مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی زنانه (Carolina Herrera 212 s--y)

جنسیت: زنانه 

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین، ترنج، فلفل صورتی

نت میانی: نت‌های گل، رز، گاردنیا

نت پایانی: وانیل، بنفشه، چوب صندل، مشک، نعناع هندی، کارامل

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
4,900,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
8411061633069
توضیحات

خرید عطر کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی

خرید کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی زنانه

Carolina Herrera 212 Sexy Edp 100ml نسخه ای احساسی، وسوسه انگیز، جذاب و تاثیرگذار از عطر زنانه 212 است که توسط Rosendo Mateu در سال 2004 ساخته شد. هماهنگی دقیق بین لطافت و شوری!

این عطر سکسی لطیف در عین حال مرموز و سرکش مانند هوای گرگ و میش نیویورک است. 212 S. هر مردی را جذب می کند. ادکلن زنانه 212 Sec C محصولی از برند Carolina Herrera می باشد که در سال 2005 توسط Alberto Morelas طراحی و روانه بازار شد. رایحه آن نیز مانند نسخه مردانه این برند بسیار جذاب و فریبنده است.

رایحه این عطر زنانه سکسی از ترکیبات شیرین و تصفیه شده تشکیل شده است که رایحه ای شیرین، گرم و بسیار جذاب را به آن تبدیل کرده است. در نت آغازین فلفل صورتی، ترنج و ماندارین، در نت میانی گل‌های معطر، رانازیان، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی مشک، چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار مشاهده می‌کنیم. CAROLINA HERRERA 212 s-y به عنوان یک ادو پرفیوم زنانه، حسی، جذاب، دیدنی و غیرقابل مقاومت است. پس شما میتوانید با خرید عطر زنانه ادو پرفیوم هر مردی را مجذوب خود کنید.

رنگ بنفش بطری عطر سکسی با رنگ روکش فلزی مات آن در تداخل بین عشق و علاقه و حساسیت به لمس است. تن گرم و شیرین عطر سکسی آن را به نمونه ای عالی از عطری مناسب برای روزهای سرد سال و برای هر مکانی تبدیل کرده است. اکثر افرادی که از این محصول استفاده می کنند گروهی از جوانان هستند که به آن عطر شناخت نیز می گویند، یعنی با این عطر نیازی به معرفی مجدد خود نخواهید داشت.

این محصول با یک ظاهر تولید می شود اما در دو ساختار برای کشورهای عربی و مسلمان با حذف بخشی از نام این محصول آمبولانس به دست ما می رسد. ترفندی از این برند برای قرار دادن این محصول در سبد فروش کشورهای عربی که در نهایت همان عطر محبوب شما خواهد بود. با توجه به رایحه بسیار دلنشین عطر زنانه 212 S..Y، خرید این عطر برای هدیه به نزدیکترین و عزیزترین مانند خرید عطر مردانه ادو پرفیوم بسیار مناسب و ارزشمند است.

عظر زنانه CAROLINA HERRERA 212 SEXY برای مناسبت های مختلف مانند سالگرد ازدواج، تولد، روز مادر، روز زن، روز ولنتاین و بسیاری از مناسبت ها و جشن های ایرانی قابل هدیه است. این محصول زنانه مانند سایر محصولات شرکت بازرگانی CAROLINA HERRERA در فروشگاه عطر و ادکلن رها پرفیوم با گارانتی و کیفیت اصلی موجود می باشد. اگر قصد خرید عطر زنانه مخصوصا خرید عطر زنانه 212 سکسی را با قیمتی ارزان و مناسب دارید، می توانید به راحتی سفارش داده و با تحویل فوری آن را درب منزل تهیه کنید. برای خرید عطر زنانه 212 SEXY از دکمه سبد خرید استفاده کنید. 212 Sek C-212 SEXY در حال حاضر با تخفیف برای شما در دسترس است.

مناسب برای: زوج های جوان

زنانه: گرم و شیرین

نت آغازی: ترنج، نارنگی، فلفل صورتی

نت میانی: گل رز، گل های بهاری، پشم، شمعدانی، یاس

نت آغازی: کارامل، نعناع هندی، چوب صندل، مشک وانیل، بنفشه

کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی زنانه ادو پرفیوم 100ml، عطری با روایح دل‌ربا و فریبنده

کمپانی آمریکایی کارولینا هررا در سال ۲۰۰۵  عطری جدید به کلکسیون عطرهای سکسی خود اضافه کرد. این عطر با رایحه‌یِ شیرین و معتدلش توسط عطرسازِ زبردستِ برند کارولینا هررا (رزندو متئو) خلق شد. 

بررسی کلی روایح قبل از خرید کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی زنانه ادو پرفیوم اصل

برای خرید عطر زنانه ادو پرفیوم برند کارولینا هررا باید به طبع و زمان مصرف آن دقت کنید. طبع شیرین و ملایمی که این عطر دارد معمولا برای هوای سرد پاییز و زمستان توصیه می‌شود تا انرژی شما در این زمان مضاعت کند. با خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا 212 و اسپری آن بر بدن‌، شاهد رقص روایح ابتداییِ پرتقال‌ماندارین، ترنج و فلفل‌صورتی، ترکیب روایح ابتدایی خواهید بود. 

کمی بعد، نت‌ها میانی جایگزین می‌شوند و بوی آب‌نبات‌پنبه‌ای، گل‌گاردنیا، نت‌های‌گل‌ و گل رز را حس خواهید بود. این روایح گلی حسی از آرامش را به شما خواهند بخشید. سرانجام با محو‌شدن روایح میانی، شاهد نمایش نت‌های اصلی خواهید بود. این نت‌ها تلفیقی از روایح وانیل و کارامل، بنفشه، چوب‌صندل، مشک و نعناع‌هندی است.

برند کارولینا هررا
عطار روزندو متئو
سال عرضه 2004
کشور مبدا برند ایالات متحده

قیمت ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا 212   

اکثر افراد برای خرید عطر نکاتی را در نظر می‌گیرند و سپس آن را انتخاب می‌کنند. ماندگاری، خرید عطر اورجینال، رایحه، طبع و قیمت همان نکته‌های اساسی است که ذهن اغلب افراد را درگیر خود می‌کند. قیمت کارولینا هررا ۲۱۲ سکسی زنانه ادو پرفیوم نیز با در نظر‌گرفتن همین موارد و همچنین طراحی ظاهری آن تعیین می‌شود. هر چه مواد اولیه در زمان ساخت، مرغوب‌تر انتخاب شوند، قیمت هم بالاتر خواهد بود.

 

فروشگاه‌های فروش عطر 

می‌توایدن در منزل یا محل کار بمانید و خرید عطر زنانه و خرید عطر مردانه را تنها با یک گوشی همراه انجام دهید. فروشگاه‌های اینترنتی برای رفاه حال مشتریان خود انواع و اقسام عطرها از برندهای دنیا را در اختیارتان قرار می‌دهند تا خریدی آسوده انجام دهید. خرید عطر مردانه ادو پرفیوم و همچنین خرید ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا 212 از جمله همین خدمات است.

فروشگاه عطر و ادکلن رهاپرفیوم از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه Carolina Herrera 212 S. دارید، آن را در قسمت نظرات ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، صفحه را به اشتراک بگذارید. با دوستان و آشنایان خود گالری فرانسه پاریس Carolina Herrera 212S..Y for WOMEN EDP را با قیمت مناسب برای شما آماده کرده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8411061633069

مشخصات

نام برند
کارولینا هررا
نام انگلیسی
Carolina Herrera 212 Sexy Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2004
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
آمریکا
عطرساز
Rosendo Mateu
نت ابتدایی
ترنج
فلفل صورتی
پرتقال ماندارین
نت میانی
رز
نت‌های گل
گاردنیا
نت پایانی
بنفشه
مشک
نعناع هندی
وانیل
چوب صندل
کارامل
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
کارولینا هررا
نام انگلیسی
Carolina Herrera 212 Sexy Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه
حجم
100ml
سال معرفی
2004
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
آمریکا
کشور سازنده
آمریکا
عطرساز
Rosendo Mateu
نت ابتدایی
پرتقال ماندارین
ترنج
فلفل صورتی
نت میانی
نت‌های گل
رز
گاردنیا
نت پایانی
کارامل
وانیل
بنفشه
چوب صندل
مشک
نعناع هندی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام