مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر اس تی دوپونت اسنس پیورزنانه (ST Dupont Essence Pure)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین، فرزیا، ترنج

نت میانی: یاس، رز

نت پایانی: وانیل، کهربا، سدر، نعناع هندی

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
1,875,500 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3386461011142
توضیحات

اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

Essence Pure Pour Femme عرضه شده توسط S.T. Dupont عطری است گلی کهربایی، مناسب برای زنان. اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه ادو تویلت 100 میلی لیتر در سال 2002 به بازار عرضه شده و تا به امروز نیز فروش بسیار زیادی را از آن خود کرده است. خرید اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه ادو تویلت بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که به دنبال عطرهایی با رایحه‌های ملایم و تا حدی شیرین هستند.

معرفی اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه ادو تویلت

تجسم پیچیدگی، سبک بالا و ظرافت، Dupont Essence Pure Pour Femme به چالش‌های زندگی مدرن پاسخ می‌دهد و به صاحبش اعتماد به نفس و جذابیت بیشتری می‌دهد. به همین دلیل است که تمامی افرادی که به دنبال خرید ادکلن زنانه ادو تویلت هستند، اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه ادو تویلت را برای خود انتخاب می‌کنند.

داستان این عطر فوق‌العاده با ترکیب ماندارین، ترنج و فریزیا در نت‌های ابتدایی آن آغاز می‌شود. برای دسته افرادی که به دنبال خرید ادکلن با پخش بوی بالا هستند، این ترکیب در نت‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد. آکوردهای قلب همان نت‌های میانی، یاس و گل رز تصویری فراموش نشدنی از زیبایی جسورانه و رایحه مطبوع را ایجاد می‌کنند که خرید ادکلن زنانه اس تی پیور را برای ما لذت بخش می‌کند‌. 

ساخت این عطر در انتها با وانیل، نعناع هندی، کهربا و سدر سفید به پایان می‌رسد. ترکیبات این عطر به گونه‌ای است که اگر فردی به دنبال خرید ادکلن مردانه ادو تویلت باشد تا بتواند یک ست عالی با همسر خود ایجاد کند، به راحتی این کار انجام خواهد شد. رهاپرفیوم بهترین عطرهای زنانه و مردانه را برای شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از این طریق اقدام به خرید عطر و ادکلن مد نظر خود کنید.

  • اولین سری پخش عطر: 2002
  • ساخت فرانسه
  • نوع رایحه: کهربا، مرکبات
  • طبقه بندی: زنان
  • نت آغازی: فریزیا، ترنج، ماندارین
  • نت قلب: یاس، رز

نت پایانی: کهربا، سدر سفید، وانیل، نعناع هندی

قیمت ادو تویلت اس تی دوپوند اسنس پیور زنانه همچنین آنقدر مناسب است که شما می‌توانید با خیال آسوده اقدام به خرید آن از طریق فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم کنید. 

خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه اس.تی.دوپونت

خرید اینترنتی ادو تویلت زنانه اس.تی.دوپونت یکی از بهترین روش‌های خرید این عطر فوق‌العاده عالی است. شما با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی این عطر عالی کرده و محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. رهاپرفیوم این امکان را به شما می‌دهد تا ابتدا به بررسی قیمت اس تی دوپونت اسنس پیور زنانه اورجینال پرداخته و سپس در صورت پذیرش، ثبت سفارش خود را انجام دهید. 

از طرفی دیگر، اگر به دنبال خرید عطرهای مردانه هستید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان به دست شما برسد، می‌توانید اقدام به خرید ادکلن مردانه با ارسال فوری کنید. این ویژگی که رهاپرفیوم در اختیار شما قرار می‌دهد، در رابطه با عطرهایی زنانه نیز صدق می‌کند. پس با انتخاب رهاپرفیوم، مزایای بسیاری را به هنگام خرید عطر مورد علاقه خود به همراه خواهید داشت.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3386461011142

مشخصات

نام برند
اس تی دوپونت
نام انگلیسی
S.T. Dupont Essence Pure Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2002
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
نت ابتدایی
ترنج
فرزیا
پرتقال ماندارین
نت میانی
رز
یاس
نت پایانی
سدر
نعناع هندی
وانیل
کهربا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اس تی دوپونت
نام انگلیسی
S.T. Dupont Essence Pure Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2002
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
نت ابتدایی
پرتقال ماندارین
فرزیا
ترنج
نت میانی
یاس
رز
نت پایانی
وانیل
کهربا
سدر
نعناع هندی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام