مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر گرلن مون گرلن (Guerlain Mon Guerlain)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: اسطوخودوس، ترنج

نت میانی: زنبق، یاس رازقی

نت پایانی: لوبیای تونکا، چوب صندل، وانیل

گروه عطری: شرقی چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
5,218,125 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3346470131408
توضیحات

عطر زنانه گرلن مون گرلن ادوپرفیوم در سال 2017 به عنوان عطری جدید از برند Guerlain وارد بازار جهانی شد و توانست خیلی سریع به موفقیت و شهرت زیادی دست یابد. این عطر در کنار Le Petit Rub Novar و Shalimar به عنوان یکی از بهترین عطرهای تاریخ گرلن مون معرفی شده است. چهره تبلیغاتی این عطر بازیگر محبوب و مشهور آنجلینا جولی است که نمادی از یک زن مشهور، زیبا و مدرن است.

عطر گرلن مون گرلن ادای احترام به زنان مدرن و شهری

عطر زنانه گرلن مون در واقع ادای احترام به زنان مدرن و شهری است. طراح این عطر با الهام از "انتخاب ها، رویاها و احساسات زنانگی زنان مدرن گرلن مون را خلق کرده است. او عطری خلق کرد که زنانگی را در یک بطری تجسم می بخشد. ادو پرفیوم گرلین سعی می کند بگوید هر زنی به روش خودش زیباست. در نهایت او زنان را به پذیرش خود دعوت می کند. Jacques Guerlain، صاحب این برند بزرگ، پس از عرضه این محصول گفت: ما عطرهایی را برای زنانی ایجاد می کنیم که آنها را تحسین می کنیم.

بطری عطر گرلن مون گرلن زنانه

این عطر در حجم 100 میلی لیتر عرضه می شود و طراحی بطری این محصول به نوعی زنانگی مدرن را به تصویر می کشد. ظاهر این بطری تضاد بین برش‌های محکم عمودی و منحنی‌های ظریفی را که بیانگر زنانگی در دوران مدرن است، نشان می‌دهد. رنگ حلقه فلزی دور دهان عطر، ظاهر دقیق مدل آن را مشخص می کند. مدل پایه انگشتر مون ادو پرفیوم است. این عطر دارای نسخه های مختلفی از جمله عطر گرلن مون ادوپرفیوم زنانه، گرلن مون ادو پرفیوم اینتنس، گرلن مون ادو پرفیوم فلورال و گرلن مون بلوم آف رز می باشد. برای خرید عطر زنانه شما باید دقت زیادی به خاطر حساس بودن خانم ها به مواردی از قبیل بوی عطر داشته باشد بر خلاف آقایان که در خرید عطر مردانه دقت کمتری به نت های عطر میکنند. همچنان باید گفت که عطرهای ادو پرفیوم فقط مختص به خانم ها نمیباشد و شما میتوانید این نوع عطر را به آقایان هم کادو بدهید پس برای خرید عطر مردانه شیرین سریع تر اقدام کنید.

کاربران عطر مون گرلن زنانه همه کاره، قوی، آزاد و احساساتی هستند

این عطر حاصل همکاری دو عطرساز محبوب و موفق به نام های دلفین جلکا و تیری واسر است. این عطر با گروه چوبی شرقی تصویر بانویی است که تمام جنبه های خود را می پذیرد. طراحان عطر مون گرلن خالق این عطر را «زنی همه کاره، قوی، آزاد و احساسی» توصیف می کنند.

ترکیب عطر مون گرلن دارای نت گیاه پاتچولی است. این نت در کنار وانیل و چوب صندل خامه ای رایحه اصلی این عطر را ایجاد می کند. در این عطر از دو نوع وانیل استفاده شده است: وانیل ماداگاسکار و وانیل تاهیتی. گروه های رایحه اصلی این عطر شامل گروه های پودری، معطر، وانیلی، گلی، شیرین و بالزامیک می باشد. ادوپرفیوم گرلین مون گرلین دارای رایحه ای ملایم و شیرین است و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. غلظت این عطر زنانه ادو پرفیوم بوده و ماندگاری خوبی دارد. پس پیشنهاد میشود که برای خرید عطر زنانه شیرین برای خود و هدیه به عزیزانتان سریع تر اقدام کنید.

به گفته ژاک گرلن (نسل سوم خانواده گرلین): خلق عطر نتیجه احساسات و بصیرت است. این تداوم شگفت انگیز با زیبایی طبیعت که توسط هوش انسان تقویت شده است، فراهم می شود.

خریدعطر مون گرلن اصل

بیش از چندین هزار مدل عطر اصل با جزئیات و قیمت در فروشگاه اینترنتی عطر رهاپرفیوم برای شما جمع آوری شده است. تا مشتریان عزیز با توجه به سلیقه و شکل و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند. در فروشگاه عطر رهاپرفیوم اصالت تمامی محصولات تضمین می شود. حس خوب خرید عطر اورجینال با بهترین قیمت را می توانید با اولین خرید خود از مجموعه پاپریا تجربه کنید. امکان خرید عطر مون گرلن به صورت دستی و بدون پیشخوان وجود دارد. برای خرید عطر فروشگاه های زیادی موجود هست که شما اگر می خواهید از اصالت کالا مطمئن باشد میتوانید به فروشگاه رهاپرفیوم مراجعه کنید

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3346470131408

مشخصات

نام برند
گرلن
نام انگلیسی
Guerlain Mon Guerlain For Women Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Delphine Jelk
Thierry Wasser
نت ابتدایی
اسطوخودوس
ترنج
نت میانی
زنبق
یاس رازقی
نت پایانی
لوبیای تونکا
وانیل
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
گرلن
نام انگلیسی
Guerlain Mon Guerlain For Women Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Thierry Wasser
Delphine Jelk
نت ابتدایی
اسطوخودوس
ترنج
نت میانی
زنبق
یاس رازقی
نت پایانی
لوبیای تونکا
چوب صندل
وانیل
شاید دوست داشته باشید :

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام