مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر تروساردی ای وی فور هر (Trussardi A Way For Her)

جنسیت: زنانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: هلو، ترنج، چای سفید

نت میانی: گل مریم، پلومریا، یاس

نت پایانی: خس‌خس، آمبروکسان، چوب صندل، مشک، وانیل

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,438,885 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8011530880026
توضیحات

تروساردی ا وی زنانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر A Way for Her که توسط Trussardi در بازار عرضه شده است، عطری است کهربایی گلی مخصوص بانوان. تروساردی ا وی زنانه ادو تویلت 100 میلی لیتر در سال 2014 توسط Lucas Sieuzac و David Apel ساخته و روانه بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر هلو، چای سفید و ترنج هستند.

نت‌های میانی عبارتند از فرانگی پانی، گل سرخ و یاس و نت‌های پایه آمبروکسان، چوب صندل، وتیور، مشک و وانیل می‌باشند. خرید ادو تویلت زنانه ا وی تروساردی بیشتر برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطرهای ملایم با رایحه گلدار هستند، مناسب است.

معرفی تروساردی ا وی زنانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر Trussardi A Way for Her Trussardi عطری است برای بانوان که از خانواده گل‌های شرقی تولید شده است. برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه ادو تویلت هستند، این عطر می‌تواند انتخابی بسیار عالی باشد. همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، این عطر جدید از سال 2014 در دسترس بوده و توسط Lucas Sieuzac و David Apel ساخته شده است و رایحه‌های بی‌نقص آن، خرید عطر زنانه با کیفیت را برای بسیاری از افراد راحت کرده‌اند.

شایان ذکر است که برای خرید عطر مردانه نسخه مردانه A Way for H نیز موجود است. این موضوع به این معناست که شما می‌توانید به راحتی به بررسی قیمت تروساردی ا وی زنانه ادو تویلت پرداخته و سپس خرید عطر محبوب تروسای زنانه را در کنار مدل مردانه داشته باشید.

اگر بخواهیم بیشتر از ابتدای این مطلب به نت‌های این عطر فوق‌العاده بپردازیم، بایستی گفت که ترکیبات این عطر با لمس ملایم ترنج، هلو و چای سفید آغاز می‌شود؛ چیزی که تمامی افرادی که به دنبال خرید عطر مردانه ادو تویلت و زنانه ادو تویلت هستند، می‌‌خواهند. نت‌های میوه‌ای در قلب این عطر با هارمونی گل‌های فرانجی‌پانی، گل سرخ و یاس تکمیل می‌شوند

اگر شما بتوانید خرید عطر زنانه اورجینال تروساردی را داشته باشید، می‌توانید به راحتی این رایحه‌ها را احساس کنید. در انتها نیز اسانس‌های اساسی پایه شرقی حسی عبارتند از: آمبروکسان، خس خس، مشک و چوب صندل و وانیل. به طور کلی، تروساردی عطری است با رایحه بی‌نظیر و مناسب برای استفاده از فصل بهار تا پاییز. شما می‌توانید همین حالا خرید عطر زنانه تروساردی ا وی فور هر را از طریق فروشگاه رهاپرفیوم انجام دهید.

چرا رهاپرفیوم؟

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید خرید عطر با کیفیت و اورجینال را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. شما می‌توانید به راحتی در هر زمان از شبانه روز به بررسی قیمت عطرهای مورد علاقه خود مانند قیمت عطر تروساردی ا وی زنانه اصل پرداخته و سپس ثبت سفارش و خرید عطر ارزان مورد علاقه خود را انجام دهید.

در صورتی که ساکن شهر تهران هستید، می‌توانید خرید عطر و ادکلن خود را از طریق فروشگاه رهاپرفیوم به شکل حضوری انجام دهید. از این که مجموعه ما را برای خرید عطرهای مورد علاقه خود انتخاب می‌کنید، سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات در کنار محصولاتی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8011530880026

مشخصات

نام برند
تروساردی
نام انگلیسی
Trussardi A Way for Her Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
David Apel
Lucas Sieuzac
نت ابتدایی
ترنج
هلو
چای سفید
نت میانی
پلومریا
گل مریم
یاس
نت پایانی
آمبروکسان
خس‌خس
مشک
وانیل
چوب صندل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
تروساردی
نام انگلیسی
Trussardi A Way for Her Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
عطرساز
David Apel
Lucas Sieuzac
نت ابتدایی
هلو
ترنج
چای سفید
نت میانی
گل مریم
پلومریا
یاس
نت پایانی
خس‌خس
آمبروکسان
چوب صندل
مشک
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام