌ ی آن به بهترین شکل حفظ شود. با توجه به این موارد، یک عطر عالی و همه چیز تمام را برای خود خواهید داشت.

قیمت آمواج بلاسم لاو

عطر Amouage Blossom Love با توجه به کیفیت بسیار بالایش، قیمت مناسبی دارد که همگان می ‌توانند از خرید آن لذت ببرند. علاوه بر این، این عطر با داشتن رایحه ‌ای خاص و لوکس، به شما احساس رفاه و شیک بودن می ‌دهد. به راحتی می توانید عطر امواج صورتی را به صورت اینترنتی از رهاپرفیوم خریداری کنید.

به طور کلی، عطر امواج بلوسوم لوف یکی از بهترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب در بازار است که می ‌توانید با خرید آن، تجربه ‌ای لوکس و شیک را به دست آورید.

سوالات متداول

طبع آمواج بلاسم لاو زنانه، گرم است یا سرد؟

طبع این محصول معتدل می‌باشد.

آمواج بلاسم لاو زنانه در چه کشوری ساخته می‌شود؟

این عطر ساخت کشور عمان است.

قیمت آمواج بلاسم لاو زنانه چقدر است؟

با بررسی قیمت محصولات موجود در بازار، می‌توان قیمت آمواج بلاسم لاو زنانه ادو پرفیوم را کمی بالاتر از متوسط دانست.

آیا می‌توان آمواج بلاسم لاو زنانه را به صورت اینترنتی تهیه کرد؟

بله. اگر قصد خرید اینترنتی آمواج بلاسم لاو زنانه ادو پرفیوم را داشتید، می‌توانید به فروشگاه رهاپرفیوم مراجعه کنید.

آیا می‌توان این محصول را در هر آب و هوایی استفاده کرد؟

بله. به دلیل معتدل بودن طبع آن، این قابلیت را دارد تا در هر آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666263005

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Blossom Love Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2017
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
رز
شکوفه گیلاس
نت میانی
آماراتو
وانیل
کانانگا
نت پایانی
لوبیای تونکا
چوب صندل
کشمیر
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
5
8 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Blossom Love Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2017
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
عمان
نت ابتدایی
شکوفه گیلاس
رز
نت میانی
وانیل
کانانگا
آماراتو
نت پایانی
کشمیر
لوبیای تونکا
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام