مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی من (Carolina Herrera 212 s--y Men)

جنسیت: مردانه 

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: نت های سبز، پرتقال ماندارین، ترنج

نت میانی: فلفل سیاه، نت‌های گل، نت‌های سبز، نت‌های سبز

نت پایانی: کهربا، چوب گایاک، مشک، وانیل، چوب صندل

گروه عطری: شرقی فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,101,900 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8411061906835
توضیحات

خرید کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی من (Carolina Herrera 212 s--y Men) 

Carolina Herrera 212 Sexy Men Edt برند آمریکایی Carolina Herrera عطری مردانه است که در سال 2006 به بازار جهانی عرضه شد. که اگر شما قصد خرید عطر مردانه سکسی دارین به شما پیشنهاد میکنیم که این محصول را خرید کنید و برای مطلع شدن از قیمت ادکل سکسی مردانه میتوانید به سیت رهاپرفیوم مراجعه کنید.

  برند Carolina Herrera توسط طراح مد ونزوئلایی به همین نام در سال 1980 در آمریکا تاسیس شد.

او در طراحی های خود سبکی خاص و متفاوت ارائه کرده است. او طراح لباس بانوی اول آمریکا از جمله ژاکلین کندی، لورا بوش، میشل اوباما و ملانی ترامپ است و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر او می شود. او اولین عطر خود را در سال 1998 به نام CAROLINA HERRERA FOR WOMAN معرفی کرد که در این زمینه عطر سکسی درخشش زیادی داشت.

در سال 2008 پس از گسترش کسب و کار خود، با برند CH نه تنها در زمینه مد، بلکه در زمینه زیور آلات و لوازم جانبی و عطرهای منزل نیز ادامه داد. Eduwallet 212 سکسی مردانه مدرن طراحی شده است. خالق 212 Men's عطرساز معروف اسپانیایی ALBERTO MORILLAS است که برای شرکت های بزرگی مانند Cartier، Bulgari، Versace و ... کار کرده است.

رایحه عطر مردانه سکسی رمز و راز و جذابیت شب‌های افسانه‌ای نیویورک را در بر می‌گیرد. در اولین اسپری بوی نارنگی و ترنج و نت‌های ادویه‌ای سبز به مشام می‌رسد، خیلی زود جای خود را به ادویه‌ها و گل‌ها می‌دهند و در نهایت وانیل، چوب صندل، مشک و عنبر باقی می‌مانند. عطر مردانه ۲۱۲ با رایحه شرقی و چوبی خود در هر چهار فصل سال قابل استفاده است. با خرید عطر زنانه و خرید عطر مردانه با رایحه شیرین و ملایم برای فعالیت های روزمره و محل کار آماده شوید.

خانواده رایحه: شرقی و چوبی

نت آغازی: ماندارین، ترنج و نت سبز

نت میانی: فلفل سیاه، نت های گلی و هل

رایحه پایه: وانیل، چوب صندل، چوب گایاک، مشک و عنبر

شما با خرید عطر و ادکلن از جمله خرید عطر مردانه ادو تویلت یا خرید عطر  زنانه شیرین و هدیه به نزکان می توانید آن ها را در مناسبت های مختلف خوش حال کنید

کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی مردانه ادو تویلت 100ml، عطری خاص برای آقایان جذاب

رایحه شگفت‌آور، رازآلود و مردانه این عطر با دستان دو نابغه عطرسازی به‌نام‌های آلبرتو موریلاس و روزندو متئو در سال 2006 متولد شد. این رایحه شیرین، مغناطیسی و گرم متناسب با فصول پاییز و زمستان ساخته شد تا در هوای سرد شور، هیجان و انرژی از دست رفته شما را بازگرداند. 

 

رایحه عطر کارولینا هررا ۲۱۲ سک سی مِن

خرید کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی مردانه ادو تویلت اصل با در نظر‌گرفتن قدرت‌ پخش و ماندگاری خوب،  همچنین طراحی خاص بطری آن متناسب است. شما با اولین افشانه پس خرید ادو تویلت مردانه 212، رایحه‌یِ دل‌چسب پرتقال‌ماندارین، ترنج و نت گیاهان سبز را حس خواهید کرد. این ترکیب حسی از تازگی و نشاط در شما بیدار خواهد کرد. پس از آن با روایح میانیِ، فلفل‌سیاه، هل و نت‌های‌گل مواجه می‌شوید.  

در نهایت با گذشت مدت‌زمانی، نت‌های پایانی و اصلی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها تلفیقی از روایح وانیل، چوب‌صندل، چوب‌گایاک، مشک و کهربا است. این روایح پایانی که عطر اصلی به حساب می‌آیند، برای مدت‌ زمان طولانی با شما خواهند ماند. 

جذابیت شما با زدن این عطر در نگاه اطرافیان به‌ویژه جنس مخالف چندین برابر خواهد شد که به همین دلیل قیمت کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی مردانه ادو تویلت متناسب ارزیابی می‌شود. البته خرید عطر مردانه شیرین با توجه به ماندگاری، مواد اولیه مرغوب آن و قدرت پخش آن نیز ارزش‌گذاری می‌شود.

قیمت ادو تویلت مردانه 212 و سایت رهاپرفیوم

رهاپرفیوم دنیایی از عطر‌ها از برند‌های مختلف را با در نظر گرفتن خدمات ویژه به فروش می‌رساند. این سایت معتبر برای رفاه در زمان خرید عطر مردانه و خرید عطر زنانه خدماتی را در نظر گرفته است تا شما نهایت آرامش را تجربه کنید.

خرید اینترنتی ادو تویلت مردانه کارولینا هررا 212 با توجه به قیمت مناسب آن نسبت به دیگر سایت‌ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در کنار خرید عطر توصیف شده در این متن، خرید عطر زنانه ادو تویلت این عطر از برند کارولینا هررا را نیز می‌توانید سفارش دهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8411061906835

مشخصات

نام برند
کارولینا هررا
نام انگلیسی
Carolina Herrera 212 Sexy Men Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2006
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
آمریکا
عطرساز
Alberto Morillas
Rosendo Mateu
نت ابتدایی
ترنج
نت های سبز
پرتقال ماندارین
نت میانی
فلفل سیاه
نت‌های سبز
نت‌های گل
نت پایانی
مشک
وانیل
چوب صندل
چوب گایاک
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
کارولینا هررا
نام انگلیسی
Carolina Herrera 212 Sexy Men Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2006
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
آمریکا
عطرساز
Alberto Morillas
Rosendo Mateu
نت ابتدایی
نت های سبز
ترنج
پرتقال ماندارین
نت میانی
فلفل سیاه
نت‌های سبز
نت‌های گل
نت پایانی
وانیل
چوب صندل
کهربا
مشک
چوب گایاک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام