مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آزارو تویین (Azzaro Twin)

جنسیت: زنانه

حجم: 80 میلی لیتر

نت ابتدایی: مشک، زنبق، هلو، رز

گروه عطری: گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
1,617,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3351500956623
توضیحات

معرفی مشخصات بارز آزارو تویین

ادکلن آزارو تویین زنانه همراه با جفت مردانه اش به رنگ مشکی به بازار عرضه شد. دوام و ماندگاریِ فوق العاده ای دارد. قدرت پخش ادکلن آزارو تویین زنانه به خوبیِ ماندگاری آن نیست؛ اما می توان گفت پراکندگی قابل قبولی دارد. 

رایحه ی شیرین و خنکش متناسب با حال و هوای همه ی فصول سال به خصوص فصل بهار است. آزارو تویین را می توانید در طول روز بپوشید و از لطافت بوی آن در محیط کاری، مجالس و فضاهای دوستانه لذت ببرید.

آزارو تویین توسط مشام قدرتمند این عطر با گروه بویایی گلی طراحی شد. عطر آزارو تویین با نت های گلیِ خود سازگار با هر سلیقه و طبعی است. اگر قصد خرید هدیه برای همسر، پارتنر یا عزیزی را دارید به شما خرید آزارو تویین زنانه را توصیه می‌کنیم. 

خرید عطر آزارو تویین

آزارو تویین زنانه ادو تویلت 80ml

آزارو تویین زنانه ادو تویلت 80ml در سال 2008 بود که توسط Annick Menardo خلق و وارد بازار جهانی شد. از آن زمان به بعد، خرید عطر زنانه خنک با تقاضای بیشتری رو به رو شده است که این موضوع نشان دهنده ترکیبات رایحه‌های فوق‌العاده بی‌نظیر آزارو تویین ادو تویلت است.

طراحی شیشه ی ادکلن آزارو تویین زنانه

شگفتی این عطر به رایحه ی آن خلاصه نمی شود و با همان نگاه اول جذب زیبایی و ظرافت عطر خواهید شد. بطریِ زیبا و دلربای ادکلن آزارو تویین زنانه توسط دستان هنرمند Luigi Colani طراحی شد. این طراح رنگ سفید را برای بانوان انتخاب کرد و رنگ مشکی آن را برای مردان در نظر گرفت. 

طراح آزارو تویین زنانه از اندام و انحنای زنی زیبارو برای طراحیِ آن الهام گرفته است. این عطر در جعبه ای به رنگ سفید به فروش می رسد. با نگاه دقیق تر به ظاهر جعبه ی سفید رنگ این عطر ، انحنای و ترکیب ظاهریِ آن را بر جعبه می بینید. در آخر این که بر جعبه نام عطر و برند به رنگ مشکی چاپ شده است. 

نام برند آزارو
غلظت ادو تویلت
جنسیت زنانه
حجم 80ml

خرید آزارو تویین زنانه ادو تویلت خوشبو، عطر سرشار از شور و زندگی

ترکیبات رایحه آزارو تویین، احساس شور و سر زندگی را به ما می‌دهد. این عطر شیرین و خنک، امروز در رهاپرفیوم با قیمتی بسیار عالی ارائه می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که شما می‌توانید در کنار این عطر به خرید عطر مردانه خنک نیز پرداخته و یک ست جذاب را در کنار همسرتان داشته باشید. 

شما با خرید آزارو تویین زنانه ادو تویلت با پخش بوی بالا، رایحه‌ای شیداگر را با خود به همراه خواهید داشت. این رایحه باعث می‌شود در جمع بدرخشید. به بیانی دیگر، خرید عطر آزارو تویین شما را به فردی متمایز، تبدیل خواهد کرد. نت‌های این عطر فوق‌العاده به ترتیب به شرح زیر هستند:

نت‌ ابتدایی که با خرید آزارو تویین زنانه ادو تویلت اورجینال بسیار واضح احساس می‌شود:

هلو

نت‌های میانی:

  • زنبق و سوسن
  • رز

نت‌های پایانی که مهر تایید بر خرید آزارو تویین زنانه ادو تویلت اصل هستند:

  • بادام
  • مشک

رهاپرفیوم، بهترین در عرصه عطر 

اگر نیاز به خرید عطر زنانه دارید یا می‌خواهید در کنار خرید عطر زنانه به خرید عطر مردانه نیز بپردازید، رهاپرفیوم بهترین انتخاب برای شما است. شایان ذکر است که رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا به خرید آزارو تویین زنانه ادو تویلت با قیمت مناسب نیز بپردازید یا اگر نیاز سریع به این محصول دارید، خرید آزارو تویین زنانه ادو تویلت با ارسال فوری را تنها از رهاپرفیوم بخواهید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3351500956623

مشخصات

نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Twin Women Edt 80ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2008
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Annick Menardo
نت ابتدایی
رز
زنبق
مشک
هلو
نظرات(6)
رتبه‌بندی کلی
5
6 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آزارو
نام انگلیسی
Azzaro Twin Women Edt 80ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
80ml
سال معرفی
2008
گروه عطری
گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
کشور سازنده
فرانسه
عطرساز
Annick Menardo
نت ابتدایی
زنبق
هلو
رز
مشک

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام