مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
عطر آمواج آشور (Amouage Ashore)

جنسیت: زنانه و مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

نت ابتدایی: فلفل صورتی، هل، زردچوبه

نت میانی: یاس رازقی، نت‌های خورشیدی، رز

نت پایانی: صمغ کندر، عنبر سائل، چوب صندل

گروه عطری: شرقی گلی

ادامه مطلبنمایش کمتر
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
نام تجاری:
مرجع:
701666400035
توضیحات

هر آنچه که باید در مورد عطر جذاب آمواج آشور بدانید

امروزه دنیای عطرها بسیار گسترده می‌باشد و اگر به دنبال خرید عطر اصل باشید، تقریبا هیچگاه پیش نمی‌آید که نتوانید رایحه‌ی مد نظرتان را پیدا کنید. کمپانی‌ها و کارخانه‌های عطرسازی روز به روز محصولات جذاب‌تری را تولید می‌کنند جانی دوباره به صنعت عطرسازی می‌بخشند.

از آنجایی که هر کدام از محصولات عطری ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به بررسی عطر آمواج آشور بپردازیم تا هنگام خرید عطر اورجینال، با این محصول آشنایی بیشتری داشته باشید. با رهاپرفیوم همراه باشید.

برند  آمواج
عطار مکنزی ریلی
سال عرضه 2020
کشور مبدا برند عمان

رایحه‌ی آمواج آشور

چه به دنبال خرید عطر زنانه باشید و چه به دنبال خرید عطر مردانه، همیشه کیفیت و خوشبویی عطر در درجه‌ی اول قرار دارد. خوشبختانه آمواج آشور، در این مورد یکی از بهترین‌ها می‌باشد و در اولین استشمام، می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

نوت اولیه‌ی این محصول از فلفل صورتی، زرد چوبه و هل تشکیل شده است. در نوت ثانویه شاهد رز و یاس هستیم و در انتها نیز، رایحه‌ی چوب صندل سفید و عنبر به استشمام می‌رسد.

خوشبختانه عطر آمواج آشور، عطری زنانه – مردانه است و تفاوتی ندارد که به دنبال خرید ادکلن زنانه ادو پرفیوم باشید یا خرید ادکلن مردانه ادو پرفیوم. در هر صورت می‌توانید با تهیه‌ی این محصول، از رایحه‌ی بی‌نظیر آن لذت ببرید.

خرید عطر آمواج آشور

عطر آمواج آشور ساخت کدام کشور است؟

عطر Amouage Ashore یکی از محصولات برند Amouage می باشد. این برند عطر و ادکلن لوکس در سال 1983 در عمان (Oman) تاسیس شد. برخلاف بسیاری از برندهای عطر معروف که در فرانسه، ایتالیا یا آمریکا مستقر هستند، عطر آمواج آشور از این کشور تلاش می کند به عنوان نمادی از فرهنگ و هنر عمان در سراسر جهان شناخته شود. 

عطر Ashore مجموعه ای از عطرهای جدید این برند است و با تم مرموز و غریب خود، هم مناسب مردان و هم زنان است. قیمت ادکلن آمواج اصل بسیار مناسب است و همین موضوع باعث شده تا آمواج آشور به یکی از پرطرفدارترین های حوزه عطر و ادکلن تبدیل شود.

عطر آمواج آشور هم مناسب مردان و هم زنان است؟

آمواج آشور عطری است که هم مناسب مردان و هم مناسب زنان شیک پوش است. این عطر با ترکیبی فریبنده از مواد اولیه، بویی خاص و جذاب را به ارمغان می ‌آورد. این عطر دارای ترکیبی گرم و دلپذیر از نعناع، یاسمین و چوب صندل است که با هم ترکیب شده ‌اند تا برای هر دو جنسیت مناسب باشد. با توجه به اینکه آمواج آشور برای هر دو جنس مناسب است، می ‌توان آن را به عنوان یک عطر خاص و منحصر به فرد برای هر دو جنس توصیه کرد.

قیمت آمواج آشور

عطرسازان همواره در تلاش هستند تا محصولات مختلفی را ساخته و به بازار عرضه کنند و با در نظر گرفتن قیمت‌های متفاوت برای آن‌ها، امکان خرید را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کنند. در مورد قیمت خرید آمواج آشور زنانه و مردانه ادو پرفیوم، می‌توان گفت که این محصول تقریبا عطری لوکس محسوب می‌شود و نسبت به سایر محصولات موجود در بازار، قیمت بالاتری دارد. البته لازم به ذکر است که رایحه‌ی جذاب آن، ارزش خریدش را افزایش می‌دهد.

پس اگر به دنبال خرید عطر هستید و می‌خواهید از رایحه‌ای جذاب بهره‌مند شوید، حتما این عطر را در نظر داشته باشید؛ اما اگر در جست و جوی خرید عطر مردانه ارزان هستید یا می‌خواهید بدون صرف هزینه‌ای زیاد نسبت به خرید عطر زنانه اقدام کنید، آمواج آشور گزینه‌ی مناسبی نمی‌باشد.

چرا قیمت عطر آمواج زنانه نسبت به عطرهای دیگر ارزان تر است؟

به نظر می‌ رسد که قیمت عطرهای این برند مانند ادکلن آمواج سفید نسبت به برندهای دیگر ارزان تر است، زیرا علاوه بر اینکه برند Amouage به کشور خودش و معماری و فرهنگ آن ارج می ‌نهد، این برند نسبت به برندهای دیگر کوچک ‌تر است و به جای اینکه از تبلیغات گسترده استفاده کند، بر روی کیفیت عطرهای خود تمرکز دارد.

علاوه بر این، برند Amouage در خط تولید عطرهای ویژه با کیفیت بالا است و از مواد اولیه گران قیمت استفاده می ‌کند. اما این برند به دلیل انتخاب هوشمندانه مواد اولیه، به جای هزینه‌ های ناکافی، بسته به نوع عطر و تعداد عناصر مورد استفاده، قیمت مناسبی را برای مصرف‌کننده پیشنهاد می‌ دهد.

سوالات متداول

پخش بوی آمواج آشور چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام تهیه‌ی عطر، پخش بو می‌باشد و خوشبختانه، آمواج آشور در این زمینه بسیار قوی عمل می‌کند.

ماندگاری آمواج آشور چقدر است؟

از آنجایی که این محصول یک ادو پرفیوم می‌باشد، غلظت بالای آن سبب می‌شود تا محصول از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

آمواج آشور متعلق به کدام کشور است؟

کشور سازنده‌ی این محصول، کشور عمان می‌باشد.

آمواج آشور را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید آمواج آشور زنانه و مردانه ادو پرفیوم با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رهاپرفیوم، این محصول جذاب را تهیه کنید.

آمواج آشور اصل را از کجا تشخیص دهیم؟

اگر شما نیز قصد خرید آمواج آشور زنانه و مردانه ادو پرفیوم اورجینال را دارید و می‌خواهید محصولی که خریداری می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از مراجعه به نکات تشخیص عطر اصل از فیک، در قدم اول این محصول را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
701666400035

مشخصات

نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Ashore Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2020
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
عمان
عطرساز
Mackenzie Reilly
نت ابتدایی
زردچوبه
فلفل صورتی
هل
نت میانی
رز
نت‌های خورشیدی
یاس رازقی
نت پایانی
صمغ کندر
عنبر سائل
چوب صندل
نظرات(11)
رتبه‌بندی کلی
5
11 نظرات
ارزش خرید
(5)
کیفیت کالا
(4.9)

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نام برند
آمواژ
نام انگلیسی
Amouage Ashore Edp 100ml
غلظت
ادو پرفیوم
جنسیت
زنانه و مردانه
حجم
100ml
سال معرفی
2020
گروه عطری
شرقی گلی
کشور مبدأ برند
عمان
عطرساز
Mackenzie Reilly
نت ابتدایی
فلفل صورتی
هل
زردچوبه
نت میانی
رز
یاس رازقی
نت‌های خورشیدی
نت پایانی
صمغ کندر
عنبر سائل
چوب صندل
شاید دوست داشته باشید :
15,180,000 تومان (بدون مالیات)
جنسیت: زنانه حجم: 100 میلی لیتر نت ابتدایی: گشنیز، ریواس، فلفل سیاه نت میانی: گل مریم، میخک قرنفلی، گاردنیا، گل برف، یاس نت پایانی: چرم، اوپوناکس، خس‌خس، عود، کهربا گروه عطری: شرقی گلی

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام