مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آتلیه کلن سیلور آیریس (Atelier Cologne Silver Iris)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: انگورفرنگی سیاه، نارنگی، فلفل صورتی

نت میانی: زنبق، برگ بنفشه، میموسا

نت پایانی: نعناع هندی، مشک، کهربا

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
12,705,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700591211034
توضیحات

مشخصات بارزِ کلن سیلور آیریس

عطر atelier cologne طبیعتی نهته از روایح میوه ای، فلفل صورتی، گل هایی همچون زنبق بنفش، نعناع هندی، مشک و کهربا دارد. ماه عسلِ، تلفیقِ به اندازه و مناسب این نت ها رایحه ای شیرین، گرم و دوست داشتنی، است. اگر به روایح شیرین و گلی همراه با رایحه ی نت گل زنبق علاقه مندید، خرید عطر آتلیه کلن سیلور آیریس را به شما توصیه می کنیم.
با اسپری این عطر رد بوی بی نظیری از شما بر جا خواهد ماند. هر کسی با استشمام آن مدهوش نت های بی نظیرش خواهد شد. ادکلن آتلیه کلن سیلور آیریس علاوه بر پخش بوی بسیار خوبش، ماندگاری و دوام بالایی نیز دارد به همین خاطر برای ساعت ها روایح دل پذیرش مشام شما را نوازش خواهند کرد.

اتلیه کلن سیلور آیریس زنانه و مردانه کلن ابسلوت 100ml

رایحه‌ای تند با منشا طبیعی! چه کسی علاقه‌ای به این ترکیب ندارد؟ در واقع این اتلیه کلن سیلور آیریس زنانه و مردانه کلن ابسلوت است که خود را در بازار با توجه به مشخصات ذکر شده، متفاوت جلوه داده است. این عطر که در کشور فرانسه توسط Jerome Epinette تهیه شده است، تا به امروز فروش بسیاری را از آن خود کرده و در بین آقایان و خانم‌های شیک پوش طرفداران بسیاری را برای خود به همراه دارد. اگر نیاز به خرید عطر زنانه با قیمت مناسب یا خرید عطر مردانه شیرین دارید، اتلیه کن سیلور آیریس بهترین انتخاب است.

برند آتلیه کلن
عطار -
سال عرضه 2013
کشور مبدا برند ایالات متحده

ترکیب ظاهری آتلیه کلن سیلور آیریس

شکل و شمایل آتلیه کلن سیلور آیریس همانند دیگر عطرهای برند فرانسوی کلن است. بدنه ی آن چهارچوبی مستطیلی با گوشه های گرد دارد. درپوش بطری بر بالای آن به شکل استوانه ای دیده می شود. این درپوش رنگ جگری و جنسی از چرم دارد. 
بطریِ عطر آتلیه کلن سیلور آیریس بسیار خوش دست است به همین دلیل به خوبی در دستان جا می گیرد. با نگاه کلی به بدنه ی شیشه برچسب بنفشی دیده می شود که  بر آن رقصی از فونت های سفید رنگ با سایزهای گوناگون وجود دارد. همین طراحیِ فونت را بر جعبه ی مشکی رنگ آن نیز می بینید.
خرید عطر آتلیه کلن سیلور آیریس

بررسی همه جانبه اتلیه کلن سیلور آیریس کلن ابسلوت

شما با خرید اتلیه کلن سیلور آیریس زنانه و مردانه کلن ابسلوت خوشبو، عطری با ظرافت و نفیسی را برای خود به همراه خواهید داشت. این عطر، در عین حال که رایحه‌ای تند را با خود به همراه دارد، پس از این که نت‌ها آغازین و میانی آن به پایان رسیده و نت‌های ماندگار آن وارد عمل می‌شوند، رایحه‌ای ملایم را از خود به جای می‌گذارند. خرید عطر زنانه شیرین اتلیه کلن سیلور این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا در مهمانی‌ها، محل کار یا جلسات کاری به خوبی بدرخشید.

نت‌های ابتدایی این عطر عبارت‌اند از:

  • انگور فرنگی سیاه
  • فلفل صورتی
  • نارنگی

نت‌های میانی:

  • زنبق
  • میموسا
  • برگ بنفشه

نت‌های ماندگار:

  • کهربا
  • مشک
  • نعناع هندی

با انتخاب خرید عطر مردانه با ارسال فوری از فروشگاه اینترنتی معتبر رهاپرفیوم، می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان به خرید عطر و تحویل آن در محل مورد نظر اقدام کنید.

قیمت عطر آتلیه کلن سیلور آیریس

قیمت عطر و ادکلن به عواملی همچون کیفیت مواد اولیه، ماندگاری، قدرت پخش، حجم، تبلیغات و فروشگاه بستگی دارد. در فروشگاه های حضوری و اینترنتی قیمت این عطر کمی با هم تفاوت دارد. قیمت عطر آتلیه کلن سیلور آیریس اصل در وب سایت هایی همچون رهاپرفیوم بسیار عالی در نظر گرفته شده است.

رهاپرفیوم، بهترین در عرضه انواع عطر 

شما می‌توانید به راحتی برای خرید عطر اورجینال آتلیه کلون سیلور آیریس، از رهاپرفیوم کمک بگیرید؛ به این صورت که می‌توانید ابتدا به بررسی قیمت این عطر پرداخته و سپس خرید اتلیه کلن سیلور آیریس زنانه و مردانه کلن ابسلوت با قیمت مناسب انجام دهید. رهاپرفیوم این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا در سریع‌ترین زمان به خرید اتلیه کلن سیلور آیریس زنانه و مردانه کلن ابسلوت اورجینال بپردازید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700591211034

مشخصات

نام برند
اتلیه کلن
نام انگلیسی
atelier cologne Silver Iris Cologne Absolue 100ml
غلظت
کلن ابسلوت
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Jerome Epinette
نت ابتدایی
انگورفرنگی سیاه
فلفل صورتی
نارنگی
نت میانی
برگ بنفشه
زنبق
میموسا
نت پایانی
مشک
نعناع هندی
کهربا
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اتلیه کلن
نام انگلیسی
atelier cologne Silver Iris Cologne Absolue 100ml
غلظت
کلن ابسلوت
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2013
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Jerome Epinette
نت ابتدایی
انگورفرنگی سیاه
نارنگی
فلفل صورتی
نت میانی
میموسا
زنبق
برگ بنفشه
نت پایانی
نعناع هندی
مشک
کهربا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام