مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج اینترلود (Amouage Interlude)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، فلفل، پونه کوهی

نت میانی: گل آفتابی، کهربا، اوپوناکس، صمغ کندر

نت پایانی: نعناع هندی، چوب صندل، چوب آگار، چرم

گروه عطری: شرقی چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666115922
توضیحات

آمواج اینترلود مردانه، لوکس و خوشبو

قطعا تا به حال هنگام خرید از رها پرفیوم به این نکته پی برده‌اید که تنوع محصولات موجود در بازار، بسیار زیاد می‌باشد و وقتی که قصد تهیه‌ی محصولی را دارید، با گزینه‌های زیادی روبرو می‌شوید.

اگر قصد خرید عطر را داشته باشید و بخواهید محصولی مناسب را تهیه کنید، باید قبل از اقدام به خرید، با محصولی که نظرتان را به خود جلب کرده است بیشتر آشنا شده و از ویژگی‌ها و خصوصیات آن باخبر باشید.

از همین رو، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب ضمن معرفی آمواج اینترلود مردانه، شما را با ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول بیشتر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم اصل را داشتید، نسبت به ویژگی‌های این محصول آگاهی‌های بیشتری داشته باشید.

رایحه‌ی آمواج اینترلود مردانه

اولین چیزی که هنگام خرید عطر نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، رایحه‌ی آن است. در مورد آمواج اینترلود مردانه نیز همین است و رایحه‌ی این محصول، اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

خوشبختانه آمواج اینترلود از لحاظ رایحه، بسیار قوی است و اگر قصد خرید عطر مردانه با رایحه‌ای جذاب را داشتید، می‌توانید نسبت به خرید آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم اورجینال اقدام کنید. رایحه‌ی این محصول در دسته‌ی شرقی چوبی قرار می‌گیرد و به خوبی فضاسازی مورد نیاز را انجام می‌دهد.

ماندگاری و پخش بوی آمواج اینترلود مردانه

دو تا از فاکتورهای پر اهمیت هنگام تهیه‌ی عطر، ماندگاری و پخش بو می‌باشند. در مورد خرید آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم خوشبو نیز همین است و تقریبا برای همه‌ی خریداران، این دو فاکتور اهمیت بالایی دارند.

در مورد ماندگاری این محصول، با توجه به غلظت بالایی که دارد، می‌تواند ماندگاری بالایی را به شما ارائه کند. پخش بوی این محصول نیز طبق نظرات کاربران، از قدرت بالایی برخوردار است و اگر قصد خرید عطر مردانه با پخش بوی بالا را دارید، می‌توانید نسبت به خرید آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم با پخش بوی بالا اقدام کنید.

خرید اینترنتی آمواج اینترلود مردانه

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید عطر زنانه آنلاین باشید یا خرید اینترنتی ادو پرفیوم مردانه اینترلود. در هر صورت باید قبل از اقدام به خرید، فروشگاهی معتبر را پیدا کرده و سپس نسبت به این کار اقدام کنید.

از همین رو، ما به شما فروشگاه رهاپرفیوم را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید نسبت به تهیه‌ی بسیاری از محصولات از خرید عطر مردانه گرم گرفته تا خرید عطر زنانه گرم اقدام کنید. از مزیت‌های این فروشگاه، می‌توان به قیمت‌های بسیار مناسب آن اشاره کرد. شما می‌توانید به راحتی نسبت به خرید عطر زنانه ارزان یا خرید آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم با قیمت مناسب اقدام کنید.

علاوه بر این که قیمت آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم در این فروشگاه قیمت بسیار مناسبی است، شما می‌توانید با خیالی راحت از رسیدن سریع محصول به دستتان، نسبت به خرید آمواج اینترلود مردانه ادو پرفیوم با ارسال فوری اقدام کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666115922

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Interlude Man Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
عمان
عطرساز
Pierre Negrin
نت ابتدایی
ترنج
فلفل
پونه کوهی
نت میانی
اوپوناکس
صمغ کندر
کهربا
گل آفتابی
نت پایانی
نعناع هندی
چرم
چوب آگار
چوب صندل
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Interlude Man Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2012
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
عمان
عطرساز
Pierre Negrin
نت ابتدایی
ترنج
فلفل
پونه کوهی
نت میانی
کهربا
اوپوناکس
صمغ کندر
گل آفتابی
نت پایانی
چوب آگار
چرم
نعناع هندی
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام