مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس (Chanel Coco Mademoiselle Intense)

جنسیت: زنانه 

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: لیمو، ترنج، پرتقال

نت میانی: رایحه میوه ای، یاس، رز

نت پایانی: لادن، نعناع هندی، لوبیای تونکا، مشک، وانیل

گروه عطری: شرقی چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
9,619,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3145891166606
توضیحات

شنل کوکو مادمازل اینتنس زنانه ادو پرفیوم، عطری اعتیاد‌آور و شادی‌بخش

برند شنل در سال ۲۰۱۸ ادوپرفیومی را روانه بازار کرد که ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی داشت. این عطر فرح‌بخش با دستان قدرتمند الیور پولژ (عطرساز) طراحی شد تا با رایحه معتدل و شیرینش در تمام فصول بانوان زیبارو را همراهی کند. 

خرید عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس

خرید شنل کوکو مادمازل اینتنس زنانه ادو پرفیوم و نت‌هایِ آن   

با خرید شنل کوکو مادمازل اینتنس زنانه اصل و افشانه آن بر نبض خود حسی از شادی و انرژی را برای کل روز به خود منتقل خواهید کرد. اولین رایحه‌ای که پس از اسپری آن حس خواهید کرد، ترکیبی از نت‌های مرکباتِ آبدار ترنج، پرتقال و لیمو‌ترش است. پس از مدت زمانِ کوتاهی نت‌های انرژی‌بخش اولیه محو می‌شوند و نت‌های میانیِ گل‌رز، گل‌یاس و نت میوه‌ای نمایان می‌شوند. 

در پایان ترکیب نت‌های نعناع‌هندی، وانیل، لوبیای‌تونکا، گل‌لادن و مشک در کل روز باقی خواهند ماند تا احساسات بی‌نظیری را تجربه کنید. البته با خرید عطر اورجینال این عطر شما رایحه‌یِ اصلی این نت‌ها، ماندگاری و قدرت پخش آن را خواهید داشت و عطر غیراصل متفاوت با آن است.

برند شنل
عطار اولیویه پولژ
سال عرضه 2018
کشور مبدا برند فرانسه

قیمت شنل کوکو مادمازل اینتنس زنانه ادو پرفیوم  

خرید شنل کوکو مادمازل با قیمت مناسب برای برخی از افراد اهمیت زیادی دارد. ما پیشنهاد می‌کنیم در بین سایت‌های اینترنتی گردش کنید و مناسب‌ترین آن را بیابید؛ اما در زمان خرید عطر زنانه خنک و خرید عطر مردانه خنک توجه کنید که افراد منفعت‌طلب و سودجو عطر غیراصل در اختیارتان قرار ندهند. 

اگر تصمیم به خرید عطر مردانه با قیمت مناسب یا زنانه را دارید، حتما به اعتبار سایت توجه کنید. سایت‌هایی همچون رهاپرفیوم از نمونه همین فروشگاه‌های معتبر به حساب می‌آید که خرید عطر و ادکلن را با خیالی آسوده می‌توانید انجام دهید.

راهنمای خرید شنل کوکو مادمازل اینتنس

برند معروف و مطرح دنیای عطر و ادکلن، عطر شنل کوکو مادمازل را توسط بازیگر و هنرمند انگلیسی کی‌را نایتلی (Keira Knightley) به دنیا معرفی کرد. عطر شنل کوکو از سری عطرهای بسیار موفق این کمپانی است و طرفداران فراوانی را در بین خانم های جوان جذب خود کرده است. 
ادکلن شنل کوکو مادمازل فاکتورهای بی نظیری دارد. همین عوامل سبب درخشش آن در دنیای عطر و ادکلن شده است. این فاکتورها عبارتند از:
  • رایحه یِ به شدت اعتیادآور ادکلن شنل کوکو مادمازل که در دسته روایح شرقی چوبی قرار دارد از جمله فاکتورهای درخشان این عطر است. با بوییدن افشانه یِ کمی از عطر شنل زنانه رایحه ی شیرین، دل نشین و مقاومت ناپذیرِ وانیل، رز، نعناع هندی، لوبیای تونکا و یاس سفید را حس خواهید کرد.
  • این عطر شیرینی و گرمای ملایمی دارد به همین خاطر در هر فصلی به خصوص زمستان و پاییز همراه فوق العاده ای است. علاوه بر این عطر شنل زنانه برای ضیافت های شبانه، مجالس رسمی و نیمه رسمی، محافل دوستانه و محیط های کاری بسیار عالی است.  
  • طراحیِ شکیل و زیبای این عطر برای کسانی که به ظاهر شیشه یِ عطر خود اهمیت می دهند، از دیگر نکات برجسته یِ کوکو مادمازل است. شیشه یِ عطر coco chanel به شکل مکعب مستطیل ساده و شفاف است. 
در وسط شیشه قابی سفید رنگ با حاشیه یِ طلایی دیده می شود که بر جذابیت ظاهرِ به نسبت ساده ی آن افزوده است. بر این قاب با فونت های مختلف و مشکی رنگ نام عطر شنل و نام تجاریِ شنل چاپ شده است. بر بالای بدنه ی عطر حلقه ای طلایی هماهنگ با کادر طلایی به ظرافت تمام قرار داده شده است. درپوش عطر نیز همچون بدنه یِ شفاف آن است و همانند کریستالی زیبا بر بالای بطری قرار دارد. 

خرید شنل کوکو مادمازل اینتنس با ارسال فوری   

برای خرید عطر زنانه با ارسال فوری باید در زمان خرید اینترنتی توجه کنید که سایت مورد نظر این ویژگی را ارائه دهد.

رهاپرفیوم و قیمت های استثنایی

برای خرید عطر coco chanel پیشنهاد می کنیم به وب سایت رهاپرفیوم مراجعه کنید تا با قیمت استثنایی عطر شنل کوکو مادمازل اصل غافلگیر شوید. در این وب سایت به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز، عطر دلخواه خود را سفارش دهید و آن را در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3145891166606

مشخصات

نام برند
شنل
نام انگلیسی
Chanel Coco Mademoiselle Intense Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Olivier Polge
نت ابتدایی
ترنج
لیمو
پرتقال
نت میانی
رایحه میوه ای
رز
یاس
نت پایانی
لادن
لوبیای تونکا
مشک
نعناع هندی
وانیل
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
شنل
نام انگلیسی
Chanel Coco Mademoiselle Intense Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2018
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Olivier Polge
نت ابتدایی
لیمو
ترنج
پرتقال
نت میانی
یاس
رز
رایحه میوه ای
نت پایانی
لادن
نعناع هندی
لوبیای تونکا
مشک
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام