مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر زرجوف کازاموراتی 1888 لاتوسکا (Xerjoff Casamorati 1888 La Tosca)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین، لیمو

نت میانی: اکالیپتوس، اکالیپتوس، رز، برگ بنفشه

نت پایانی: نعناع هندی، مشک، وانیل، کهربا

گروه عطری: چایپر گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
11,495,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8033488154158
توضیحات

زرجوف زرجوف کازاموراتی 1888 لاتوسکا زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

1888 کازاموراتی لاتوسکا که توسط Xerjoff ارائه شده است، عطری است با رایحه گلی و کهربایی که مناسب برای زنان و مردان می باشد. کازاموراتی در سال 2013 به بازار عرضه شد و خرید عطر کازاموراتی لاتوسکا نیز از آن زمان تا به امروز به دسته افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال خرید عطری با رایحه ملایم و تا حدی شیرین هستند. اگر قصد خرید ادکلن کازاموراتی لاتوسکا را دارید، توصیه می‌شود ابتدا مشخصات مربوط به این عطر خارق‌العاده را در این بخش مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید آن توسط رهاپرفیوم کنید.

نقد و بررسی زرجوف زرجوف کازاموراتی 1888 لاتوسکا

همانطور که از نام آن پیداست، عطر "1888 زرجوف" توسط Casamorati نمایانگر کل مجموعه خانه عطر ایتالیایی است. زرجوف کازاموراتی با ترکیبی بهشتی در بازار دیده می‌شود که کاربر را به دورانی از ظرافت، کلاسیک و پیچیدگی کامل از بوهای مختلف می‌برد. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه شیرین هستند، کازاموراتی لاتوسکا را انتخاب می‌کنند. اصیل‌ترین و گرانبهاترین اسانس‌ها این عطر را تشکیل می‌دهند که استادانه ساخته شده‌اند و با خرید عطر زنانه اصل لاتوسکا به راحتی استشمام می‌شوند.

در نت‌های بالایی این عطر، ادویه‌های عجیبی مانند گشنیز، میخک، فلفل سبز و کمی زعفران ایرانی می‌درخشند. این پیش درآمد تند کاملا با قلب رایحه گلی این عطر هماهنگ است و برای افرادی که به دنبال خرید عطر با پخش بوی بالا هستند، گزینه بسیار خوبی می‌باشد. رایحه گلی این عطر که در آن گل‌های رز از گراس، نرولی مراکشی و یلانگ یلانگ از اندونزی در کنار هم قرار می‌گیرند، لاتوسکا 1888 را تبدیل به عطری فوق‌العاده بی‌نظیر کرده‌اند. چوب صندل ارزشمند میسور نیز رایحه‌ای است که بر پایه آن غالب بوده و نت‌های ظریف و فوق‌العاده‌ای از نعناع هندی، عنبر و توس روسی چرمی در کنار آن قرار می‌گیرند. اگر به دنبال خرید این عطر و همچنین خرید ادکلن مردانه با قیمت مناسب هستید، رهاپرفیوم بهترین انتخاب برای شما است.

نگاهی به زندگینامه زرجوف

XERJOFF مجموعه‌ای از عطرها را با الهام از هنر باستانی عطرسازی ایتالیایی معرفی می‌کند. مجموعه قدیمی کازاموراتی که امروزه توسط رهاپرفایوم عرضه می‌شود، با هدف حفاظت از میراث تاریخی و هنری دوران پر زرق و برق هنر نو ساخته شده است.

La "Fabbrica di Profumi C.Casamorati"  در حدود سال 1888 در بولونیا تأسیس شد و در طول سال‌های تولید، کازاموراتی جوایز متعدد و جوایز گرانبهایی را از نمایشگاه‌های بزرگ ملی و بین المللی دریافت کرده و حتی انتخابی عالی برای دسته افرادی است که به دنبال خرید ادکلن مردانه ادو پرفیوم هستند.

اما غیرمعمول‌ترین و معتبرترین جایزه برای آقای زرجوف، جایزه‌ای بود که شخصا از سوی ملکه ایتالیایی، مارگریتا ساووی دریافت کرد. در جریان بازدید از یکی از نمایشگاه های ایتالیا، اعلیحضرت خواستند از عطرساز به خاطر کیفیت عالی صابون توالت که هر روز صبح از آن استفاده می‌کرد تشکر کند. ملکخ که تعداد سکه مناسبی در دست نداشت، سنجاق طلای خود را درآورد و به نشانه قدردانی و احترام به عطرساز خود داد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8033488154158

مشخصات

نام برند
زرجوف
نام انگلیسی
Xerjoff Casamorati 1888 La Tosca For Women Edp100Ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
چایپر گلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Chris Maurice
نت ابتدایی
لیمو
پرتقال ماندارین
نت میانی
اکالیپتوس
برگ بنفشه
رز
نت پایانی
مشک
نعناع هندی
وانیل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
زرجوف
نام انگلیسی
Xerjoff Casamorati 1888 La Tosca For Women Edp100Ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2015
گروه عطری
چایپر گلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
کشور سازنده
ایتالیا
عطرساز
Chris Maurice
نت ابتدایی
لیمو
پرتقال ماندارین
نت میانی
برگ بنفشه
اکالیپتوس
اکالیپتوس
رز
نت پایانی
نعناع هندی
مشک
وانیل
کهربا
شاید دوست داشته باشید :
عطر رانسه ۱۷۹۵ الیزه (Rance 1795 Elise) عطر رانسه ۱۷۹۵ الیزه (Rance 1795 Elise)
‎−5%
پیشنهاد ویژه مدت محدود
8,391,350 تومان (بدون مالیات) 8,833,000 تومان
جنسیت: زنانه حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: بهار نارنج، پرتقال ماندارین، نت های دریایی نت میانی: اکالیپتوس، اکالیپتوس، رز نت پایانی: وانیل، کهربا، مشک، نعناع هندی گروه عطری: چایپر گلی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام