مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر جگوار کلاسیک بلک (Jaguar Classic Black)

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: پرتقال ماندارین، نارنج، سیب

نت میانی: نت‌های آبی، هل، چای، جوز هندی، گل شمعدانی

نت پایانی: چوب صندل، خزه بلوط، مشک سفید، خس‌خس، سدر ویرجینیا، لوبیای تونکا

گروه عطری: شرقی فوژه

ادامه مطلبنمایش کمتر
990,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
3562700373145
توضیحات

جگوار کلاسیک بلک مردانه ادو تویلت

Classic Black که توسط برند Jaguar عرضه شده است، به عنوان عطری کهربا فوگر مردانه در بازار معرفی می‌شود.

جگوار کلاسیک بلک برای بار اول در سال 2009 وارد بازار شد. سازنده این عطر نیز یکی از بهترین‌های جهان یعنی Dominique Preyssas می‌باشد. در رابطه با نت‌های این عطر نیز می‌توان گفت که نت‌های ابتدایی آن سیب گرنی اسمیت، پرتقال تلخ و پرتقال ماندارین هستند.

رایحه میانی شامل چای، آب دریا، شمعدانی، جوز هندی و هل بوده و در انتها نیز نت‌های پایه عبارتند از مشک سفید، سدر ویرجینیا، دانه تونکا، وتیور، چوب صندل و خزه بلوط. خرید آنلاین جگوار کلاسیک بلک مردانه در حال حاضر توسط مجموعه رهاپرفیوم با قیمتی عالی انجام می‌شود.

معرفی جگوار کلاسیک بلک مردانه ادو تویلت

جگوار کلاسیک مشکی در سال 2009 به عنوان یک فوجر شرقی محدود از ترکیب بندی‌های کلاسیک و سبک زیبایی معرفی شد و توانست به عنوان بهترین انتخاب برای افرادی باشد که قصد خرید عطر مردانه ادو تویلت را دارند. با نت‌های بالایی با طراوت ماندارین، پرتقال تلخ و سیب سبز به نوعی رایحه بی‌نظیر این عطر آغاز می‌شود.

این ترکیب در واقع به عنوان انتخابی بکر در حوزه خرید عطر مردانه ادو تویلت است. 

در ادامه رایحه این ادکن بی‌نظیر ما به بوی هل، چای سیاه، شمعدانی و مشک که در قلب این عطر قرار دارند می‌رسیم که با رنگ‌های دریایی با طراوت احاطه شده‌اند. این ترکیبات به گونه‌ای هستند که افراد می‌توانند به راحتی خرید عطر زنانه با کیفیت را نیز به گونه‌ای انجام دهند تا یک ست بی‌نقص در کنار خرید اینترنتی ادوتویلت مردانه جگوار مدل کلاسیک بلک به وجود آید.

در انتهای نیز به نت‌های پایه آن می‌رسیم که ترکیبی از چوب صندل، سدر، خزه، تونکا، وتیور و مشک است. شما می‌توانید با انتخاب رهاپرفیوم به بررسی قیمت ادو تویلت کلاسیک بلک مردانه پرداخته و سپس خرید عطر محبوب جگوار کلاسیک بلک مردانه ادو تویلت را به راحتی انجام دهید.

چه چیزی جگوار کلاسیک بلک مردانه ادو تویلت را خاص کرده است؟

دلایل بسیاری وجود دارد که جگوار کلاسیک بلک مردانه ادو تویلت را تبدیل به عطری خاص کرده است، اما مهم‌ترین آن می‌تواند ترکیب نت‌های این عطر باشد. شما با خرید عطر اورجینال می‌توانید در هر بار اسپری کردن، تمامی رایحه‌های معرفی شده در بخش قبلی را استشمام کرده و از بوی بی‌نقص آن‌ها لذت ببرید.

شما می‌توانید به راحتی با انتخاب رهاپرفیوم به بررسی قیمت جگوار کلاسیک بلک مردانه ادو تویلت اورجینال پرداخته و سپس خرید عطر جگوار کلاسیک بلک مردانه را انجام دهید.

راهنمای خرید عطر جگوار بلک

اگر قصد خریدی یکی از بهترین عطرهای موجود یعنی ودکا روبرتو کاوالی را دارید، می توانید با بررسی موارد زیر با راهنمای خرید آن آشنا شوید:

  1. جگوار بلک یکی از محصولات معروف و محبوب در دنیای عطر و ادکلن است که توسط برند جگوار تولید می ‌شود. پس حتما سعی کنید یک فروشگاه معتبر مانند رها پرفیوم را برای خرید این عطر انتخاب کند تا محصولی اصل داشته باشید.
  2. عطر جگوارلک با رایحه ‌ای شرقی و چوبی به ایجاد تجربه ‌ای مردانه و جذاب برای شما می پردازد. بهتر است ادکلن جگوار بلک را انتخاب کنید که صد در صد از ترکیبات آن مطمئن هستید
  3. برخی از نت ‌های عطر جگوار بلک شامل نتهای آغازین مرکباتی مانند لیمو و پرتقال، نت‌ های میانی مثل هل، فلفل سیاه و چوبندل و نت ‌های پایانی شامل نعناع هندی، وانیل و عنبر هستند. در صورتی که با هر بار اسپری این رایحه ها را استشمام کردید، اقدام به ثبت عطر جگوار برای خرید کنید.
  4. قبل از خرید عطر جگوار بلک، می ‌توانید نمونه ‌ای از آن را تست کنید تا مطمئن شوید که رایحه آن با سلیقه شما همخوانی دارد.
  5. قبل از خرید، از قیمت عطر جگوار بلک مطلع شوید تا از تطابق با بودجه خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین، می ‌توانید نظرات و بررسی ‌های دیگران در مورد عطر جگوار بلک را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره عطر و کیفیت آن بدست آورید. پس از خرید عطر جگوار بلک، بهتر است آن را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید تا کیفیت و ماندگاری آن حفاظت شود.

چرا رهاپرفیوم را برای خرید عطر بلک جگوار انتخاب کنیم؟

رهاپرفیوم یک فروشگاه معتبر و محبوب در صنعت عطرسازی است. این مجموعه از عطرها با کیفیت بالا بهره می برد و محصولاتش دارای پخش بوی برجسته و ماندگاری طولانی هستند. عطر بلک جگوار نیز یکی از محصولات محبوب شناخته شده آنهاست. ترکیبی از رایحه‌ های خنک و تلخ با نت ‌های چوبی و مرکباتی را ارائه می دهد. با انتخاب رهاپرفیوم، شما می ‌توانید از تجربه خرید عطری با کیفیت و جذاب لذت ببرید.پ

با انتخاب رهاپرفیوم می‌توانید بهترین عطرها و ادکلن را برای خود خریداری کرده و هزینه‌ای بسیار مناسب را نیز پرداخت کنید. شما در کنار خرید این عطر می‌توانید به خرید عطر زنانه ادو تویلت ارزان نیز پرداخته و یک ست عالی با پارتنر خود ایجاد کنید.

شایان ذکر است که شما در هر زمان از شبانه روز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم مراجعه کرده و سپس ثبت سفارش عطر مورد علاقه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به همراه داشته باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
3562700373145

مشخصات

نام برند
جگوار
نام انگلیسی
Jaguar Classic Black Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
انگلستان
عطرساز
Dominique Preyssas
نت ابتدایی
سیب
نارنج
پرتقال ماندارین
نت میانی
جوز هندی
نت‌های آبی
هل
چای
گل شمعدانی
نت پایانی
خزه بلوط
خس‌خس
سدر ویرجینیا
لوبیای تونکا
مشک سفید
چوب صندل
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(5)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
جگوار
نام انگلیسی
Jaguar Classic Black Edt 100ml
غلظت
ادو تویلت
جنسیت
مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2009
گروه عطری
شرقی فوژه
کشور مبدأ برند
انگلستان
عطرساز
Dominique Preyssas
نت ابتدایی
سیب
پرتقال ماندارین
نارنج
نت میانی
نت‌های آبی
هل
چای
جوز هندی
گل شمعدانی
نت پایانی
خزه بلوط
مشک سفید
خس‌خس
سدر ویرجینیا
لوبیای تونکا
چوب صندل
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام