مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آنتونیو روسینی دلچه ویتا (Antonio Rossini Dolce Vita)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، سیب

نت میانی: اسطوخودوس، ادویه گل میخک، اکالیپتوس، اکالیپتوس، ادویه گل میخک

نت پایانی: خس‌خس، نعناع هندی، کهربا، چوب گایاک

گروه عطری: آروماتیک ادویه‌ای

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,238,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
6269523600010
توضیحات

آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم 100ml

آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم 100ml یکی از عطرهای فوق‌العاده مردانه است که در سال 2016 عرضه شد. پایه اصلی رایحه این عطر از چوب بوده و احساس تازگی را به فردی که از آن استفاده می‌کند، می‌دهد. قیمت بسیار مناسب این عطر باعث شده تا خرید عطر آنتونیو روسینی دولچه ویتا تا به امروز که بالغ بر 6 سال از عرضه آن در بازار می‌گذرد، همچنان مانند روز اول باشد.

خرید عطر آنتونیو روسینی دلچه ویتا

معرفی اختصاصی آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم 100ml

عطر آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم 100ml همان‌طور که در ابتدا نیز به آن پرداخته شد، بر پایه رایحه چوب ساخته شده است؛ اما شما تنها این رایحه را به هنگام خرید ادو پرفیوم مردانه آنتونیو روسینی احساس نخواهید کرد! نت‌های ابتدایی آن از ترنج و سیب سبز تهیه شده‌اند که بویی سرد و سرشار از نشاط را با خود به همراه دارند. پس اگر قصد خرید عطر مردانه تلخ را دارید، آنتوتیو روسینی دلچه ویتا بهترین انتخاب است!

پس از آن به سراغ نت‌هایی میانی آن می‌رویم که ترکیبی از میخک، اسطوخودوس و آویشن است. نت‌های میانی خرید عطر مردانه آنتونیو روسینی را تا حدی مشکل می‌کنند، زیرا بسیاری از افرادی که برای خرید عطر اقدام می‌کنند، بر این باورند که ترکیب این سه گزینه در کنار ترنج و سیب سبز جالب نیست! باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید! ترکیب این موارد به یک دیگر، رایحه‌ای را به وجود می‌آورد که تا به امروز حتی نظیرش را هم در جایی احساس نکرده‌اید! 

برند آنتونیو روسینی
عطار -
سال عرضه 2016
کشور مبدا برند فرانسه

حال به سراغ نت‌های پایانی آن می‌رویم تا با اطلاعاتی کامل به خرید ادوپرفیوم مردانه آنتونیو روسینی دلچه بپردازید. نت‌های پایانی این عطر تماما نت‌های چوبی هستند. چوب گوایاک، نعناع هندی، خزه و عنبر، نت‌های پایانی این عطر فوق‌العاده هستند. با تمامی این تفاسیر، اگر به دنبال خرید آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم با قیمت مناسب هستید، رهاپرفیوم بهترین انتخاب است.

چرا آنتونیو روسینی دلچه ویتا را انتخاب کنیم؟

خرید عطر آنتونیو روسینی دلچه ویتا دلایل بسیاری را با خود به همراه دارد. اولین دلیل شاید این باشد که شما با خرید آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم اورجینال می‌توانید به خرید عطر زنانه تلخ و متناسب با رایحه آن نیز پرداخته و یک ست بی‌نظیر را برای خود و همسرتان به همراه داشته باشید. از سویی دیگر، دلیل بعدی برای خرید آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم اصل، رایحه فوق‌العاده آن است.

ترکیبی از بوی خنک چوب در کنار دیگر نت‌های این عطر، یکی از جذاب‌ترین عطرها را برای شما به همراه دارد. اگر قصد خرید آنتونیو روسینی دلچه ویتا مردانه ادو پرفیوم با ارسال فوری را دارید یا در کنار آن قصد دارید تا خرید عطر زنانه و خرید عطر را نیز به راحتی و در کمترین زمان انجام دهید، رهاپرفیوم بهترین انتخاب برای شما است.

ویژگی های منحصر به فرد ادکلن آنتونیو روسینی دولچه ویتا

عطر Antonio Rossini Dolce Vita یک عطر زنانه خاص و منحصر به فرد است که با ویژگی‌ های بی ‌نظیری برخوردار است. این عطر با تلفیقی آرامش ‌بخش از روایح مرکباتی، میوه‌ های تازه و گل‌ ها، احساسی شاداب و مثبت را به خلق کرده و مصرف کننده منتقل می ‌کند. با نت‌ های غالب گل‌ی، مانند یاسمن، رز و لیموترش، این عطر شما را در دنیایی از زیبایی و زندگی شیرین غوطه ور می‌ کند.

این عطر قابلیت انطباق با هر فصل سال و هر سنی را دارد. همین ویژگی عطر آنتونیو روسینی را به یک انتخاب عالی برای هر مناسبت و روزمره تبدیل می‌ کند. همچنین، طراحی زیبا و جذاب شیشه عطر، جزئیات بیشتری به این اثر هنری اضافه می ‌کند. Antonio Rossini Dolce Vita، عطری که شما را در سحر و جادوی خود می‌ گیرد و حس لذت و شادابی را برای شما به ارمغان می ‌آورد.

راهنمای خرید ادکلن آنتونیو روسینی

راهنمای خرید ادکلن Antonio Rossini به شرح زیر است.

  • قبل از خرید، بهتر است در مورد ادکلن آنتونیو روسینی دلچه ویتا اطلاعات بیشتری بدست آورید. مطالعه نظرات مشتریان و بررسی امتیازات عمومی را پیشنهاد می ‌دهیم.
  • Antonio Rossini دارای ترکیبی منحصر به فرد از نت ‌های عطری است. بررسی نت ‌ها از جمله گل ‌ها، مرکبات و رایحه‌ های میانی (مثل وانیل یا خس خس) به شما کمک می‌ کند تا با رایحه ‌ای که دوست دارید همخوانی داشته باشید.
  • بهترین راه برای اطمینان از سلیقه شخصی خود و مطابقت با پوست شخصیتان، امتحان کردن ادکلن است. برندهای معتبر عطرنماها و فروشگاه‌ های عطر، امکان تست رایگان را فراهم می‌ کنند.
  • طراحی و جزئیات بسته بندی نشانگر کیفیت و استایل عطر است. Antonio Rossini با طراحی زیبا و جذاب شیشه، جزئیات لوگو و نام برند، احساس لوکسی را منتقل می ‌کند.
  • قیمت عطر Antonio Rossini نسبت به سایر برندها بسیار مناسب است. اما همچنین در نظر داشته باشید که قیمت یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت و ماندگاری عطر است.
  • بررسی ساختار و ماندگاری عطر نیز اهمیت دارد. Antonio Rossini با ترکیبی متوازن از رایحه ‌ها، ماندگاری خوبی دارد و برای مدت طولانی حس خوشبویی را در طول روز حفظ می‌کند.

با رعایت این نکات، خرید ادکلن Antonio Rossini را تجربه کنید و لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
6269523600010

مشخصات

نام برند
آنتونیو روسینی
نام انگلیسی
Antonio Rossini Dolce Vitae Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
آروماتیک ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
ترنج
سیب
نت میانی
ادویه گل میخک
اسطوخودوس
اکالیپتوس
نت پایانی
خس‌خس
نعناع هندی
چوب گایاک
کهربا
نظرات(6)
رتبه‌بندی کلی
4.9
6 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(4.8)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آنتونیو روسینی
نام انگلیسی
Antonio Rossini Dolce Vitae Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2016
گروه عطری
آروماتیک ادویه‌ای
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
نت ابتدایی
ترنج
سیب
نت میانی
اسطوخودوس
ادویه گل میخک
اکالیپتوس
اکالیپتوس
ادویه گل میخک
نت پایانی
کهربا
چوب گایاک
خس‌خس
نعناع هندی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام