مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آتلیه کلن سانتال کارمین (Atelier Cologne Santal Carmin)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: ترنج، زعفران، لیمو

نت میانی: چوب گایاک، مشک، چوب صندل

نت پایانی: سدر، نی مردابی، وانیل

گروه عطری: شرقی چوبی

ادامه مطلبنمایش کمتر
11,550,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3700591215032
توضیحات

روایحی جذاب با اتلیه کلن سانتال کارمین زنانه و مردانه کلن ابسلوت 100ml 

جرم اپینت (عطرساز) با دستان هنرمند خود در سال 2014 دست‌به‌کار شد و عطری با رایحه‌یِ گرم و دل‌پذیر برای برند کلن ساخت. این عطرِ در همان زمان نه‌تنها رایحه‌یِ بی‌نظیری داشت بلکه با خصوصیت تطابق با همه جنسیت‌ها، افراد زیادی را به خود جذب کرد.

اگر شما هم در پی خرید عطر و ادکلن هستید، خرید اتلیه کلن سانتال کارمین زنانه کلن ابسلوت و خرید اتلیه کلن سانتال کارمین مردانه کلن ابسلوت بهترین انتخاب است؛ زیرا هر دو یکی است و با خرید عطر و پرداخت یک هزینه برای دو نفر (زن و مرد) قابل استفاده است.

برند آتلیه کلن
عطار جرام اپینت
سال عرضه 2014
کشور مبدا برند ایالات متحده

رایحه اتلیه کلن سانتال کارمین زنانه و مردانه کلن ابسلوت 100ml

قیمت اتلیه کلن سانتال کارمین زنانه کلن ابسلوت و قیمت اتلیه کلن سانتال کارمین مردانه کلن ابسلوت اهمیت فراوانی دارد؛ اما قبل از توجه به قیمتِ آن باید ابتدا ماندگاری، قدرت پخش، طبع، رایحه و سلیقه خودتان را در نظر بگیرید. این عطر رایحه گرمی دارد و همین مورد آن را متناسب با حال‌و‌هوای سرد زمستان کرده است. 

با خرید اتلیه کلن سانتال کارمین زنانه کلن ابسلوت اصل و خرید اتلیه کلن سانتال کارمین مردانه کلن ابسلوت اصل و اسپری آن بر نبض یا پوست خود بوی روایح ابتدایی لیمو، ترنج و زعفران را حس خواهید کرد. این روایح حسی از طراوت و سرزندگی در شما ایجاد خواهند کرد. سپس نت‌های میانی جای این روایح فرار را خواهند گرفت. نت‌های میانی شامل، چوب‌گایاک، مشک و چوب‌صندل هستند. در آخر روایح پایانی، وانیل، سدر و نی‌مردابی برای کل روز مهمان شما و اطرافیانتان خواهند بود. 

خرید عطر آتلیه کلن سانتال کارمین

فروشگاه‌های فروش عطر اتلیه کلن

برای خرید عطر مردانه گرم و خرید عطر زنانه گرم باید به فروشگاه‌های فروش عطر و ادکلن سر بزنید تا عطری اصل در اختیارتان قرار دهند. البته برای خرید عطر مردانه و خرید عطر زنانه فقط به اصل‌بود توجه نکنید و همان طور که گفتیم به سلیقه و دیگر موراد نیز دقت کنید.

راهنمای خرید عطر آتلیه کلن سانتال کارمین

آتلیه کلن سانتال کارمین از آن دسته عطرهای گرم و شیرین از برند کلن است که ماندگاری بسیاری خوب و قدرت پخش قابل قبولی دارد. اگر قصد خرید عطر آتلیه کلن سانتال کارمین اصل را دارید باید به چند نکته توجه کنید. این نکات عبارتند از:

شکل ظاهریِ آتلیه کلن سانتال کارمین

بطریِ آن ساده و شیک طراحی شده است. این طراحیِ نظر هر فردی را با هر مدل سلیقه‌ی جلب خواهد کرد. رنگ بدنه ی بطریِ مکعب مستطیل آن طلایی رنگ است که جلوه ی ظاهری جذاب تر رده است. کادر قرمز رنگی بر بدنه ی بطری می بینید که نام عطر با فونت های مختلف و اندازه‌ های متفاوت به رنگ سفید چاپ شده است. 
این عطر درون جعبه ی مشکی رنگی قرار داده شده است که در پایین آن نوار طلایی رنگی دیده می شود بر این نوار نام برند کلن را می بینید. روی جعبه نام عطر به صورت عمودی با فونتی سفید رنگ چاپ شده است.

قیمت آتلیه کلن سانتال کارمین

قیمت از جمله فاکتورهای پراهمیت است. در زمان خرید قیمت های پایین برخی از فروشندگان هر فردی را وسوسه خواهد کرد تا اقدام به خرید کند؛ اما دقت کنید که اگر قیمت آتلیه کلن سانتال کارمین بسیار پایین تر از حد نرمال بود، آن را خرید نکنید. خرید این عطر را با بررسی قیمت های مختلف در سایت های معتبر انجام دهید.

خرید آتلیه کلن سانتال کارمین از فروشگاه معتبر

به لطف پیشرفت های فراوان در دنیای امروز با انواع مختلفی از فروشگاه ها را در فضای مجازی می بینید که شما را برای خرید آتلیه کلن سانتال کارمین راهنمایی می کنند. البته در این بین برخی از فروشگاه ها عطر غیر اصل به فروش می رسانند. شما با بررسی سابقه ی کاریِ فروشگاه و نظرات دیگران می توانید اعتبار آنها را وارسی کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3700591215032

مشخصات

نام برند
اتلیه کلن
نام انگلیسی
atelier cologne Santal Carmin Cologne Absolue 100ml
غلظت
کلن ابسلوت
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Jerome Epinette
نت ابتدایی
ترنج
زعفران
لیمو
نت میانی
مشک
چوب صندل
چوب گایاک
نت پایانی
وانیل
نظرات(7)
رتبه‌بندی کلی
5
7 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
اتلیه کلن
نام انگلیسی
atelier cologne Santal Carmin Cologne Absolue 100ml
غلظت
کلن ابسلوت
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2014
گروه عطری
شرقی چوبی
کشور مبدأ برند
فرانسه
عطرساز
Jerome Epinette
نت ابتدایی
ترنج
لیمو
زعفران
نت میانی
مشک
چوب صندل
چوب گایاک
نت پایانی
وانیل

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام