مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج رفلکشن (Amouage Reflection)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: بنفشه آبی، فرزیا، نت های سبز

نت میانی: کانانگا، یاس، ماگنولیا

نت پایانی: چوب سدر، مشک، چوب صندل، کهربا

گروه عطری: گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666111177
توضیحات

آمواج رفلکشن زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر

عطر زنانه رفلکشن با طراوت سبز و شادابی یادآور شبنم صبحگاهی در فصل بهار است، یکی از بهترین مدل‌های عطر تا به امروز معرفی می‌شود. این عطر ترکیب شده با بالاترین کیفیت از مواد کمیاب و لوکس که از سرتاسر جهان تهیه شده است، یک رایحه بی‌نقص را ایجاد می‌کند.

برای ماندگاری طولانی می‌توانید از این عطر به دلخواه در زمان‌های مختلف استفاده کنید. خرید آمواج رفلکشن زنانه ادو پرفیوم با قیمت مناسب بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که قصد خرید ادکلن مردانه و زنانه با رایحه خنک داشته باشند؛ خواهد بود.

معرفی آمواج رفلکش زنانه ادو پرفیوم

عطر رفلکشن وومن آمواج- Reflection Woman توسط Amouage عرضه شده و به طور کلی، عطری با رایحه گلدار است و بهترین انتخاب برای افرادی که قصد خرید ادکلن زنانه خنک را دارند.

آمواج رفلکشن زنانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر در سال 2006 روانه بازار شد و انتخاب را برای دسته افرادی که به دنبال خرید ادکلن زنانه بودند، ساده کرد. سازنده این عطر Maurice Roucel یکی از بهترین عطرسازان جهان است. نت‌های بالایی این عطر ترکیبی از برگ سبز، فریزیا و بنفشه آبی هستند. 

نت‌های میانی مگنولیا و یاس می باشند. نت‌های پایه نیز عبارتند از سدر، چوب صندل و عنبر. تمامی این نت‌ها، مهر تایید بر خرید آمواج رفلکشن زنانه ادو پرفیوم هستند. از طرفی دیگر، قیمت ادو پرفیوم زنانه آمواج رفلکشن با کیفیت به گونه‌ای توسط رهاپرفیوم ارائه شده تا خرید ادکلن مردانه خنک رفلکش برای تمامی افراد میسر باشد.

این عطر گلی لطیف با نت‌های تازه بنفشه آبی و فریزیا بنفش همراه با رایحه‌ای از برگ‌های سبز گرمسیری بوی خود را آغاز می‌کند. زوج سلطنتی انگلستان در رابطه با این عطر می‌گویند که مگنولیا باشکوه و شکوفه یاس سلطان اغوا در قلب عطر توانسته نقطه نظر مثبت برای خرید عطر خوشبو رفلکس آمواج باشند.

از آنجایی که پایه رایحه آن شرقی، گرم و نجیب است، از سدر و صندل و کهربا تشکیل شده است، پس می‌تواند دلیل عالی برای خرید ادکلن اورجینال آمواج رفلکشن باشند.

 این عطر همان طور که اشاره کردیم، توسط موریس روسل در سال 2006 ساخته شد و در همان سال نیز به بازار عرضه شد و تا به امروز هم فروش بسیاری را از آن خود کرده است. اگر با این تفاسیر به عطر آمواج رفلکش زنانه علاقه مند شدید، می‌توانید خرید عطر آمواج رفلکشن زنانه اصل را همین حالا از طریق رهاپرفیوم انجام دهید.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید عطر و ادکلن

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان به خرید انواع عطر اورجینال پرداخته و محصولی بی‌نظیر را برای خود به همراه داشته باشید. در واقع رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا ابتدا به بررسی قیمت عطر وای ایو سن لورن اورجینال بپردازید و در صورتی که قیمت با بودجه شما همخوانی داشت، اقدام به ثبت سفارش و خرید این عطر بی نظیر کنید. شما در هر زمان از شبانه روز می‌توانید ثبت سفارش خود را در رهاپرفیوم به همراه داشته باشید. از این که همواره ما را برای خرید عطر خود انتخاب می‌کنید، سپاس گزاریم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666111177

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Reflection Woman Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
عمان
عطرساز
Maurice Roucel
نت ابتدایی
بنفشه آبی
فرزیا
نت های سبز
نت میانی
ماگنولیا
کانانگا
یاس
نت پایانی
مشک
چوب سدر
چوب صندل
کهربا
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Reflection Woman Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2007
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
عمان
عطرساز
Maurice Roucel
نت ابتدایی
فرزیا
نت های سبز
بنفشه آبی
نت میانی
ماگنولیا
کانانگا
یاس
نت پایانی
کهربا
چوب سدر
مشک
چوب صندل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام