مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر جکس بوگارت سیلور سنت (Jacques Bogart Silver Scent)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: نارنج، شکوفه پرتقال، لیمو

نت میانی: هل، جوز هندی، گل شمعدانی، اسطوخودوس، گشنیز، رزماری

نت پایانی: لوبیای تونکا، خس‌خس، چوب آگار، خزه بلوط، چوب درخت ساج

گروه عطری: شرقی فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
1,560,900 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3355991003019
توضیحات

جکس بوگارت سیلور سنت اینتنس مردانه ادو تویلت 100 میلی لیتر

عطر Silver Scent Intense که توسط Jacques Bogart عرضه شده است، عطریست کهربا فوگر مناسب برای مردان. این عطر برای اولین بار در سال 2009 به بازار عرضه شد. نت‌های اولیه آن ترکیبی از گل پرتقال آفریقایی، پرتقال تلخ و لیمو آمالفی هستند.

رایحه میانی از اسطوخودوس، شمعدانی، هل، جوز هندی، رزماری و گشنیز ساخته شده است و در انتها نیز نت‌های پایه عبارتند از دانه تونکا، آگاروود (عود)، چوب ساج، خزه بلوط و وتیور. خریدجکس بوگارت سیلور سنت اینتنس مردانه ادو تویلت بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که علاقه به عطرهایی با رایحه تند دارند.

معرفی جکس بوگارت سیلور سنت اینتنس مردانه ادو تویلت

برند لوازم آرایشی Jacques Bogart در سال 1975 در فرانسه توسط شخصی به نام Jacques Konckier تاسیس شد و عطرهای آن برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر مردانه با پخش بوی بالا هستند گزینه بسیار عالی هستند.

علت انتخاب نام Jacques Bogart برای این شرکت شاید به این دلیل بود که در آن زمان کمتر کسی با استفاده از این نام‌ها وارد بازار می‌شد و برند جکس بوگارد این ریسک را پذیرفت و با نامی خاص خود را در بازار معرفی کرد.

 این برند اولین عطر خود را در سال 1975 روانه بازار کرد و امروزه چندین برند کوچک دیگر مانند تد لاپیدوس، بالنسیاگا و فاکونبل را گرد هم آورده است که همگی امکان خرید عطر اورجینال را برای شما فراهم می‌کنند. موفق ترین کار ژاک بوگارد تا به امروز احتمالا نمایش شگفت انگیز عطر جکس بوگارت سیلور سنت اینتنس مردانه ادو تویلت است. این برند خرید عطر زنانه ادو تویلت و مردانه ادو تویلت را برای تمامی افراد بسیار ساده کرده است.

Silver Scent Intense که در سال 2009 عرضه شد، نسخه قوی تر، متراکم تر و مجلل تر از عطر نقره اصلی که در سال 2006 تولید شد. برای دسته افرادی که به دنبال خرید عطر مردانه ادو تویلت هستند، خرید عطر مردانه سیلور سنت اینتنس ادوتویلت می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

حال اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا تا این اندازه طرفداران این عطر بسیار زیاد هستند، باید گفت که قیمت ادوتویلت بوگارت سیلور سنت اینتنس به گونه‌ای توسط فروشگاه معتبر رهاپرفیوم ارائه می‌شود که هر فرد می‌تواند با انتخاب آن، تجربه خرید عطر منردانه خوشبو را برای خود رقم بزنید.

رهاپرفیوم، بهترین انتخاب برای خرید عطر با قیمت عالی

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید به راحتی اقدام به خرید عطر با قیمت عالی کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

شما همچنین می‌توانید قبل از ثبت سفارش به بررسی قیمت محصولات مانند قیمت جکس بوگارت سیلور سنت اینتنس اورجینال پرداخته و سپس عطری که مناسب با بودجه‌تان است را خریداری کنید. از این که همواره رهاپرفیوم را برای خرید عطر و ادکلن خود انتخاب می‌کنید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات و محصولات را برای خرید عطر زنانه و مردانه همواره در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3355991003019

مشخصات

نام برند
جکس بوگارت
نام انگلیسی
Jacques Bogart Silver Scent Intense Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
نت ابتدایی
شکوفه پرتقال
لیمو
نارنج
نت میانی
اسطوخودوس
جوز هندی
رزماری
هل
گشنیز
گل شمعدانی
نت پایانی
خزه بلوط
خس‌خس
لوبیای تونکا
چوب آگار
چوب درخت ساج
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جکس بوگارت
نام انگلیسی
Jacques Bogart Silver Scent Intense Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
فرانسه
نت ابتدایی
شکوفه پرتقال
لیمو
نارنج
نت میانی
اسطوخودوس
گشنیز
رزماری
هل
جوز هندی
گل شمعدانی
نت پایانی
خس‌خس
چوب آگار
خزه بلوط
چوب درخت ساج
لوبیای تونکا

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام